KEPUn kannatus jatkaa syöksylaskua

Tänä aamuna julkaistu puolueiden kannatusmittaus kertoo iloisia uutisia:

KEPUn kannatus jatkaa edelleen syöksylaskua.
Myös SDP:n kannatus on laskenut, mutta se on edelleen selvästi suurin puolue.

Kokoomuksen kannatus on vahvassa nousussa. Kohta Kokoomus menee KEPU:n ohi.

Mannertenvälisellä nahjuksella Matti Vanhasella meni tänään aamukahvi väärään kurkkuun hänen kuunnellessaan uutisia. Tulee agraarien edusmies Vanhaselle kohta noutaja.

11

411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvän

      sään aikana Koklipi. Sinä joka ihailet Matti Vanhasta sydämmesi pohjasta, teet täällä hänelle vaalityötä koko ajan. Kyllä tällä menolla Keskusta on jälleen Suomen suurin puolue. Niin pitää ollakkin. Matti Vanhanen jatkakoon seuraavankin hallituksen pääministerinä. Hyvä niin!

    • Trallallaa

      ... mutta eri syystä kuin sinä. Keskustan kannatus on nimittäin noussut tammikuun tutkimuksesta 0,7 prosenttiyksikköä. Tammikuun kyselyssä keskustan kannatus nimittäin oli 22,1 ja helmikuussa 22,8 prosenttia.

      Aamukahvin väärään kurkkuun meno iloisen gallup-uutisen takia ei haittaa.

      • ----

        Viimeksi selitti, jotta kahdeksan varuskuntaa olisi lakkautettu, vaikka niin kävi vain kahdelle, ja ihan eri syystä. Sitten tietysti joka välissä on tuollaisia puoli-bluffeja, joita koitetaan saada läpi.

        Pravda mikä Pravda.


    • Koilismaasta

      Kellä ne meni väärään kurkkuun?

    • jopa jotakin.

      Valehtelee punikki aina.

    • He,he, he..

      ....homotiainen ja punatulkku alias Känä.
      Kun hiirenaivoiselle reppanalle on luoja lusikalla antanut ymmärrystä, niin ei siltä voi kauhalla ottaa.

    • siinä selitys

      Vanhasen ajatukset täyttää vain Tanja K. Silloin ei puolueen kannatuksella ole mitään väliä.

    • Santeri_Alkio

      Keskustan kannatus on laskenut vuodessa n. kaksi (2) prosenttiyksikköä. Se on todella kova lasku.

      Puolueen sisälläkin ollaan kovin tyytymättömiä Vanhasen politiikkaan.

      • ei pääse

        millään ilveellä edes 21%:tiin, vaikka Niinistökin yritti olla apuna, mitään ei auttanut. Pikkuhiljaa kannatus vakiintuu siihen Kokoomuksen normaaliin kannatukseen 19-20%:tiin!


      • ei pääse kirjoitti:

        millään ilveellä edes 21%:tiin, vaikka Niinistökin yritti olla apuna, mitään ei auttanut. Pikkuhiljaa kannatus vakiintuu siihen Kokoomuksen normaaliin kannatukseen 19-20%:tiin!

        Seuraavassa kannatusmittauksessa Kokoomus on jo toiseksi suurin puolue.

        Seuraa hallitus muodostetaan jälleen tutulta ja kansakunnan kannalta parhaalta sinipuna pohjalta.


      • suurin
        Känä kirjoitti:

        Seuraavassa kannatusmittauksessa Kokoomus on jo toiseksi suurin puolue.

        Seuraa hallitus muodostetaan jälleen tutulta ja kansakunnan kannalta parhaalta sinipuna pohjalta.

        toive ei tule koskaan toteutumaan, se on ainut mikä on varmaa. Sinipuna on menneen talven lumia. Lipponen ei ole enää apuna Kokoomukselle. Avuntarjoajatkaan ei enää auta. Onneksi Niinistö hävisi vaalit!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe