voipi kuunnella "mallikasta englantia" ja näkyy se menevän intiaan...
englannin taito/taitamattomuus
8
324
Vastaukset
- ja luxenbourgia
Hyi hitto mitä mungerrusta.
- henk.koht. ongelma
on kuulemma englanninkin kielen lähes täydellinen puuttuminen. On niin suuri puute, että miten on voitu valita oikeusministeriksi tällainen, kun juristin tutkintokin puuttuu ?
Olisikohan tehtävä kantelu eduskunnan oikeusasiamiehelle. EU-keskusteluissahan Luhtanen on täydellinen katastrofi.- ei englantia
Suomessa nykyisin SDP:n jäsenkirja riittää tehtävään kuin tehtävään. Siitä Luhtanen elävä esimerkki. Suomen Kuvalehden mukaan Luhtaselle ollaan palkkaamassa EU-puheenjohtajuuskauden ajaksi kallispalkkainen (6 500 euro /kk) tulkki-
esiliina. Ja sekin tietysti tulee SDP:stä. Tätä se Örmy - Eero saa aikaan!
Kaikki KEPUlit kielikoulutetaan samassa opistossa.
Siellä on saanut "kielikylvyn" niin Anneli "senttern häs piin veri äktiiv" Jätesäkki kuin Matti "juuropean residenssi" Vanhanen ja varmaan kevytkomissaari Olli Rehnkin.
KEPUlaisista näkyy kaikessa tuo maalaisuus ja agraaripuoluelaisuus. Siihen kuuluu olennaisena osana, että vieraiden kielten osaaminen on alakoululaisen tasolla. Eipä tuo KGB-agentti Urho Kekkonenkaan osannut englantia. Venäjän hän tosin hallitsi työnantajansa pakollisen vaatimuksen takia.- tiedoksi
Koklipien kielitaito on mennyt aivan hukkaan, kun Sasikaan ei osaa Suomea enää. Puhuu vain siansaksaa, jota kukaan ei ymmärrä?
- kuuntelija vm63
Matti lausui aivan mallikkaasti sanat Nokia ja Sitra... valitettavasti ne olivat ainoat sanat.
- on tärkeintä
että tulee ymmärretyksi, hyvin on hoitanut hommansa. Matti lähtee taas loppuviikosta Kiinaan kauppavaltuuskunnan kanssa. On se vain eri mies tuo Matti, hommat ovat hanskassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437