Kaverin vaimo

Jude

Kaverini on seurustellut jo pitkään kyseisen naisen kanssa. Olimme muutama vuosi sitten yhdessä ravintolassa istumassa iltaa. Olin baaritiskillä kun Kaija tuli viereeni juttelemaan. Minulla oli kiinnostus herännyt Kaijaa kohtaan jo silloin kun näin hänet ekakerran.
Kaijan mies istui kavereiden kanssa kauempana päydässä. Juttelin Kaijan kanssa, kun hän rupesi hieromaan housuni etumusta. Hänkin tunsi kuinka kaluni alkoi housussa kovettua. Hän kuiskasi korvaani että tuntuuko hyvältä. Vastasin myöntävästi. Kellä nyt ei tuntuisi hyvältä.
Kaija sanoi että haluaisi panna joskus minun kanssani. Sanoin että minulla on ollut samat tuntemukset jo pidemmän aikaa hänestä.
Valomerkin jälkeen lähdimme yhdessä baarista kotiin. Sanoin matkalla Kaijalle että teemme sen joskus, kun tulee sopiva paikka.
Muutin pois samalta paikkakunnalta. Olemme olleet Kaijan kanssa yhteydessä senkin jälkeen.
Noin vuosi sitten Kaija tuli meille kylään.
Mietin että nyt olisi mahdollisuus tehdä se mitä olimme haaveilleet jo pidemmän aikaa.
Sitten se tapahtui. Kaija oli yksin kotona,kun tulin töistä. Tervehdin häntä ja sanoin että menen suihkuun. Mennessäni suihkuun hieroin vähän Kaijan housuista kun menin ohi. Hän viohkaisi hiljaa. Käytyäni suihkussa menin Kaijan luo ja suutelin hiljaa kaulalle. Hieroin varovasti hänen rintojaan takaapäin. Käänsin hänet minuun päin ja suutelin häntä suulle ja kovettuneille nänneillä. Puristin Kaijaa kankusta hellästi ja nostin hänet pöydälle.Kaija sanoi että kyllä me ollaan hulluja, että joku voi tulla.Sanoin että ei tänne ketään tule tähän aikaan. Avasin Kaijan housut ja otin pois ne. Siinä edessäni oli siististi ajeltu pillu, jota olin haaveillut jo pitkään. Hieroin hellästi sormella Kaijan märkää pillua.Muutaman kerran työnsin sormet pilluun. Kaija voihki äänekkäästi pöydällä. Kysyin että saanko nuolla sitä, hän nyökkäsi myöntävästi. Aloin nuolla märkää pillua joka valutti karvoilleni ihanaa nestettä. Kaija sanoi että haluaa ottaa kaluni suuhun. Hän laskeutui pöydältä ja riisui housuni. Kaija hieroi kaluani, joka jo hetkessä koveni. Hän otti sen suuhun ja imi sitä rajusti. Minusta tuntui taivaalliselta. Käskin Kaijaa nousemaan takaisin pöydälle jotta voisin työntyä häneen. Kaija istui pöydälle ja nosti jalat olkapäilleni. Minä ohjasin kovettuneen kalun Kaijan märkään pilluun. Ja aloin hitaasti työntyä sisään. Kaija jo suorastaan huusi nautinnosta. Hän käski minun panna kunnolla. Jonkin aikaa pantuani laukesimme molemmat. Tämän jälkeen kävimme suihkussa ja puhuimme, että teemme sen joskus uudestaan.
Se oli ihana kokemus molemmille.
Olemme edelleen yhteyksissä ja suunnittelemme uusintaa , kun vain se on mahdollista.

7

44173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jude

      Maanantaina sitten tapasin Kaijan taas. Olin sopinut jo etukäteen tuloni.Joten käyntini oli tervetullut.
      Illalla mennessäni Kaijan luo mietin miten hän olisi muuttunut.Olihan tapaamisestamme kulunut jo pitkä aika. Soitin ovikelloa ja odotin. Hetken kuluttua Kaija tuli avamaan. Hänellä oli vain päällään pitkä seksikäs yöpaita. Minun teki mieleni käydä heti Kaijan kiinni ja viedä sänkyyn. Mutta ajattelin että kerrotaan toistemme kuulumiset ensin.
      Istuin Kaijan viereen sohvalle. Hän kertoi mitä hänen ja miehen elämässä oli mennut pielee.Naimisissa he ovat edelleen.
      Kerroin hänelle, että olen jo odottanut tätä hetkeä kauan. Kaija alkoi suudella minua. Hän kipusi syliini ja pyysi halaamaan kunnolla.
      Kaija riisui paitani pois ja suuteli paljasta rintaani. Hän laskeutui hiljaa alas päin lattialle kontalleen. Avasin housuni ja otin ne pois.Kaluni oli pystyssä kuin vapauden patsas.Kaija tarttui siihen kiinni ja alkoi runkata hellästi.Hetken runkattuaan hän otti sen syvälle suuhun ja imi sitä. Kysyin että saanko laueta suuhun, hän vain nyökkäsi ja jatkoi imemistä. Hetken päästä munassani alkoi sykkiä, tiesin että kohta Kaija saa ihanan nesteen suuhunsa. Kaija katsoi minua ja hymyili vähän mitä pystyi suun täydeltä tekemään sen.
      Kaija kävi wc:ssä tyhjentämässä suunsa ja tuli viereeni sohvalle.
      Hetken juteltua minä rupesin hyväilemään Kaijaa. Hän voihki korvaani ja sanoi että on odottanut minua pitkään, kun ei ole ollut miestä kotona. Käskin hänet olohuoneen lattialle selälleen.Siinä lattialla oli iso matto jossa voisi hyvin rakastella. Kaija levitti reidet levälleen ja käski toimia. Jälleen siinä edessäni oli se siistiksi ajeltu pillu, niinkuin edelliselläkin kerralla.Huulien välistä valui jo nestettä. Nuolin kielellä hiljaa ja samalla hieroin nännejä. Hetken nuoltua työnsin pari sormea kosteaan pilluun. Kaija voihki ja lähes pyöri kiimasta lattialla, kun sormeni liukuivat edestakaisin pillussa.
      Hän liikkui kiimasta niin paljon,että en meinannut pysyä perässä. Sitten Kaija pysähtyi ja käski minun tulla sisään. Työnsin kovan kullini Kaijan pilluun ja runkasin edestakaisin. Siinä Kaija nauttia allani, minun naidessani häntä.Hän käski naida kovempaa.Jonkin aikaa naidessani,munani alkoi syöstä nestettä Kaijan sisään. Hetken lattiallla levättyämme, menimme suihkuun. Teimme sen sinä yönä monta kertaa.Siitä jäi meille taas ihana nautinto. Sovimme Kaijan kanssa että pyrimme tapaamaan useammin ja tekemään sen aina kuin on mahdollista.Kaija kertoi myös että otamme hänen lelut kaapista mukaan seuraavalla kerralla. Ystävää täytyy auttaa aina, kun apua tarvitsee. Monesti töihin mennessäni muistelen sitä yötä Kaijan kanssa. Ja toivon sen toteutuvan pian uudelleen.

      • Hakki

        Moro!

        Mulla on ollut vähän samalaisia kokemuksia kuin sulla Jude. Olisin halunnut kysyä onko muilla samoja kokemuksia, että haluaa kaverin vaimoa tai että haluaako kaverin vaimo seksiä sun kanssa. Näitä seksin haluisia naisia löytyy yllättävän paljon ystävä piiristä vaikka ei uskoisi.

        TV. Kaitsu


      • Hakki

        Moro!

        Mulla on ollut vähän samalaisia kokemuksia kuin sulla Jude. Olisin halunnut kysyä onko muilla samoja kokemuksia, että haluaa kaverin vaimoa tai että haluaako kaverin vaimo seksiä sun kanssa. Näitä seksin haluisia naisia löytyy yllättävän paljon ystävä piiristä vaikka ei uskoisi.

        TV. Kaitsu


      • mie vaan
        Hakki kirjoitti:

        Moro!

        Mulla on ollut vähän samalaisia kokemuksia kuin sulla Jude. Olisin halunnut kysyä onko muilla samoja kokemuksia, että haluaa kaverin vaimoa tai että haluaako kaverin vaimo seksiä sun kanssa. Näitä seksin haluisia naisia löytyy yllättävän paljon ystävä piiristä vaikka ei uskoisi.

        TV. Kaitsu

        kyllä on samanlaisia kokemuksia.minkäslaisia kokemuksia kaitsulla?


      • Raimondia

        Kaverin muija sai vierasta johon mieltyi ja alkoi lie kohtelemaan miestään kaltoin,eli ei antanut pillua kuin ehkä joskus.
        Mulla sama kokemus yhen kaverin muijan kanssa...Mies ei enää saanut pillua,mutta tämä rva kävi luonani naitattamassa itseensä vähintään joka toinen päivä...Suunnitteli jo että muutetaan yhteen(oli tuolloin poikamies). Sit sanoin että mä en kuule huoran kaa mene naimisiin,minä vaaa nussin niitä....Siihen lopui sen rvan kanssa nainti....Alkoivat kulkea perheneuvolassa ja avioliitto jatkui....Siitä on 10 vuotta,joten en tiedä miten on tilanne nyt.
        Päätin olla rikkomatta enää kenenkään aviota!!
        Kavereitten muijia en enää pane! Vain omaani ja paljon;-))


      • kukahan se huora on
        Raimondia kirjoitti:

        Kaverin muija sai vierasta johon mieltyi ja alkoi lie kohtelemaan miestään kaltoin,eli ei antanut pillua kuin ehkä joskus.
        Mulla sama kokemus yhen kaverin muijan kanssa...Mies ei enää saanut pillua,mutta tämä rva kävi luonani naitattamassa itseensä vähintään joka toinen päivä...Suunnitteli jo että muutetaan yhteen(oli tuolloin poikamies). Sit sanoin että mä en kuule huoran kaa mene naimisiin,minä vaaa nussin niitä....Siihen lopui sen rvan kanssa nainti....Alkoivat kulkea perheneuvolassa ja avioliitto jatkui....Siitä on 10 vuotta,joten en tiedä miten on tilanne nyt.
        Päätin olla rikkomatta enää kenenkään aviota!!
        Kavereitten muijia en enää pane! Vain omaani ja paljon;-))

        Tuollainen "mies" ... on säälittävä

        Nainen antaa parastaan niin kehtaa nimitellä

        Sormet kurkkuun


      • minä vaan
        kukahan se huora on kirjoitti:

        Tuollainen "mies" ... on säälittävä

        Nainen antaa parastaan niin kehtaa nimitellä

        Sormet kurkkuun

        tuohon huoraan vielä sen verran, että voihan sitä sanoa naista huoraks,
        jos tolla tavalla miestään pettää. mä ainaki toivon, et jos mun mies mua pettäis ni
        se kertois mulle asiasta eikä jatkais ja salailis sitä.

        huoriahan nuo tuommoset pettäjät ovat. jos ei kiinnosta oma mies vaa kävis kaikkia panemassa
        ni jättäis sen ukon samantie. eikä vaan satuttais.

        huoh. joo riittää tää avautuminen :)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe