Jee, jee

Gingston

Joku täällä valitteli että Pmmp:n biisit ovat niin erilaisia, mutta mielestäni se on vain hyvä että osaavat tehdä erityylistä musiikkia. Itse olin jokin aika sitten Pmmp:n keikalla ja olivat todella hyviä. Kuulin myös ennen showta kun he testasivat ääntä ja lauloivat:"Jänis istui maassa". ;)

17

1287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jyppi-fani90

Niinhän ne on ja esim heidän levyillään ei varmaan ole yhtään huonoa biisiä ja hyviä on todella monta ja varmaan 10 kappaletta soi pmmp radiossa aktiivisesti vaikka he ovat melko uusi yhtye

• Saan niistä ihottuman!Niiden musiikki soi joka paikas ja aina yks ja sama biisi,ja kuulostaa ihan silt ku ne vaan kiljuis,kuka vaan osaa kiljua...:P Sori,mut en pidä niist,en tiiä ketään joka kuuntelis niit..

• järkyttävä
        krisun kirjoitti:

Saan niistä ihottuman!Niiden musiikki soi joka paikas ja aina yks ja sama biisi,ja kuulostaa ihan silt ku ne vaan kiljuis,kuka vaan osaa kiljua...:P Sori,mut en pidä niist,en tiiä ketään joka kuuntelis niit..

Minun mielestäni. Niinkuin koko yhtye.

• järkyttävä kirjoitti:

Ei se Pmmp varmaan kaikille sovi, mutta itse tykkäsin matkalaulusta, aivan kuin olisi itse ollut samalla reissulla. Siinä myös kuuli paremmin heidän ihanan äänensä kuin niissä Punk tyylisissä biiseissä.

• heh heh
        Gingston kirjoitti:

Ei se Pmmp varmaan kaikille sovi, mutta itse tykkäsin matkalaulusta, aivan kuin olisi itse ollut samalla reissulla. Siinä myös kuuli paremmin heidän ihanan äänensä kuin niissä Punk tyylisissä biiseissä.

Mistäköhän kohdasta PMMP on punk? Hahahahaa! Päivän vitsi!

• heh heh kirjoitti:

...paljon häiritse surkeat Pmmp:n mollaus yritykset, ehkä sinäkin joskus opit keskustelamaan musiikista.

• TAUKKI!!!!!!!!!!!!!!!
        Gingston kirjoitti:

...paljon häiritse surkeat Pmmp:n mollaus yritykset, ehkä sinäkin joskus opit keskustelamaan musiikista.

Kielipolitiikkapalsta "sheriifinä" olo. Tajuutsä?

• MYÖS
        heh heh kirjoitti:

Koko nimimerkki Gingston. Käypä lukeen sen juttuja muualta...

• muu ei
        Gingston kirjoitti:

Musiikista osaan keskustella, paskasta en.

• pahoja halluja
        muu ei kirjoitti:

Musiikista osaan keskustella, paskasta en.

sulla.

• ¨¨¨¨¨¨¨¨
        heh heh kirjoitti:

Esimerkiksi biisit Matoja ja Isin pikku tyttö ovat hyvinkin punk. Erityisesti livevetoina kuulostavat älyttömän hyviltä. PMMP on heittänyt keikoilla covereina myöt Päät-yhtyeen Rotat-biisiä, Maukka Perusjätkän Säpinää ja Ypö-Viis - Mikkitelineestä on puolet minun.

• Agathe
        heh heh kirjoitti:

pmmp:llä ja punkilla on yksi yhteinen asia, kummassakin on yksi p! Tosin Punkissa kun P on ISO, pmmp:ssä vain nimessä iso, sisällössä ei!

• Hölmöt
        MYÖS kirjoitti:

Koko nimimerkki Gingston. Käypä lukeen sen juttuja muualta...

Tyypillä on sentään uskallusta keskustella oman kuvansa kera.

• oikeesti
        järkyttävä kirjoitti:

Matkalaulu on yksi PMMP:n parhaita kappaleita:
        se on iloinen, energinen, positiivinen,
        kaikkea muuta kuin kyyninen ja kova maailmamme.
        Miten joku osaakin tehdä noin hyväntuulisen kappaleen jota rallattelee mielellään.

Matkalaulu ei ole vähimmässäkään määrin "järkyttävä",
        mitä monet PMMP:n vakavammat biisit on.
        jos lukee sanat tarkkaan, niin ne kertovat järkyttävistä asioista, joita tapahtuu keskuudessamme, koko ajan.

• konserteissa
        Gingston kirjoitti:

Voi teitä lapsukaisia,
        ette taida tietää ollenkaan mitä on PUNK.

PMMP:stä minulle tulee ekana mieleen punk-ajat:
        bändillä on valtava energia ja sanoituksella on merkitystä.

• ja usein

Mistä johtuu, että PMMP:n uusimmasta levystä on otettu monta singlelohkaisua ja joka päivä soitetaan radiossa ja albumi on pysynyt listoilla jo vuoden!

Siitä että bändi on huono, levy on huono, biisit on huonoja ?
        ei suinkaan, päin vastoin!

• nylon beat Fani

onhan pmmp hyvä mut ei sitäkää aina jaksa kuunnella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      363
      3123
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      302
      1492
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1312
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1311
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1295
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1245
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1145
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      1052
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      951
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      847
    Aihe