Jos olet törmännyt oranssiin pitkäkarvaiseen kissaan Kulennoisissa viime lauantain jälkeen, toivon sinun jättävän infoa tänne. Saattaa olla tietysti kollikissan ensimmäisiä kevätrientoja, mutta ei vain ole aikaisemmin ollut edes yötä ulkona ja nyt jo pari vuorokautta. Eiköhän jonkinlainen palkkiokin sovita löytöön johtavasta vinkistä...
Kissa kateissa Kulennoisissa
8
801
Vastaukset
- jantterit
luulekko muka saavas täältä asiallisen vastauksen???
- eläinsuojelupiiri
ota ihmeessä yhteyttä tuonnekin. Jospa se hurmuri
olis jäänyt kiinni. Toivotaan parasta!
http://www.sey.fi/valvojat/valvluekehys.html Jospa kissallesi kävi kuten minun viestille että Ville ja Olavi itki sen pois?
- kyllästynyt
ei niitä sun juttujas vaan kukaan jaksa
- köpsykkä
kyllästynyt kirjoitti:
ei niitä sun juttujas vaan kukaan jaksa
Puhu sie vaan omasta puolestas. Et sie oo KAIKKI............
- deluxse
ei kommenttia
- .rulesin nähnyt.
Jospa tuo Savorules on saanu kissasi kiinni ja toteuttanut katillasi seksuaalisia perverssioitaan.
Sille kun ei enää riitä naistenkello ranteessa runkkaaminen.
- xXxXxXxXx.
XxXx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381