mikä heinolassa mättää?

heinolaan muuttava.

olen lukenut tätä foorumia jonkin verran ja olen ollut aivan järkyttynyt asiitä, mitnkälaista keskustelua heinolasta käydään. olen työni ja perhetilanteeni vuoksi muuttamassa heinoaan, jota luulin idyllisksi pikkukaupungiksi, mutta ei kai painajaiseni käy toteen?
keskustelu on värikäsyä, siellä on tapahtumia ja sekopäitä enemmän kuin maailman suurimmissa metropoliitoissa, tuntuu, että hollywoodkin kalpenee heinolan rinnalla. naisista taistellaan ja kysellään perään,kuka on kenenkin kanssa ja kuka vaihtaa toiseen ja sekoillaan ristiin rastiin. miä tämä heinola oikein on?
ei kai vaan sisäsiittoinen pikkukaupunki, jossa lähibaareissa kaikki vaihtaa kumppania enemmän kuin itse alusvaatteitani. taidan alkaa katselemaan toista työpaikkaa jostain muualta, en halua todellakaan, että itse ja hyvä perheeni joutuu kokemaan moista sekoilua. onko kaikki heinolassa asuvat ihmiset noin sairaita? ja onko heinolan ympärillä piikkilanka-aita, jonka ylitse ei pääse, vaikuttaa siltä.
olen itse korkeati koulutettu ja ole pitänyt itseäni sivistyneenä, laajakatseisena ja elämänmyönteisenä ihmisenä, joka on nähnyt muutakin kuin äitini pyykkivesiä.
elämä heinolassa voi olla kuitenkin liian kova pala minulle, etten sinne piikkilanka-aitojen sisään enää tahdokaan.
olen pahoillani, en tahdo todellakaan loukata ketään.
fil.tri. pääkaupunkiseudulta.

48

2839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

      Puhut kyllä asiaa, toivottavasti tekstisi saa kaikki meidät heinolalaiset miettimään... Meikäläinenkin on ihan järkyttyneenä seurannut näitä juttuja täällä, enemmän ja vähemmän. Voin lohduttaa ja sanoa, että mun kaverit ei ole tänne kirjoittaneet, vaikka moni heistä täällä Heinolassa asusteekin.. Löytyy täältä siis sivistyneempiäkin yksilöitä, onneksi. :)

      En tässä nyt ole ketään puolustelemassa, vaan totean, että on otettava huomioon muutama seikka: Heinola on melkoisen pieni paikka, jossa miltei kaikki tuntevat toisensa. Koulutusmahdollisuudetkaan eivät ole kovin kummoiset, joten kai tällaiset asiat vaikuttavat palstan aiheisiin.

      Luulen, uskon kuitenkin, että mahdollisesti (toivottavasti) Heinolaan tullessasi törmäät myös ihan mukaviinkin ihmisiin. Harmi vain, että tietyt palstalle kirjoittelijat leimaavat meidät "tavallisetkin" heinolalaiset ja meidän kaikkien maineen siinä samalla... Mutta elämä on ja sitä on elettävä. :)

      Sinulle ja kaikille muillekin toivottelen oikein paljon aurinkoisia päiviä! :)

      • Antikana

        ...että sinä sitten tänne kirjoittelet. Jos tämä on epäsivistyneiden ihmisten keskustelupaikka eikä sinun kaverisikaan tänne alennu kirjoittelemaan, niin ha-haa, sinä jäit juuri kiinni sivistymättömyydestä... Olet siis samaa kastia meidän muiden kanssa:)

        Ja sinä, Heinolaan muuttoa suunnitteleva... Heinola on kohtuullisen mukava ja turvllinen asuinpaikka. Kaunistakin täällä on! Erinomaiset ulkoilualueet. Minäkin olen kouluttautunut enkä arkielämässä törmää kehenkään "vajaaälyseen kaistaan". Kaikillahan meillä on mahdollisuus valita seuransa, joten sitäkään ei tarvitse pelätä, että seura tekisi kaltaisekseen.

        Joten tervetuloa Heinolaan!


      • mä vaan*

        ...aivan varma ettei"kukaan"kamu kirjota tänne? ;)


      • :-)
        Antikana kirjoitti:

        ...että sinä sitten tänne kirjoittelet. Jos tämä on epäsivistyneiden ihmisten keskustelupaikka eikä sinun kaverisikaan tänne alennu kirjoittelemaan, niin ha-haa, sinä jäit juuri kiinni sivistymättömyydestä... Olet siis samaa kastia meidän muiden kanssa:)

        Ja sinä, Heinolaan muuttoa suunnitteleva... Heinola on kohtuullisen mukava ja turvllinen asuinpaikka. Kaunistakin täällä on! Erinomaiset ulkoilualueet. Minäkin olen kouluttautunut enkä arkielämässä törmää kehenkään "vajaaälyseen kaistaan". Kaikillahan meillä on mahdollisuus valita seuransa, joten sitäkään ei tarvitse pelätä, että seura tekisi kaltaisekseen.

        Joten tervetuloa Heinolaan!

        Kiitos, annoitte taas ajateltavaa.. :) Omat kirjoitustaidot.. -Ou nou! Parempi tosiaan olis olla kirjoittamatta! :/

        En oo ikinä väittänyt olevani sivistynyt, tai eri kastia kuin me muut. Päinvastoin! ;) Mutta sen tiedän, että kaverit eivät tänne kirjoita, koska heillä ei ole nettiyhteyksiä..Kai sitä silti voi olla sivistynyt?! ;) Ja hmm...mitä se sivistys sitten on? Sivistyssanojen osaamista ja niiden käyttämistä? Vai oisko se jotain muuta kuitenkin..

        Antikana, teikäläisen juttuja on kiva lukea. Aina valmiina kommentoimaan. Ja kirjoitustyyli on tosi mielenkiintoinen. :) Ja kerrankin joku täällä yllättää erilaisilla aiheilla, eikä ne ole pelkästään kettuiluja tai hakkaamisuhkauksia..Kohta on kieli ihan ruskeana, vaikkei se ollut tarkoitus. Mutta jatkahan samaan malliin! :)

        Edelleen aurinkoisia päiviä toivotan ma, ja ketään luokata tarkoittanut en, en nyt enkä aiemmin! :)


      • Mä vaan*
        :-) kirjoitti:

        Kiitos, annoitte taas ajateltavaa.. :) Omat kirjoitustaidot.. -Ou nou! Parempi tosiaan olis olla kirjoittamatta! :/

        En oo ikinä väittänyt olevani sivistynyt, tai eri kastia kuin me muut. Päinvastoin! ;) Mutta sen tiedän, että kaverit eivät tänne kirjoita, koska heillä ei ole nettiyhteyksiä..Kai sitä silti voi olla sivistynyt?! ;) Ja hmm...mitä se sivistys sitten on? Sivistyssanojen osaamista ja niiden käyttämistä? Vai oisko se jotain muuta kuitenkin..

        Antikana, teikäläisen juttuja on kiva lukea. Aina valmiina kommentoimaan. Ja kirjoitustyyli on tosi mielenkiintoinen. :) Ja kerrankin joku täällä yllättää erilaisilla aiheilla, eikä ne ole pelkästään kettuiluja tai hakkaamisuhkauksia..Kohta on kieli ihan ruskeana, vaikkei se ollut tarkoitus. Mutta jatkahan samaan malliin! :)

        Edelleen aurinkoisia päiviä toivotan ma, ja ketään luokata tarkoittanut en, en nyt enkä aiemmin! :)

        ...ei kukaan kamu kirjota tänne? hmmm...ovatpa rontteja...


      • Antikana
        :-) kirjoitti:

        Kiitos, annoitte taas ajateltavaa.. :) Omat kirjoitustaidot.. -Ou nou! Parempi tosiaan olis olla kirjoittamatta! :/

        En oo ikinä väittänyt olevani sivistynyt, tai eri kastia kuin me muut. Päinvastoin! ;) Mutta sen tiedän, että kaverit eivät tänne kirjoita, koska heillä ei ole nettiyhteyksiä..Kai sitä silti voi olla sivistynyt?! ;) Ja hmm...mitä se sivistys sitten on? Sivistyssanojen osaamista ja niiden käyttämistä? Vai oisko se jotain muuta kuitenkin..

        Antikana, teikäläisen juttuja on kiva lukea. Aina valmiina kommentoimaan. Ja kirjoitustyyli on tosi mielenkiintoinen. :) Ja kerrankin joku täällä yllättää erilaisilla aiheilla, eikä ne ole pelkästään kettuiluja tai hakkaamisuhkauksia..Kohta on kieli ihan ruskeana, vaikkei se ollut tarkoitus. Mutta jatkahan samaan malliin! :)

        Edelleen aurinkoisia päiviä toivotan ma, ja ketään luokata tarkoittanut en, en nyt enkä aiemmin! :)

        Jälleen Antikana kavatti siis sankkaa ihailijakaartiaan yhdellä ihmisellä!!! Kiitän ja kumarran jälleen!

        ÄLä kuitenkaan kuule rupea analysoimaan liikaa sitä, mitä sivistys on. Jos sinulla ei sitä ole, niin tuskin kykenet sitä edes selittämään :D Sivistyshän on muutakin kuin sivistyssanakirjojen tuntemusta. En ikinä ole ollut sanakirjojen ystävä, mutta sivistystä löytyy minulta joka taskusta. Niin ja pääkoppani sisältäkin... Sivistystä on sekin, että tietää kuinka kussakin paikassa käyttäytyy... Tai mitä kenellekin sanoo tai jättää sanomatta. Sivistynyt ihminen seuraa aikaansa ja sitä,mitä maailmalla tapahtuu. Hän jaksaa kommentoida hankaliakin asioita, kuten esimerkiksi lintuinfluenssaa! Myös pieniin puutteisiin ja ongelmiin sivityneet ihmiset osaavat paneutua, mutta juuri oikealla tavalla. Sivistynyt ihminen ei ota kaikkea niin tosissaan!

        Linnuilla on pienet aivot, mutta minä olen sivistyksen kuuluisaa kärkeä, mitä siivekkäisiin tulee. Antikana on lajiharvinaisuus :D


    • Lisensiaatti, Heinola

      "fil.tri. pääkaupunkiseudulta."

      kirjoittamis"taidolla" et läpäissyt aikanaan edes apukoulua.

      Voit toki esiintyä fil.trina, jos saat siitä joitakin kiksejä.

      • korkeasti koulutettu

        Typerää kielenkäyttöä ja huonosti kirjoitettua suomenkieltä.


    • mä vain

      kaverihan on ollut kännis ku sika pienenä kun tuota kirjoitttti. Eli tänne vaan, vielä mahtuu muutama akateeminen juoppo sekaan. Sais vähän fil.trin puhetta aamupöytään aamukaljan kanssa!! Mut ihan tosi, ei tää mikään paha paikka ole asua ja kasvaa, kaikki riippuu itsestäsi. Sitä saat mitä tilaat. Rohkeasti mukaan vaan ja unohda tittelit kotiin tai niillä egoansa korostaville, ihan kiva paikka tää Heinola on.

    • tomi

      asuttiin heinolassa kuus vuotta. avoimesti voin sanoa että yritettiin sopeutua siihen sakkiin ja sisäsiittoiseen ilmapiiriin mutta sitten riitti. muutettiin isompaan kaupunkiin (en viitti sanoa mihin koska jos entiset työkaverit lukee tän niin ne loukkaantuu niinku kyllä kaikki siellä syntyneet...) ja nyt voi taas hengittää!
      jos sinne on pakko muuttaa esim. työn takia ni pyri kaikin keinoin olemaan erossa juoruilusta ja panettelusta äläkä valitse mitään puolia. oma linja vaan! heinolalainen nimittäin pikkusieluisuudessaan elää tympeän hajuisesta juoruilusta ja panettelusta.
      toisaalta ne on aika hellyttäviä ku onhan se aika söpöä ku ei koskaan oo ulkomaailmaa nähny mitä nyt kerran kanarialla ja pari kertaa helsingissä.

      • Antikana

        ... paljon muuallakin kuin Heinolassa - sekä isommissa että pienemmissä kaupungeissa/ paikkakunnissa. Eipä se ruoho todellakaan ole vihreämpää muuallakaan, senkin pikkusieluinen panettelija!
        Joka paikkakunnallahan saat tuollaisella asenteella lokaa niskaasi. Mitähän sinä olet täällä Heinolassakin säheltänyt? Tai perheesi?

        Voi, voi onko oikein hellyttävää??? Sinä se tässä v*ttumaisen hellyttävä olet, eteenkin silloin, kun et ole voinut täällä hengittää...Toivottavasti jatkossakin hengittelet ihan jotakin muuta kuin tätä ilmaa, mitä Antikananen...

        Olen muuten ulkopaikkakuntalainen alun perin itsekin. En ole syntyperäinen heinolalainen siis. Olen kiertänyt mm Tampereen, Helsingin, Seinäjoen ja joitakin muita paikkoja myös. Asuin jossakin välissä Heinolassakin, mutta muutin pois työn perässä ja ehkä hieman uutuudenkin... Tulin kuitenkin takaisin, koska tämä on aivan oiva paikka vikoineen päivineen... Joten vedäpä sinä v*ttu päähäsi!!!


      • make
        Antikana kirjoitti:

        ... paljon muuallakin kuin Heinolassa - sekä isommissa että pienemmissä kaupungeissa/ paikkakunnissa. Eipä se ruoho todellakaan ole vihreämpää muuallakaan, senkin pikkusieluinen panettelija!
        Joka paikkakunnallahan saat tuollaisella asenteella lokaa niskaasi. Mitähän sinä olet täällä Heinolassakin säheltänyt? Tai perheesi?

        Voi, voi onko oikein hellyttävää??? Sinä se tässä v*ttumaisen hellyttävä olet, eteenkin silloin, kun et ole voinut täällä hengittää...Toivottavasti jatkossakin hengittelet ihan jotakin muuta kuin tätä ilmaa, mitä Antikananen...

        Olen muuten ulkopaikkakuntalainen alun perin itsekin. En ole syntyperäinen heinolalainen siis. Olen kiertänyt mm Tampereen, Helsingin, Seinäjoen ja joitakin muita paikkoja myös. Asuin jossakin välissä Heinolassakin, mutta muutin pois työn perässä ja ehkä hieman uutuudenkin... Tulin kuitenkin takaisin, koska tämä on aivan oiva paikka vikoineen päivineen... Joten vedäpä sinä v*ttu päähäsi!!!

        no niin. tässä se taas nähdään. osu ja uppos...


      • Antikana
        make kirjoitti:

        no niin. tässä se taas nähdään. osu ja uppos...

        ...kanssasi laivanupotusta, joten jäi hieman epäselväksi mikä nähty nyt niin osui ja upposi? On kanasen hiukan vaikea heittää tätä kuuluisaa läppää, koska viestisi meni jotenkin ohi... Liian ylimalkaista toimintaa!!!


      • hEINOLALAINNEN
        Antikana kirjoitti:

        ...kanssasi laivanupotusta, joten jäi hieman epäselväksi mikä nähty nyt niin osui ja upposi? On kanasen hiukan vaikea heittää tätä kuuluisaa läppää, koska viestisi meni jotenkin ohi... Liian ylimalkaista toimintaa!!!

        Heinola on ihan ykköspaikka!! VArsinkin Rainio on aivan IHANAN kaunis!! En voisi kuvitellakaan asuvani muualla kuin Rainiossa


      • fdskldfsldfsd

        Tomi oot aika helvetin säälittävä. Heinolasta et tiedä paskaakaan.. tuskin oot täällä ikinä ees asunu, senkin Jumalan virhe. Toivon koko sydämestäni että kuolisit.


      • Antikana
        hEINOLALAINNEN kirjoitti:

        Heinola on ihan ykköspaikka!! VArsinkin Rainio on aivan IHANAN kaunis!! En voisi kuvitellakaan asuvani muualla kuin Rainiossa

        ... sinne sitten. Ihan perukoille asti. Äläkä ryömi sieltä ihmisten ilmoille vaan pysy siellä. Hahahahahahaa...


      • Anonyymi

        Älä nyt höpötä, ei kyllä hispaniaan eikä stariin. Mennää Sysmään kun halutaan lomailla tai uutta toimintaa.


    • Anonyymi

      Täällä vuoden 2021 ääni. KIIITOS noista kommenteista!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En siis ole yksin inhoni kanssa. Ja kauan yritin suhtautua positiivisesti, mutta heinolalaiset on heinolalaisia, ihan omanlaisiaan. :)))

      • Anonyymi

        Oletko nyt ihan varma?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt ihan varma?

        Tääl on niin sairasta sisäsiittosta sakkia, se mättää, hoitoo joutas joka iikka.


      • Anonyymi

        Hienoa, että löysit oman aloittamasi "tärkeän" jutun, jota voit nyt kiitellä 15 vuoden jälkeen. On siis oma casesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa, että löysit oman aloittamasi "tärkeän" jutun, jota voit nyt kiitellä 15 vuoden jälkeen. On siis oma casesi!

        "fil.tri. pääkaupunkiseudulta."

        kirjoittamis"taidolla" et läpäissyt aikanaan edes apukoulua.

        Voit toki esiintyä fil.trina, jos saat siitä joitakin kiksejä.


    • Anonyymi

      Kolme sanaa kiteyttää paikkakunnan henkisen tilan: Sulkavankosken kadonnut betoniponttonilaituri!

      2000-luvun synkin kotiseuturakkauden historia leimaa koko itähämäläisen heimonmme mielenmaiseman. Miksi, oi miksi annoimme laiturin kadota, eikä sitä ikinä saatu Heinolan matkailun kehitystä vauhdittamaan. Nyt matkailu kehittyy aivan muualla.

      • Anonyymi

        Pysytään, nyt oikeallavuosiluvulla, luku oli, siis 1996.


    • Anonyymi

      Heinola on maailman paras paikka, jos haluaa olla rauhassa. Juoruilu, sisäsiittoisuuden tunne ja muu paska mitä 2006 on tähän kirjoiteltu johtuu omasta kyvystä tutustua. Jos olet dorka, olet dorka thats it. Heinolalainen haistaa paskan jo kaukaa, siksi tunnette itsenne ulkopuolisiksi... Olkaa omia itsejänne ja pitäkää puolenne niin ei tarvitse netissä itkeä kun "ei ne maalaiset halunnukkaa kuulla mun hienosta elämästä siellä muualla" ✌️ kaikki on tervetulleita mutta...

      • Anonyymi

        "Heinolalainen haistaa paskan jo kaukaa"

        No varmasti kun ovat sitä koko ikänsä oikein lähietäisyydeltä nuuhkineet. Siihen heinolaiseen perinteiseen paskan hajuun sekoittuu lisäksi epämääräistä rikin ja muiden kemikaalien hajua, joita pössäyttelevät ulos niistä muutamasta tuotantolaitoksesta, joita vissiin säälistä paikkakunnalla vielä pyöritetään.


    • Anonyymi

      Aloitus on kirjoitettu vuonna 2006, siis noin 15 vuotta sitten. Mitä mahtaa tänä päivänä kuulua tälle oikeaoppisesti ja virheettömästi kirjoittavalle "filosofille"? Onko jo juonut itsensä hengiltä lähikuppilassa, vai pääsikö pakenemaan täältä aavekaupungilta/hullujenhuoneelta? Jos mikään muu ei ole tätä tyyppiä (ja minua) masentanut, niin Sulkavankosken matkailun kehityksen ikävä kohtalo kuitenkin jonkin verran.....

    • Anonyymi

      Joo tämä "Heinolan oma syöjä" osasi näköjään kaivaa vuosien takaisen sepustuksensa esille. Turhaan "järkyttyy" omasta tuotoksestaan. Näköjään pyörii samoissa sotkuissa ja puolukan varvuissa!
      Saataisko vähän kaupungin tunnuslukuja, kun muuten emme tiedä missä mennään!

      Haaa...haaa ...buaaah...

      • Anonyymi

        Aloitus on kirjoitettu vuonna 2006, siis noin 15 vuotta sitten. Mitä mahtaa tänä päivänä kuulua tälle oikeaoppisesti ja virheettömästi kirjoittavalle "filosofille"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitus on kirjoitettu vuonna 2006, siis noin 15 vuotta sitten. Mitä mahtaa tänä päivänä kuulua tälle oikeaoppisesti ja virheettömästi kirjoittavalle "filosofille"?

        onko kaikki heinolassa asuvat ihmiset noin sairaita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onko kaikki heinolassa asuvat ihmiset noin sairaita?

        eivät vain suomi24 höyryävät yksilöt.


      • Anonyymi

        vika ei ole iso mutta löytyy päästä !!!!!!


    • Anonyymi

      vika ei ole iso mutta löytyy päästä !!??!!

      • Anonyymi

        keskustelu on värikästä, siellä on tapahtumia ja sekopäitä enemmän kuin maailman suurimmissa metropoliitoissa, tuntuu, että hollywoodkin kalpenee heinolan rinnalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        keskustelu on värikästä, siellä on tapahtumia ja sekopäitä enemmän kuin maailman suurimmissa metropoliitoissa, tuntuu, että hollywoodkin kalpenee heinolan rinnalla.

        fil.tri. pääkaupunkiseudulta."

        kirjoittamis"taidolla" et läpäissyt aikanaan edes apukoulua.

        Voit toki esiintyä fil.trina, jos saat siitä joitakin kiksejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        fil.tri. pääkaupunkiseudulta."

        kirjoittamis"taidolla" et läpäissyt aikanaan edes apukoulua.

        Voit toki esiintyä fil.trina, jos saat siitä joitakin kiksejä.

        eli täysin tolloa porukkaa !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eli täysin tolloa porukkaa !!

        heinolalaiset on heinolalaisia, ihan omanlaisiaan. :)))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heinolalaiset on heinolalaisia, ihan omanlaisiaan. :)))

        Ei mikään, heinolassa kaikki hyvin.


    • Anonyymi

      fil.tri. on hieno titteli, onnittelut!

      • Anonyymi

        Mättää Kukkosen kypärä joka kulkeutui Paasoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mättää Kukkosen kypärä joka kulkeutui Paasoon.

        onnittelut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onnittelut!

        Aloitus on kirjoitettu vuonna 2006, siis noin 15 vuotta sitten. Mitä mahtaa tänä päivänä kuulua tälle oikeaoppisesti ja virheettömästi kirjoittavalle "filosofille"?!!


    • Anonyymi

      Vuonna 2006 ei ollut vielä paljastunut kirkonkylän suurin kupru, eli Sulkavankosken myllyn rantaan tarkoitetun betoniponttoonilaiturin katoaminen.

    • Anonyymi

      Mitä mahtaa tänä päivänä kuulua tälle oikeaoppisesti ja virheettömästi kirjoittavalle "filosofille"?!!!

    • Anonyymi

      "filosofille"😂😂

      • Anonyymi

        Syöjättärelle


    • Anonyymi

      fil.tri.😂😂

      • Anonyymi

        Joten tervetuloa Heinolaan!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      150
      2259
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      94
      1723
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      87
      1424
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1394
    5. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1382
    6. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      146
      1313
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      949
    8. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      113
      939
    9. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      923
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      36
      872
    Aihe