Kuinka vanhaksi elävät?

Ferg

Kuinka vanhaksi lämminverihevoset yleensä elävät?

12

4747

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • glowy

20-30 (35) ruotsissa kuollut ori zoot suit oli 32...

• Angel 91

.. 20- 30 w , yleensä 20-28 vuotta.
        Eli sanon noin 26 w.

• minä

...kesällä 26, ja voi mainiosti. Näkö on hiukan heikentynyt.

• pode

Se kuinka vanhaksi Lv tai mikä hevonen tahansa rotu elää, riippuu niiden kunnosta. Siis kun hevosen peruskunto on hyvä ja sitä pidetään yllä, niin tietty hepo voipi paremmin ja pysyy terveempänä.

• san-dek

omani eli 26v.mutta tiedän tapauksia joissa on jouduttu sairauden vuoksi lopettamaan jo 12v.mutta yleisin lämppärin keski-ikä taitaa olla toi 25-28v.riippuu tosiaan mitä on aiemmin tehty sillä.ja pääasiassahan noi on niitä vanhoja ravureita aika pitkälti.jos terveys pysyy hyvänä niin lämppäri elää kyllä pitkälti yli 20v.mutta kuten ihmisetkin voi eläimetkin sairastua vakavasti tms.

• OLETTE...

Te kaikki ootte tyhmii

• nii-i2

perusteles vähä...!

• emmmaaaa

Minulla on itsellä hoitohevonen, joka on lämminverinen. Se täyttää nyt toukokuussa 31. Entinen ravuri.

• enkkuX

Yksi ponini ( shetlanninponi ) eli 38-vuotiaaksi... mutta yleisimmin hevoset kuolevat 22-31-vuotiaina...

• pimpuli2

minulla oli hevonen joka oli vanha metsätyö, kyntö ja ravihevonen..
      Se eli 65 vuotiaaksi

• :D ei voi...

vissiin joku läppä?:DD

• ....blääh

kuules pimpuli..... Ei voi olla totta ja jos on nii lehmätki lentää ja kaikki hevoset elää 100 v... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      44
      2176
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      183
      1969
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1362
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      972
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      919
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      825
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      711
    Aihe