Olisin aikeissa ostaa tommosen vehkeen! onko kokemuksia kyseisestä autosta? kestääkö? yms tyyppi vikoja? kestääkö jos rupee repimään heppoja lisää?
Volvo 460 Turbo Intercooler
5
1111
Vastaukset
- yleensäkään
ei ole mikään kovin nerokas. Ruostuu pirun helposti, paljon sähkövikoja eikä siitä turbokoneesta oikeasti löydy henkeä. Laiska vehje, mutta onpahan tietysti turbo...
- kyllä!
ai et ei muka saa? kyl muuten tasantarkkaan saapi!! nuis löytyy yllätävän hyvin vääntöä yms.. itse rimmannu jonki verran ahtoja nostettu yms isompi putkisto nii jo lähtee.. ja käyhän lukemas juttuja kyl löytyy ja viri ohjeita!!
- Jaskaa....
kyllä! kirjoitti:
ai et ei muka saa? kyl muuten tasantarkkaan saapi!! nuis löytyy yllätävän hyvin vääntöä yms.. itse rimmannu jonki verran ahtoja nostettu yms isompi putkisto nii jo lähtee.. ja käyhän lukemas juttuja kyl löytyy ja viri ohjeita!!
Tässä 1.7 Turbossahan on enemmän panostettu vääntöön kuin hevosvoimiin. Ensimmäiset mallin kärsivät kuulemma sähkövioista. Itselläni ei ole ainakaan vielä ollut minkäänmoisia sähkövikoja ja autolla on jo ajettu 250 000km. Hyvin on kyllä pelannut.
- tekis mieli
Jaskaa.... kirjoitti:
Tässä 1.7 Turbossahan on enemmän panostettu vääntöön kuin hevosvoimiin. Ensimmäiset mallin kärsivät kuulemma sähkövioista. Itselläni ei ole ainakaan vielä ollut minkäänmoisia sähkövikoja ja autolla on jo ajettu 250 000km. Hyvin on kyllä pelannut.
näinhän se on että enempi on panostettu vääntöön. mites ootteko antaneet olla vakiona vai piristelleet? hyvinhän toi itelläki toiminu yks sähkö ikkuna vaan ei toimi mut pitänee korjata..
- VOLVO IC
Kyllähän tuo moottori kestää jos painetta nostaa. Pitää vain laittaa isommat suuttimet jos aikoo saada paremmin pollet pihalle. Kannen tiiviste vain pitää vaihtaa toisenlaiseen jos yli kilon laittaa painetta. Omassani on ollut jo muutaman vuoden o.8 painetta ja hyvin on toiminut/ kestänyt.
Mutta olisiko kenelläkään toimivia taka satuloita kyseiseen autoon???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2067096
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434484- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247