Matti oli yrittänyt iskee entistä heilaansa ja suudellakkin tätä ja oli kertonut erostaan..
Vai oliko vaan tarkoitus saada näin petiseuraa....
MATTI JA MERVI TAAS EROSSA?
8
1270
Vastaukset
- EllæN
Kyllä Matti kaipais jonkun Waffan Naisen seuraa,
näistä luusereista ei kyllä ole Meidän Matille...
http://www.iltasanomat.fi/viihde/viihdeuutiset.htm
(*.*)
,,cuccuu,, - oliko
Tällä unelmakämpän Sirpalla tarkoitus saada julkisuutta. Ensin sanoo jättäneensä Matin aikoinaan koska ei halunnut julkisuuteen nyt itse keroo tällaista tarinaa lehdille.
Jos erohakemus olis oikeasti jätetty lehdet tietäs siitä kyllä ilman jotain Sirpaakin- näin...
Mistä ihmeestä näitä julkisuuden kipeitä hyypiöitä sikiää aina vaan?Ihan oikeesti Matti on hyvin sydämellinen ihminen ja tuttuja kyllä automaattisesti halaa,kumpa vaan oppisi erottamaan "Ystävät" ja ihan oikeet Ystävät!Eipä tullut taaskaan toimittajalle mieleen kysäistä tätä asiaa Matilta itseltään(tosin saattaa olla ettei Matti olisi edes hänelle vastannut), hänelle riittää näköjään kun Joku vaan kertoo Matista jotain, mielellään tietty negatiivista, pistäkääpä muuten seuraten.
- hurmuri
näytti unelmakämpässä ihan kuosissa olevalta naiselta tämä Sirpa. Matti ei näytä olevan kuosissa.
Tästä ajatteleva ihminen jo osaa vetää johtopäätökset, kumpi valehtelee herkemmin lähentelystä.
- viriili...
ja hyvin varusteltu uros, joka haluaa välillä hoikempaakin naista.
- +-+
Kuvat??
- perusteella
mikä matista ja kalusta on voi sanoa, että alle 15cm ja juhlakunnosa vielä! Helppo katsoa suhteet, kun vertaa hänen sormiaan siinä
- kertomus tosi?
Tuo on yleinen tapa kesi-ikäiseillä miehilla sanoa, että ovat eroamassa kun avioliitossa ei mene hyvin. Typerän miehen tapa yrittää vonkata naista sänkyyn. Onneksi ei tarvitse enää hävetä nykymiesten puolesta koska sanovat suoraan mitä haluavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656124- 1471704
- 1131498
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46904Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28834Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96817Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5769- 41729
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714