Pyöriikö XP home (SP2) koneessa, jonka prosessori on 650 MHz? Microsoftin sivuilla rajana oli 300 MHz, mutta miten se mahtaisi KÄYTÄNNÖSSÄ pyöriä 650:lla. Muistia on 400 megaa, joten sen luulisi riittävän.
Vastaukset 5
- Make
se aika hyvin pyörii, jos ei hirveen raskaita sovelluksia ole montaa yhtäaikaa käytössä. Peruskäytössä toimii kyllä.
- Kyllä toimii
Asensin juuri rinnakkaiseksi käyttöjärjestelmäksi XP:n, 2000:n rinnalle. Prosessorina 500MHz, tuo XP ilman service packia pyörii kevyemmin kuin 2000 sp4.
- Von-Bruker
Vähän aikaa sitten laitettiin kellotettuun 630Mhz koneeseen XP, F-securen uusin versio ja ajettiin java-pohjasta softaa -> pahasti kyykkäsi
- sepä se,
F-Securehan on varsinainen muistimaanikko eli syöppö. Ei sitä pidä noin hitaaseen koneeseen asentaa. Kyykkyynhän se menee, ihan taatusti.
Pitäis pyöriä vallan mainiosti.
Testimielessä olen asentanut AMD300MHz jossa muistia 128MB. Pyöri siinäkin joten kuten.
Jos asennat F-Securen niin sitten hidastuu jonkin verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty391187Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä2841031Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s296880Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto25869Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33761Treffi-ilmoituksia!
Tähän avaukseen voipi treffeille halukkaat laittaa oman - lyhyen - vapaamuotoisen hakunsa,burneri emaileinee). Tavoitte191639- 59555
- 40526
Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁59457Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine56429