Oli monta pykälää parempi meininki kuin 2001 Exciter keikalla.
Kiitokset DM!
Martin oli myös loistava sooloissaan.
Loistava keikka!
4
1076
Vastaukset
- 111
Permantopaikkalaisilla on varmaan upeita kuvia konsertista, laittakaahan linkkejä niin me kateelliset pääsemme ihastelee otoksianne.
Ja konsertin menosta ollaan samaa meiltä, sekä lavalla että yleisössä oli energisempi meno kun v. 2001. - mewwy
Oli ehdottomasti!!! ihan mieletön tunnelma ja bändi loisti. Tätä voi muistella lämmöllä.
- Vanha fani
Eiline keikka oli mahtava,niinkuin kaksi aikaisempaakin ,jotka olen nähnyt. Ainoa asia joka harmitti oli ,ettei saatu permantopaikkoja vaan piti tyytyä istumaan piippuhyllyllä. Vaikka eihän siellä nyt koko aikaa istuttu,vaan tanssittiin ja huidottiin sydämen kyllyydestä. Ah ,tätä lisää, toivottavasti vielä monta kertaa.
-20v fanina- - 101
Olen vieläkin ihan liikuttuneessa tilassa... se oli mahtavaa ja ihanaa!!!! Nyt kun hartaasti odotettu keikka on ohi, on jotenkin tyhjä olo... voi kun olisi eilinen ja kaikki vielä edessä ;) No, tämän saman olon oon kokenut kahden aiemmankin Hartwall-keikan jälkeen, eli eiköhän se tästä...
Kyllä oli Dave pirun hyvässä kunnossa ja Martinin esiintymisessäkin hitonmoista karismaa. Waude :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!871939- 821770
- 511400
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471357- 1461328
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481242Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1071080Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!231022- 39965
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59952