Kevättä rinnoissa.....

Mummukka poloinen

Voi kauhia sentään,kun aikaa on on kulunut ,ainakin pari kuukautta,kun näpyttelin viimeksi.Joku katko se vaan tuli,kaatunut ja pudonnut,ensin kaaduin yhdessä mäessä,lähellä asuntoani,enkä päässyt ylös,ennenkuin pari ihmistä nosti ylös,ei luita poikki,mustat polvet ja oikea jalka edelleen kovin kipiä,meni pari viikkoa,niin putosin,en viitsi edes sanoa,ei sängystä, mutta siinä rytäkässä patti ottaan ja ne jo siniset polvet,vielä sinisemmiksi,ja kävin lääkärissäkin,ei kummempia,särkylääkettä oon ns.syönyt,niin ja nyt on silmän ympärykset myös mustat,mutta haitanneeko tuo mitään.Kivut ei vain niin kovin äkkiä parane.Jään odottelemaan ,jos kivuton päivä joskus tännekin ehtisi.Terveisin .langennut mummo,oikein kahdesti......

4

672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikka silmä olisikin musta ;)
      Itse keikahdin tänään auton päältä lunta luodessa. Lensin pepulleen ja taisi musta silmä saada seuraa mustelmaisesta kannikasta. Mutta ei se menoa haittaa.
      Vai että langennut mummo, ettet vaan olis langennut jonkun sortin syntiin? :DD

• reetta2

Niin sitä käy kun ikää tulee, koordinaatio taidot eivät pelaa kuten ennen.

Lohdukkeeksi kerron, viime marraskuussa siivosin kaappeja, seisoin keittiöportailla---niillä kolmiportaisilla---- joissa ei ole mitään otekahvaa. Hupsista kurkotin ylöspäin, horjahdin ja alastulo päistikkaa, kulman löin johonkin särmään. Tuloksena naamasta toinen puoli mustana yli 2 viikkoa, sen se mustelma kestää, käytti Hirudoid voidetta tai ei.

Oli varattu matka, ei muuta kuin kauneushoitolaan hankkimaan maskia mustelmien päälle. Onneksi peitevoiteesta oli apua ettei sini-puna-keltaisen kirjava iho näkynyt.

Sitten rautakauppaan ostamaan turvatikkaita, entiset romuautoon.

Tuntemamme arkkiatri Ylppö etsi kolmiporrastikkailla kirjahyllystä
      jotakin teosta, astui alastullessa harhaan, seurauksella ettei häntä enää senjälkeen ollut.

Joten hankkikaa ihmeessä turvatikkaat koteihinne investointi on halpa, turvallisuus tärkeä. On ikävä mustelmia, murtumia tms potea. Näistä turvallisuus tekijöistä olen eri tilaisuuksissa saarnannut ja en aiheetta.

• Hintriika

Arvo Ylppö on varmasti ainoa ihminen, joka on 104-vuotiaana astunut harhaan tikkailta. Minä en aio hätyytellä sitä ennätystä. Eläisiköhän Ylppö vieläkin, ellei...

• näinkin voi sattua

olen ollut varuillani koska olen jo 73v nuori. ei olisi ikävä jos pääsisivätsormella näyttämään,aina on kehunut ettei ole koskaan langennut,voisivat osoitella siinä nyt on meillä lankennut mummo.ikävää on kaatuminen ja satuttaminen,parane pian.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      56
      1498
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      66
      1474
    3. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      162
      1343
    4. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      66
      1207
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      104
      1141
    6. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      266
      1074
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      58
      977
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      57
      976
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      86
      923
    10. Nyt tiistain galluppi alkaa....

Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä
      Ikävä
      56
      913
    Aihe