Satuin paljastamaan täällä oikein kaikkein pahimman fasistin, mihin olen koskaan täällä Suomi24-palstalla törmännyt. Ei voi Watcehria sanoa juuri ollenkaan fasistiksi, kun vertaa tähän henkilöön joka kirjoittelee mielipiteitään siviilipalveluksesta tuolla ihmisoikeuspalstalla.
Lukekaa tämän uusnatsin mielipiteitä, niin huomaatte että kyseessä on todellakin oikein pahimman luokan fasisti. Kyllä olisi tämän kaltainen fasisti saanut Neuvostoliitossa täysin oikeudenmukaista kohtelua. Siperian reissu olisi ollut hänelle täysin oikea rangaistus.
http://galleria.suomi24.fi/PuuP%E4%E4Paviaani
Nyt paljastui pahin fasisti
12
655
Vastaukset 12
- watcher77
Pystytkö vielä vastaamaan http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=110&conference=4500000000000333&posting=22000000014658661 ?
Etkö lukenut tämän fasistin kirjoituksia? Jos et vielä lukenut niitä, niin suosittelen ehdottomasti tutustumaan tämän uusnatsin rasistisiin mielipiteisiin. Kun mainitsin sinulle siitä suomalaisten ruotsivihasta, niin tämä kyseinen fasisti todella vihaa myös Ruotsalaisia. Siinä näet että suomesta löytyy myös hurrivihaa.
- bonaqua
DarkFear kirjoitti:
Etkö lukenut tämän fasistin kirjoituksia? Jos et vielä lukenut niitä, niin suosittelen ehdottomasti tutustumaan tämän uusnatsin rasistisiin mielipiteisiin. Kun mainitsin sinulle siitä suomalaisten ruotsivihasta, niin tämä kyseinen fasisti todella vihaa myös Ruotsalaisia. Siinä näet että suomesta löytyy myös hurrivihaa.
ennen kuin sinä komunatsi kykenet hyväksymään muiden mielipiteet niin älä osoita muita sormilla. oletko huomannut että vihaat itse lähes kaikkea?
bonaqua kirjoitti:
ennen kuin sinä komunatsi kykenet hyväksymään muiden mielipiteet niin älä osoita muita sormilla. oletko huomannut että vihaat itse lähes kaikkea?
Lue itse tämän fasistin mielipiteitä, niin näet mistä minä puhun. En todellakaan suhtaudu kaikkeen niin vihamielisesti kun luulet, mutta näitä äärioikeistolaisia natsirasisteja tulen kyllä aina vihaamaan kaikkein eniten.
- bonaqua
DarkFear kirjoitti:
Lue itse tämän fasistin mielipiteitä, niin näet mistä minä puhun. En todellakaan suhtaudu kaikkeen niin vihamielisesti kun luulet, mutta näitä äärioikeistolaisia natsirasisteja tulen kyllä aina vihaamaan kaikkein eniten.
rasismi on väärin ja hölmöä mutta älä tuomitse kaikkea tietämättä tarinaa.
Ei niiden vihan kohde tee heistä huonompaa kuin esim sinusta joka vihaat samallalailla menestyviä ja porvarin penikoita.
toki pitää jatkaa kähnäystä rasismia vastaan mutta ei se tuolla lailla mihinkään katoa..ei vihaa vihalla taltuteta.
en jaksa edes alkaa lukemaan kaverin kirjoituksia..luultavammin naurettavia..kuten näillä palstoilla harmillisen useilla. ei voisi vähempää kiinostaa bonaqua kirjoitti:
rasismi on väärin ja hölmöä mutta älä tuomitse kaikkea tietämättä tarinaa.
Ei niiden vihan kohde tee heistä huonompaa kuin esim sinusta joka vihaat samallalailla menestyviä ja porvarin penikoita.
toki pitää jatkaa kähnäystä rasismia vastaan mutta ei se tuolla lailla mihinkään katoa..ei vihaa vihalla taltuteta.
en jaksa edes alkaa lukemaan kaverin kirjoituksia..luultavammin naurettavia..kuten näillä palstoilla harmillisen useilla. ei voisi vähempää kiinostaaMikä sitten on parempi keino rasismia vastaan? Minä en ainakaan tule ikinä hyväksymään näitä äärioikeistolaisia rasisteja, jotka ovat meidän SKP:n kannattajien kaikkein pahimpia luokkavihollisia. Nämä rasistit nimittäin kannattavat kaikkea epäoikeudenmukaisuutta, jota vastaan me tasavertaiset kommunistit täällä taistelemme.
- haittaa
Sinähän nyt olet fasistien kauhu. Muistitko ottaa iltalääkkeet. Keksi jota uutta virkistävää juttua.
- Onko totta ?
Mielipidevanki=Mielipiteidensä vuoksi Siperiaan tuomittu.Mites rauhaa rakastava Pikkupaskapunikki voi teljetä mielipteitensä vuoksi Pikkupaskanatsin Siperiaan ??
- Älä kerro lisää
"--Iskä, mä löysin toisen fasistin! Katso!
Lausui DarkFear.
--Iskää ei nyt kiinnosta, iskä täyttää ristikoita.
Murahti iskä. Hiljaisuus valtasi huoneen ja DarkFear huokasi." (Näytelmästä Pieni punavihreä talo preerialla)
Kuule DarkFear, mitä mieltä olet, kiinnostaakohan ketään se, kuinka monta fasistia täältä löydät?
Ajattelepa asiaa. Kuinka monta hyväksyvää vastausta sait kun leimasit watcherin täällä fasistiksi? Minun laskujeni mukaan 0. Tosin siitä yhdestä 'I will drink blood of communist' -viestistä en ole aivan varma.
Luulet tietenkin, että tällä palstalla olisit omiesi parissa ja löytäisit nyökyttelijöitä absurdeille väitteillesi, mutta jopa tämänkin palstan kirjoittajapopulaatio näyttää tiedostavan, että sinun kirjoituksesi ovat vailla järkipohjaa.
Sinusta täytyy tuntua nyt siltä, ettei kukaan ymmärrä sinua. Mutta se ei ole niin. Useimmat ymmärtävät, mutta heitä ei vain kiinnosta pätkääkään se, mitä sinä suu vaahdossa paasaat, koska se on merkityksetöntä ja typerää, eikä sillä ikinä onneksi tule olemaan minkäänlaista vaikutusta heidän elämäänsä. Elleivät he sitten satu olemaan pahaonnisia lahtelaisia, joiden kimppuun sinä joku ilta ryntäät rautaputken kanssa vain koska heillä ei enää hiukset päässsä kasva.
Ajattelisit vähän, niin huomaisit, ettei Suomi ole niin umpimielinen paikka kuin luulet. Tai älä ajattele, aivan yhdentekevää minulle ja kaikille muillekin. Mutta älä kuvittele, että jotenkin olisit sankari, kun täällä paljastat 'luokkavihollisia'.
Hyvää mielenterveyttä.- vieta tavi tavja halonenkin
heh nih täältä löytyy vielä lisää puuåpåitä
sillä täältä löytyy vieta tavi tavja halonenkin
--
stasi tulee ja tappaa.
Nyt pakkokeinolailla keräämään poliittisen eliitin (=stasi) ja virkamiesten dna-näytteet talteen, jotta niita voidaan muöhemmin arkitojen avautuessa vertailla - yleensä parhaiten näissä osuu kohdalle sdp,vihreät,vasemmistoliitto.
- tutustu käsitteihin
paremmin, koska köyhdytät kieltä kun haukut kaikkia toisin ajattelevia fasisteiksi.
Olisi hyvä jos paremmin ottaisit selvää mikä on fasisti.
T:kirjoitustaidotonPaljastin täällä jälleen kerran uuden fasistin. Eniten näitä fasisteja löytää yleensä tuolta rasismi, maahanmuuttajat ja sivarit&totaalit-palstoilta. Lukekaa tämän kyseisen äärioikeistolaisfasistin mielipiteitä, niin huomaatte heti etten valehtele ollenkaan.
http://galleria.suomi24.fi/Anselmo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371383- 1481071
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67868PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56693- 64676
- 37579
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi199565Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33551- 39517
- 63513