Gallup

jouskarinainen

kuinka moni jouskarimies tai -nainen on tuntenut sen Suuren Rakkauden ensi hetkestä? Vai lähtikö kaikki ystävyydestä?

Onko jouskareiden vaikeampi rakastua kuin muiden merkkien?

15

2175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä jousimies

      Suuren rakkauden tietää ensihetkestä ! Se on se katse ja toisen ihmisen tapa kohdata sinut ja tietenki kaikki olemus.Kyllä sen tietää:)

      • nuoli on Amorin viidestä ka...

        ..kuus vuotta sitten kalana kohtasin tän jouskarimiehen, ja jo pelkän äänen kuuleminen sai "pasmat sekasin", ýhdestä ainoasta katseesta, kohtaamisesta puhumattakaan..;) muutama vuos piti kierrellä ku kissa kuumaa puuroa ennen ku uskaltautu seuraavan askeleen ottamaan vaik kumpiki ties mitä toinen toises aiheuttaa ja mitä toisesta haluaa...mut metsästäjänä kumpiki "pelin" säännöt "ties" ja siks kaik kaikin puolin jännittävämpää oliki..Mitään en kadu enkä toisenkaan usko niin aattelevan, päinvastoin, toivottavasti tää jatkuu pitkään ja alati syvenevästi ja monisäikeisesti...;)


      • minä jousimies

        ...olen ollut saman ihmisen kanssa 20 vuotta! Tavattiin 20 vuotiaina ja juhlimisen merkeissä. Heti kun tavattiin tiesin että tuo tuossa on enemmän kuin muut yhteensä.Särmää ja viehätysvoimaa ei voi olla huomaamatta. Tarvitaan kaikkea muutakin pitkään suhteeseen. Ystävyyttä ja yhteinen sävel.
        Luottakaa vaistoihinne sillä ihminen on sitä miltä teistä tuntuu ja näyttää.


    • jouskariMiehenä

      NeitsytNaiseen,joka on edelleen naiseni.Hän sytytti liekin sydämessäni joka edelleen palaa!Hän sait minut elämään,hän on minulle kaikkea mitä miehenä voin toivoa!!!

    • varicella

      Itsekin jouskarina sanoisin, ettei jousimiehen ole sen vaikeampi rakastua kuin muidenkaan.
      Ja kyllä, olen tuntenut rakkautta muuan ihmiseen heti ensihetkestä lähtien...sen lumoissa tässä ollaan...

    • ikuinen etsijä

      En koskaan ensisilmäyksellä rakastunut, enkä edes toisella, jos ollenkaan. Mutta ihan kivaa ollut siitä huolimatta:)

    • ensi silmäyksellä

      vaan vasta ystävyyden kautta...

    • Jouskarityttö

      Jousimiehet on melkein järjestään impulsiivisia ja siihen kuuluu myös se että kaikessa ollaan täydellä sydämellä mukana. Tämä pätee siis myös ihastumisiin, useimmiten tosin tulinen rakastuminen haalistuu hyvinkin äkkiä ja jouskarin katse alkaa harhailla kohti uusia ihmisiä ja suhteita. useimmiten siis tosirakkaus jousimiehessä kasvaa ja kehittyy hiljalleen, ystävyydestä useimmiten koska jouskarithan on hyvin sosiaalisia ja keräävät ympärilleen paljon mielenkiintoisia ihmisiä. Itse olen rakastunut sekä ensisilmäyksellä, että pidemmän kaavan kautta ystävyyden myötä. Voin kertoa että jälkimmäisessä tapauksessa suhde toimi huomattavasti paremmin!

      • jouskari (n)

        Ensisilmäyksellä rakastumiset ovat toki olleet ihania, mutta eivät kestäviä.

        Haluan tutustua, tutustua ja taas tutustua. Henkiset ominaisuudet ovat toisessa kaikkein tärkeintä ja niitä ei näe yhdellä tai kahdella silmäyksellä.


    • Jousimies-nainen -62

      20 vuotta kestänyt aviolitto alkoi "kolahtamisella". Särmiä on kyllä hiottu suhteessa vuosien aikana, yhä se jokin siellä on tallella!

    • Onnekas

      Olen jousimies nainen ja tiedän ensinmäisen 10 sekunnin kuluttua onko hän se oikea (3 kertaa tämä tunne tullut). Koskaan suhteeni eivät ole lähteneet ystävyydestä.

      • eihän se..

        3 kertaa se oikea????.. onko ne kaikki kolme se oikea?.. :) eikös se yks ja ainoa pitäis olla se oikea?.. :) ehkä kannattais harkita vähintään sen 20 sekuntia tai edes 11.. :) No mutta tähän pääasiaan: Olen itse jousimies.. ja.. pitemmän tähtäimen tutustumisella rakastuin.. toisaalta.. eipä se tainnut olla se oikea minulle, kun pisti poikki minun kanssa.. :) Mutta toisaalta.. liekö horoskoopilla merkitystä.. :)


    • nim. kokemusta on

      oli vaikea rakastua, en uskonut moiseen kunnes ystävyyden ja parhaan semmoisen kautta annoin mennä ja nyt rakastan täysillä ja ystävyys ikuinen. =)

      -HÄN oli vain tuuli

    • jdyjghrdykdt
      • älykäs

        Upeeta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      135
      3663
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1429
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1330
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1259
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1144
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1091
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1038
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1029
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1026
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      948
    Aihe