Gallup

jouskarinainen

kuinka moni jouskarimies tai -nainen on tuntenut sen Suuren Rakkauden ensi hetkestä? Vai lähtikö kaikki ystävyydestä?

Onko jouskareiden vaikeampi rakastua kuin muiden merkkien?

15

2211

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä jousimies

Suuren rakkauden tietää ensihetkestä ! Se on se katse ja toisen ihmisen tapa kohdata sinut ja tietenki kaikki olemus.Kyllä sen tietää:)

• nuoli on Amorin viidestä ka...

..kuus vuotta sitten kalana kohtasin tän jouskarimiehen, ja jo pelkän äänen kuuleminen sai "pasmat sekasin", ýhdestä ainoasta katseesta, kohtaamisesta puhumattakaan..;) muutama vuos piti kierrellä ku kissa kuumaa puuroa ennen ku uskaltautu seuraavan askeleen ottamaan vaik kumpiki ties mitä toinen toises aiheuttaa ja mitä toisesta haluaa...mut metsästäjänä kumpiki "pelin" säännöt "ties" ja siks kaik kaikin puolin jännittävämpää oliki..Mitään en kadu enkä toisenkaan usko niin aattelevan, päinvastoin, toivottavasti tää jatkuu pitkään ja alati syvenevästi ja monisäikeisesti...;)

• minä jousimies

...olen ollut saman ihmisen kanssa 20 vuotta! Tavattiin 20 vuotiaina ja juhlimisen merkeissä. Heti kun tavattiin tiesin että tuo tuossa on enemmän kuin muut yhteensä.Särmää ja viehätysvoimaa ei voi olla huomaamatta. Tarvitaan kaikkea muutakin pitkään suhteeseen. Ystävyyttä ja yhteinen sävel.
        Luottakaa vaistoihinne sillä ihminen on sitä miltä teistä tuntuu ja näyttää.

• jouskariMiehenä

NeitsytNaiseen,joka on edelleen naiseni.Hän sytytti liekin sydämessäni joka edelleen palaa!Hän sait minut elämään,hän on minulle kaikkea mitä miehenä voin toivoa!!!

• varicella

Itsekin jouskarina sanoisin, ettei jousimiehen ole sen vaikeampi rakastua kuin muidenkaan.
      Ja kyllä, olen tuntenut rakkautta muuan ihmiseen heti ensihetkestä lähtien...sen lumoissa tässä ollaan...

• ikuinen etsijä

En koskaan ensisilmäyksellä rakastunut, enkä edes toisella, jos ollenkaan. Mutta ihan kivaa ollut siitä huolimatta:)

• ensi silmäyksellä

vaan vasta ystävyyden kautta...

• Jouskarityttö

Jousimiehet on melkein järjestään impulsiivisia ja siihen kuuluu myös se että kaikessa ollaan täydellä sydämellä mukana. Tämä pätee siis myös ihastumisiin, useimmiten tosin tulinen rakastuminen haalistuu hyvinkin äkkiä ja jouskarin katse alkaa harhailla kohti uusia ihmisiä ja suhteita. useimmiten siis tosirakkaus jousimiehessä kasvaa ja kehittyy hiljalleen, ystävyydestä useimmiten koska jouskarithan on hyvin sosiaalisia ja keräävät ympärilleen paljon mielenkiintoisia ihmisiä. Itse olen rakastunut sekä ensisilmäyksellä, että pidemmän kaavan kautta ystävyyden myötä. Voin kertoa että jälkimmäisessä tapauksessa suhde toimi huomattavasti paremmin!

• jouskari (n)

Ensisilmäyksellä rakastumiset ovat toki olleet ihania, mutta eivät kestäviä.

Haluan tutustua, tutustua ja taas tutustua. Henkiset ominaisuudet ovat toisessa kaikkein tärkeintä ja niitä ei näe yhdellä tai kahdella silmäyksellä.

• Jousimies-nainen -62

20 vuotta kestänyt aviolitto alkoi "kolahtamisella". Särmiä on kyllä hiottu suhteessa vuosien aikana, yhä se jokin siellä on tallella!

• Onnekas

Olen jousimies nainen ja tiedän ensinmäisen 10 sekunnin kuluttua onko hän se oikea (3 kertaa tämä tunne tullut). Koskaan suhteeni eivät ole lähteneet ystävyydestä.

• eihän se..

3 kertaa se oikea????.. onko ne kaikki kolme se oikea?.. :) eikös se yks ja ainoa pitäis olla se oikea?.. :) ehkä kannattais harkita vähintään sen 20 sekuntia tai edes 11.. :) No mutta tähän pääasiaan: Olen itse jousimies.. ja.. pitemmän tähtäimen tutustumisella rakastuin.. toisaalta.. eipä se tainnut olla se oikea minulle, kun pisti poikki minun kanssa.. :) Mutta toisaalta.. liekö horoskoopilla merkitystä.. :)

• nim. kokemusta on

oli vaikea rakastua, en uskonut moiseen kunnes ystävyyden ja parhaan semmoisen kautta annoin mennä ja nyt rakastan täysillä ja ystävyys ikuinen. =)

-HÄN oli vain tuuli

• jdyjghrdykdt
      • älykäs

Upeeta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      198
      2528
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1967
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1527
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe