Nato se vasta kallis on

Kun EUmaksuistakin jo itketään

lähes satakertaa kalliimpi kuin EU
sen tulette vielä näkemään

6

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yllättynyt

Sehän on sitten tosi kallis.

• Naton kalleudesta

Puolustusministeriössä on tehty 2 kertaa laskelma Natoon liittymisen kustannuksista. Natoon liittyminen maksaisi Suomelle lisää 70 miljoonaa euroa nykyisen 1800 miljoonan euron puolustusbudjetin päälle.

Miksi täällä jatkuvasti valehdellaan tällaisissa asioissa ? Lisäksihän itse kysymyskin on jo kummallinen. Natoon liittyminen antaisi meille sitten kanssa sellaiset turvatakuut, että niin lapsemme kuin lapsenlapsemme saisivat varmasti elää rauhassa koko loppuelämänsä.

Suomen liittyminen Natoon on luonnollinen ja oikea ratkaisu.

• Kallehin on vapaus
        Naton kalleudesta kirjoitti:

Puolustusministeriössä on tehty 2 kertaa laskelma Natoon liittymisen kustannuksista. Natoon liittyminen maksaisi Suomelle lisää 70 miljoonaa euroa nykyisen 1800 miljoonan euron puolustusbudjetin päälle.

Miksi täällä jatkuvasti valehdellaan tällaisissa asioissa ? Lisäksihän itse kysymyskin on jo kummallinen. Natoon liittyminen antaisi meille sitten kanssa sellaiset turvatakuut, että niin lapsemme kuin lapsenlapsemme saisivat varmasti elää rauhassa koko loppuelämänsä.

"Natoon liittyminen antaisi meille sitten kanssa sellaiset turvatakuut, että niin lapsemme kuin lapsenlapsemme saisivat varmasti elää rauhassa koko loppuelämänsä."

Tuollaisia ratkaisuja, jotka kestävät loppuelämän tai seuraavat 1000 vuotta osaavat antaa vain Hitler ja jotkut hihhulisaarnaajat.

NATO-liittymisen jälkeen, näin takaan, tulee ensimmäinen NATO:n sotakentällä saatu suomalainen kuolonuhri varmasti vuoden sisällä.

• Sama Natossa
        Naton kalleudesta kirjoitti:

USA tukikohta suomeen? Mikä on kansallisen arvon menetys CIA:n vapaalle mellastamiselle.

Puolustus hankinnat jotka on helppo perustella Nato-tarpeiksi! Sille ei loppua tulekkaan.

Lisäksi Natossa on kirjoittamaton sääntö hankkia USA:n sotateollisuuden vanhentunutta kalustoa nato-maihin maksukyvyn puitteissa.

Onko muslimisota Suomen porvareille niin rakas että suomen pitäisi taas iskeä pää Taatelipalmuun!

• Mehän emme sinne halua. Kun sitten lopulta alamme haluta, emme pääse. Ei palovakuutustakaan myönnetä enää silloin kun pirtti palaa.

• eliitin taskuun

ja 7 menun lounaisiin, foorumi on vapaa, kunhan niitä on riittävästi! Moppikansa maksaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      84
      1339
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      51
      968
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      369
      798
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      759
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      699
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      122
      686
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56