Kumpi parempi: ripuli vai kiinteä?

ruskea hetero

Onko teidän mielestänne kakkaleikeissä vetelä ripulipaska vai kiinteä tavara parempaa? Ripulihan on liki nestemäistä joten se on helpompaa niellä, mutta se haisee pahemmalta ja yleensä aiheuttaa oksennuksen. Mutta se ei juuri haittaa. Me tykätään myös yrjöleikeistä. Oksennusfetisisteillekin muuten olis hyvä olla oma palsta.

27

4251

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paska!!

      paskaleikit on ihan sairaita!! en menis koskaan syömään kenenkään paskaa, en ees omaa!! hyi saatana!! ihan eri juttu ottaa(vähän)paskasta kyrpää suuhun, kun syödä paskaa ihan urakalla!!
      mut... en mie osaa ees vastata. mulla lentäs ainakin laatta!

      • ruskea hetero

        maistuu pahalta, mutta eihän makunautinnosta olekaan kyse. Vaan juuri sen oksettava lemu ja maku ja se kun sitä syö, saa aikaan valtaisan irstasta kiihotusta, semmosta extremeä kato,... tajuatko? Ripulipaska on tässä mielessä paras. Ja lisäksi kun se aiheuttaa ainakin mulla oksennuksen niin sehän entisestään lisää sitä härskiä kiimaa. Vaimo on oikeen laattafani; kun mulla on oksennusta ja paskaa suu täys se tykkää "leipoa" sitä mälliä mun suussa käsillään ja nuolee sen jälkeen sormiaan puhtaaks!


    • se lentääkin

      niin kiihkeästi perseenreijästä pärskeitten kera naamalle! Ja löyhkä on melkonen! Viälä parempi naidessa: ripuliseen suoleen voideltu kyrpä ja kyllä luistaa. Vähän ajan päästä ruskean kyrvän pinnalle alkaa muodostua pieniä ilmakuplia kun junttaat voideltua ja ripulia pursuaavaa reikää. Kupliva ripulimönjä kyrvän varrella on tosi sexy.

      • ruskea hetero

        takuuvarmasti, vaikka paska olisi kiinteääkin. Jos kaverin vatsa on kovalla, kannattaa suoleen työntää esim. 2 Metalax -peräpuikkoa. N. 10-20 min päästä suoli alkaa ulostaa paskaa ulos eikä sitä estä mikään. Siihen vaan sitten työntelet kyrpää paskatulvaa vastaan. HUOMATKAA, että Metalax-lääke suun kautta otettuna on MYRKYLLISTÄ ja siksi sen avulla ulostettua paskaa EI SAA syödä, koska siinä on tietenkin kyseistä lääkettä seassa runsaasti!


    • parempi

      Kova paska on parempi,kun nainen pinnistää paskaa ja minä nuolan persereikää niin yleensä saan haistella ihania naisen pieruja,tuntuu kielessä tosi kivalta!Kiihoittavinta on kun tulee paksu ja pitkä paska,paersereijän aukeaminen on kaunis asia ja kun saa ottaa kovan paskapötkön suuhun ja maistella sitä!!

      • vaimon kanssa

        naapurin sikalassa syömässä SIANPASKAA. Vähän se naapurin setä kyllä katsoi meitä pitkään.....Kohta tulee viikonloppu!! JIPPII! se on meillä juhlapäivä! Silloin me syömme LEHMÄNPASKAA!!

        SHIT HAPPENS!


      • Miksu
        vaimon kanssa kirjoitti:

        naapurin sikalassa syömässä SIANPASKAA. Vähän se naapurin setä kyllä katsoi meitä pitkään.....Kohta tulee viikonloppu!! JIPPII! se on meillä juhlapäivä! Silloin me syömme LEHMÄNPASKAA!!

        SHIT HAPPENS!

        Ilmn muuta kova kanki! Mun isosiskoni kakkaa aina kontillaan ja mä levitän hänen pakaroitaan ja katson kun pötkylä pierujen saattelemana tulee... Kun siitä sitten on mukava "tappi" ulkona, haukkaan siitä aina palasen. Lopuksi siskolikka aina vaatii, että nuolen hänen persereikänsä huolellisesti puhtaaksi. Joskus öisin kun hän on tullut jostain naintibileistä väsyneenä, hän on pyytänyt minut huoneeseensa nuolemaan spermaa valuvan pillunsa puhtaaksi, koska ei jaksa käydä pesulla ja kieleni tuntuu kuulemma mukavalta hänen araksi naidussa pillussaan


      • Huh!
        Miksu kirjoitti:

        Ilmn muuta kova kanki! Mun isosiskoni kakkaa aina kontillaan ja mä levitän hänen pakaroitaan ja katson kun pötkylä pierujen saattelemana tulee... Kun siitä sitten on mukava "tappi" ulkona, haukkaan siitä aina palasen. Lopuksi siskolikka aina vaatii, että nuolen hänen persereikänsä huolellisesti puhtaaksi. Joskus öisin kun hän on tullut jostain naintibileistä väsyneenä, hän on pyytänyt minut huoneeseensa nuolemaan spermaa valuvan pillunsa puhtaaksi, koska ei jaksa käydä pesulla ja kieleni tuntuu kuulemma mukavalta hänen araksi naidussa pillussaan

        Nyt ei kyl jaksa uskoo ...


      • jadelles
        Miksu kirjoitti:

        Ilmn muuta kova kanki! Mun isosiskoni kakkaa aina kontillaan ja mä levitän hänen pakaroitaan ja katson kun pötkylä pierujen saattelemana tulee... Kun siitä sitten on mukava "tappi" ulkona, haukkaan siitä aina palasen. Lopuksi siskolikka aina vaatii, että nuolen hänen persereikänsä huolellisesti puhtaaksi. Joskus öisin kun hän on tullut jostain naintibileistä väsyneenä, hän on pyytänyt minut huoneeseensa nuolemaan spermaa valuvan pillunsa puhtaaksi, koska ei jaksa käydä pesulla ja kieleni tuntuu kuulemma mukavalta hänen araksi naidussa pillussaan

        olla vain sun sairas fantasia...eikä mitään sen enempää...


      • ruskea hetero
        vaimon kanssa kirjoitti:

        naapurin sikalassa syömässä SIANPASKAA. Vähän se naapurin setä kyllä katsoi meitä pitkään.....Kohta tulee viikonloppu!! JIPPII! se on meillä juhlapäivä! Silloin me syömme LEHMÄNPASKAA!!

        SHIT HAPPENS!

        henkilökohtaisesti ei eläinseksi kiinnosta. Kiihkeitä hetkiä kuitenkin teille eläinpaskan parissa!


    • juolahti

      että moni kakka päältä kaunis....Voi teitä paskanjauhajat!!! Huh hah ja hei.

    • Nimismies

      Leikit ja fetissit -palsta on erikseen tuolla.

    • jadelles

      Joku edes haluaa syödä paskaa?
      Siinähän on mittaamaton määrä bakteereita ym.
      Kaiken muun ymmärrän paitsi kusen ja paskan syönnin...jopa hieromisenkin ym mutta en syömistä. Minusta se on sairasta tuollasia viestejä joita te kirjoitatte ei pitäisi edes julkaista...*lähtee oksentamaan*

      • ruskea hetero

        yskänlääkettä kannattaa ottaa 10 ml ennen paskansyöntiä ja toiset 10 ml paskansyönnin jälkeen. Se tappaa suurimmat bakteerit ym. taudinaiheuttajat eikä tuu vatsakipujakaan paskansyönnin jälkeen.


    • Naurava

      Nämä nyt varmaankin oli vaan huumoria? Kukaan ei voi olla niin tyhmän sairas, että toisen paskaa alkaa syömään. HALOO!!

      • jadelles

        miten voit edes väittää tuollaista..kaikenlaisia sairaita ihmisä löytyy vaikka millä mitalla myös niitä jotka syövät toisten paskaa ja kiihottuu siitä..


      • Miksu
        jadelles kirjoitti:

        miten voit edes väittää tuollaista..kaikenlaisia sairaita ihmisä löytyy vaikka millä mitalla myös niitä jotka syövät toisten paskaa ja kiihottuu siitä..

        Johan on ahdasmielistä porukkaa... En ole sentään pannut siskoani ja sukurutsausta en hyväksykään. Tuollainen harmiton "pikku pervoilu"
        ei siskonkaan mielestä ole sopimatonta, vaan virittää hänet mukavesti kiimaan kun lähtee naimareisuun...


      • jadelles
        Miksu kirjoitti:

        Johan on ahdasmielistä porukkaa... En ole sentään pannut siskoani ja sukurutsausta en hyväksykään. Tuollainen harmiton "pikku pervoilu"
        ei siskonkaan mielestä ole sopimatonta, vaan virittää hänet mukavesti kiimaan kun lähtee naimareisuun...

        Vai oman siskon pillun ja perseen nuoleminen ei ole sairasta? Vai ahdasmielistä, jos ei hyväksy tuollaista, onhan se sukurutsausta kun koskee omaa siskoa genitaali alueille seksuaalisessa mielessä. Kukaan ei hyväksyisi tuollaista ja pitäisi sitä okna paitsi jollain tavalla sairas ihminen. Ihan turha vatvoa koko asiaa koskaan ei pervot maan päältä lopu kuitenkaan.


      • jadelles

      • :((
        jadelles kirjoitti:

        Kopioin sen yhdestä yllä olevista veisteistä.. mene ihmeessä katsomaan video ja oksenna..niin ehkä tajuut että se on todellista

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&con ference=1500000000000076&posting=22000000014632876

        haluan yökötellä... yökkispyökkis


      • ruskea hetero
        :(( kirjoitti:

        haluan yökötellä... yökkispyökkis

        Kiihkeää piereskelyä ja puolivetelän paskan maistelua. Jos oot enemmin kiinnostunu nii mulla on 11 erilaista paska-fetissi-leffaa. Jos haluut niin ilmottele. Olemme myös kuvanneet itse digivideokameralla omia kinkyjä paskaleikkisessioitamme. Niitä en suostu levittämään, mut vierailulle oot tervetullut niitä katteleen mun ja vaimoni kans. Ja jos innostut itekin hommasta, niin videoiden jälkeen voimme opettaa sulle kakkaleikkien hienouksia. Sun sukupuolella ei ole väliä, meille käy mies tai nainen yhtä hyvin.


      • ruskea hetero

      • jadelles
        :(( kirjoitti:

        haluan yökötellä... yökkispyökkis

        se kokonaan ja avaa uus ikkuna niin aukee ..


    • ruskea hetero

      mun suuhuni. Saatana, mikä chilin kitkerä sivumaku siinä tortussa oli. Vaimo söi eilen ison kebab-annoksen, että paska maistuis ja haisis niin vitun pahalle. ja kyl haisi, Haisee koko kämppä vieläkin semmoselle että toivottavasti ei ihan pian vieraita tuu. Mutta kiihkeä oli. Vedin samalla käteeni kun mussutin vaimon paskaa suussani. AAAaaaaaaaaaahhhhh, kuinka spermat lensi valtavalla paineella. Kyllä paskassa on potkua! Jees!!

      • pööppelis

        siis kuinka helvetissä jotkut voi syödä toistensa paskaa!!!!???? siis sehän on ihan järjetöntä hyi hitto!!!! ettekö te ny tajua mitä te teette tai syötte!! miettikää ny oikeesti pikkasen! siis toi on niin älytöntä ja ällöttävää ku vaan voi olla!!!!


      • Anonyymi
        pööppelis kirjoitti:

        siis kuinka helvetissä jotkut voi syödä toistensa paskaa!!!!???? siis sehän on ihan järjetöntä hyi hitto!!!! ettekö te ny tajua mitä te teette tai syötte!! miettikää ny oikeesti pikkasen! siis toi on niin älytöntä ja ällöttävää ku vaan voi olla!!!!

        Avaruudessa kosmonautit nauttii omat paskansa Ku ei ole muuta ravintoo


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe