Mitä Matti on mokannut?

pummijorma

kun miettii tota Masan nykytilannetta ni onhan se piruvie jo suuri tragedia!
Herää kysymys mitä Masa on mokannut,että lehdistö on päättänyt lähes ristiinnaulita entisen sankarimme? Onko Masalla kulisseissa eripuraa ns.suurien pamppujen kanssa?

Matin läheiset on varmasti saaneet kärsiä kans melkosesti, vaikkeivat olekaan sitä juuri tuoneet julki...joku raja tos pitäs olla, mieluiten Matti kokonaan pois lööpeistä,LOPULLISESTI!

6

583

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Per Saukko

      Niin kauan kuin typerät kansalaiset ostavat lehtiä tällaisten lööppien takia, niin kauan juttuja tehdään.

      Itseäni evvk homopoikien touhut, Nykäsen ja ministerien rakkauselämä ym vastaavat jutut.

    • lentsikka

      Kaiken takana on MERILÄINEN, joka väittää itseään ystäväksi, mutta on ohjaillut mattia jo vuosia. MEriläinen on keksinyt kaikki juttu aiheet ja tekemällä yehnyt kaikki riidat ja kihlaukset ja hypyt ja jutut.
      Siellä on jo vuosia sitten suunniteltu ja kysytty masalta, että missä kulkee raja, jota SÄ ET TEE!! Niin on kokeiltu laulua, strippausta, naimisiin menoa, eroa, tappeluja, pahoinpitelyjä, puukotuksia, uskoon tuloa,vankilaakin jne. Lista on loputon!
      Enää puuttuu, että MAtti kuolee. Enää hurjempaaa ei voi keksiä, koska vankilassakin on jo käyty.
      Ja onhan matin pakko suosutua. Se on Seiskalla verokortilla töissä...pakko keksiä lööppejä ja pitää mielenkiintoa yllä kaikissa muissakin lehdissä, jotta seiska, jossa viikon kaikki lööpit selitetään juurta jaksaen MYY!!!
      RAHAA, RAHAA, RAHAA Siitä JA VAIN siitä on kysymys! MAtti siinä sivussa tienaa mukavasti itsekin.
      Kaikki ne matin sutkautuksetkin on jonkun muun keksimiä. Ne vaan sovitetaan masan suuhun. Tää on suuri hujaus-rahastus-mannekiini koneisto, joka jyllää!! Ja Matti on addiktoitunut julkisuuteen, viinaan ja ongelmiin, joten kaikki tää on helppoa!

      • jhgjgh

        paljonkoha Merilä on rikastunu Masan tempauksil?


    • kyllä näin on

      Se on p-puhetta, että lehdistö jahtaisi Mattia.

      Miksi monet julkimot pystyvät pitämään yksityiselämän pois lehtien palstoilta? Sillanpäänkin "yleisesti tiedossa" olevasta seksuaalisesta suuntauksesta alettiin puhua oikealla nimellä vasta kun mies tuli itse kaapista ulos.

      Matti ja Mervi itse tyrkyttävät itseään lehtiin ja kun sen linjan on valinnut, niin lehdet kirjoittaa mokistakin.
      On ihan pelletouhua Tapolan emännältä päästä joka kerta iltalehtien lööppeihin, kun pariskunta on riidellyt railakkaasti.
      Matin sopimus 7-päivää Meriläisen kanssa pakottaa tekemään itsestään pellen, että seiska saa bullshit-täytettä.

      Se on hitto vie Nykäsen oma valinta! Mies ei ole mikään olosuhteiden uhri, vaan rahastaa maineellaan ja töppäyksillään ajattelematta miten se vaikuttaa lähiomaisiin (lapsiin ja sukulaisiin).

      Vastuuttoman "pikkupojan" touhua, jossa toinen toinen toilailija Tapola kruunaa koko sopan.
      Sitä saa mitä tilaa!

      • Marts

        Tietääkseni ketään ei tässä tapauksessa ole naulattu ristille tai millekkään muullekkaan puunkappaleelle. Ai niin: Ei savua ilman tulta.


    • Zumbawamba

      Ei julkisuutta, ei levymyyntiä. Ei levymyyntiä, ei keikkoja. Ei keikkoja, ei rahaa. Ei rahaa, ei viinaa. Ei viinaa, ei julkisuutta...
      Mattihan on köyhä ja tarvitsee toimeentulon kun sattuneesta syystä ei pätevyys riitä ammattitaitoa vaativiin hommiin eikä sen puoleen strippariksi eikä etenkään laulajaksi. Me rehelliset työtä tekevät veronmaksajat maksoimme varattoman (!!!) mutta lehtien mukaan pari-kolmesataatuhatta euroa keikoillaan tienanneen poloisen oikeudenkäynnin. Nyt vaan kaikki peruskoulun päästötodistuksen armosta saaneet syrjäytyneet laulutaidottomat levytyssopimusta vonkaamaan. Matti olkoon esikuvanne.
      Matti itse ei halua, että hänet jätetään rauhaan. Uskokaa jo tämä fakta. Julkisuuden takia Matti asettui aikanaan kunnallisvaaliehdokkaaksi synnyinkunnassani Uuraisilla. Pöhköt hännystelijät äänestivät Matin sinne, mutta eihän se raukka siellä pärjännyt kun ei tajunnut mistä valtuustotyöskentelyssä on OIKEASTI kyse. Onneksi tuli lähtö valtuustossa kun vaimo ja asuinkunta vaihtuivat.
      Mitä "suuria pamppuja" Matti olisi tallonut varpaille? Perustele jo vähän tätä utopista ajatuksenkulkuasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      416
      8854
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      241
      6384
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      334
      2305
    4. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      12
      1926
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1677
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1633
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1265
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      187
      1263
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      979
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      954
    Aihe