Onko kellään tietoa paljonko maksaa tuulilasin pyyhkijöiden moottori 240 volvoon v-89.Osaisiko kukaan kertoa vai voisko se olla pelkkä sulake siitä alkoi ensin kuulumaan narisevaa ääntä ,tätä kesti kuukauden verran kunnes tänään
ei pyyhkijät liikahtaneetkaan.Onko helppo vaihtaa itse?
Pyyhkijän moottori
4
3334
Vastaukset
- volvoholisti
Kyllä nuo oireet viittaavat siihen että moottori on tullut tiensä päähän, itseltäni hajosi viime syksynä. Alkuperäisen hinta on aika suolainen, muistaakseni 130 €. Itse sain purkaamolta uuden veroisen 50:llä, kannattaa kysellä.
- itsellä joskus
Itsellä joskus teki saman, aukaisin moottorin(ihan helppo), ja oli toinen kestomagneetti irti ulkokehältä
heitin sen kokonaan pois ja aivan pelaili miten pitikin, luonnollisesti ei niin tehokas sitten ole, vaan hyvin silti tuntui vielä tehoa olevan- vanha volvoke
Sama vika oli joskus ja pyyhkijän moottori irtisanoi sopimuksen. Otin irronneet magneetit pois ja puhdistin ne sekä metallisen kotelon huolellisesti. Oli vähän hankala saada magneettiset ruostepalat pois, mutta onnistui sitekydellä. Sitten liimasin muistaakseni Loctitella magneetit paikalleen. Onnistui hyvin, koska ne itsekin imeytyivät kiinni. Näin korjattuna kesti vielä n. 200 tkm, kunnes myin Volvon pois. Siinävaiheessa mun 240 oli kestänyt inan päälle 550 tkm ja 10,5 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614217
- 1053465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj363051Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262568- 452207
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51959- 201949
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91318