Onko kellään tietoa paljonko maksaa tuulilasin pyyhkijöiden moottori 240 volvoon v-89.Osaisiko kukaan kertoa vai voisko se olla pelkkä sulake siitä alkoi ensin kuulumaan narisevaa ääntä ,tätä kesti kuukauden verran kunnes tänään
ei pyyhkijät liikahtaneetkaan.Onko helppo vaihtaa itse?
Pyyhkijän moottori
4
3449
Vastaukset 4
- volvoholisti
Kyllä nuo oireet viittaavat siihen että moottori on tullut tiensä päähän, itseltäni hajosi viime syksynä. Alkuperäisen hinta on aika suolainen, muistaakseni 130 €. Itse sain purkaamolta uuden veroisen 50:llä, kannattaa kysellä.
- itsellä joskus
Itsellä joskus teki saman, aukaisin moottorin(ihan helppo), ja oli toinen kestomagneetti irti ulkokehältä
heitin sen kokonaan pois ja aivan pelaili miten pitikin, luonnollisesti ei niin tehokas sitten ole, vaan hyvin silti tuntui vielä tehoa olevan- vanha volvoke
Sama vika oli joskus ja pyyhkijän moottori irtisanoi sopimuksen. Otin irronneet magneetit pois ja puhdistin ne sekä metallisen kotelon huolellisesti. Oli vähän hankala saada magneettiset ruostepalat pois, mutta onnistui sitekydellä. Sitten liimasin muistaakseni Loctitella magneetit paikalleen. Onnistui hyvin, koska ne itsekin imeytyivät kiinni. Näin korjattuna kesti vielä n. 200 tkm, kunnes myin Volvon pois. Siinävaiheessa mun 240 oli kestänyt inan päälle 550 tkm ja 10,5 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466