On ikävä sun hyvän yön toivotuksii :)
Lämpimin terveisin
Rellu
Missä oot C Green
12
575
Vastaukset
- tiennyt?
Hän on multipersoona. Siellä täällä kaikkialla.
- jees
Kolme aktiivista multipersoonaa ja sukupuolen vaihdokset. Wau, mikä lopputulos!
- niin...
jees kirjoitti:
Ilkeys ja kateus = iso miinus
- "Markku-Teppo"
jees kirjoitti:
Minä aktiivinen multipersoona, EN ole kuitenkaan etsimänne C Green.
Minut tunnistaa siitä, että tunnustan aina "syntini", ts. kuuliainen rippilapsi,
papitkin tykkäävät :) ... Ja edelleen nainen.
Eli kaksi tyyppiä vielä vapaalla jalalla synteineen??? - plasevaikutus
niin... kirjoitti:
Ilkeys ja kateus = iso miinus
Multipersooniin olen tutustunut perskohtaisesti, tiettyyn rajaan saakka ne menettelevät, mutta piste häämöttää jossain...Kateutta muuntautumiseen ei ole näköpiirissä, omat kykyni ovat tarpeeksi. Vinoilu ja ilkeily on eri.
- eiuskovainen
"Markku-Teppo" kirjoitti:
Minut tunnistaa siitä, että tunnustan aina "syntini", ts. kuuliainen rippilapsi,
Eli kaksi tyyppiä vielä vapaalla jalalla synteineen???-----------------
- C. Green
Joskus olen vähän nikinvaihtopelleilyjä harrastanut, mutta tällä palstalla olen ainakin viimeiset puoli vuotta ollut C. Green.
Tallessa olen, lueskelupuolella vaan hetken. - C. Green
"Markku-Teppo" kirjoitti:
Eli kaksi tyyppiä vielä vapaalla jalalla synteineen???sillä minä en kuulu kirkkoon.
Vapaalla jalalla täälläkin, synteineni.
Avioliiton kahleita ei kai lasketa? - hyväkin
C. Green kirjoitti:
sillä minä en kuulu kirkkoon.
Vapaalla jalalla täälläkin, synteineni.
Avioliiton kahleita ei kai lasketa?vitsi?
- siihen on
C. Green kirjoitti:
Joskus olen vähän nikinvaihtopelleilyjä harrastanut, mutta tällä palstalla olen ainakin viimeiset puoli vuotta ollut C. Green.
Tallessa olen, lueskelupuolella vaan hetken.... virallinen taho. Heh hee.
- C. Green
hyväkin kirjoitti:
vitsi?
mutta en ymmärtänyt, mitä et ymmärtänyt.
Hyvää yötä Rellu :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916