620 DC Flipper vai Bella??

probleema

Nyt on kauhee venekuume päällä ja sen verran oon ehtiny messuja kierteleen et valinnan teen tod. näköisesti noiden veneiden välillä.
Nyt kysyisinkin teidän kokemuksianne tai mielipiteitänne noista veneistä. Ilmeisesti nuo ovat samalta tehtaalta nuo veneet ja muutenkin muistuttavat todella paljon toisiaa. Pieniä yksityiskohtia kuitenkin löytyy.

Flipperissä kajuuttaan mennään keskeltä ja Bellaan vasemmalta sivulta. Tästä syystä Flipperissä on mahdollisuus istua keulassa, koska siellä on pieni tila jaloille. Bellassa kuitenkin keulasta sisääntulo on helpompaa, koska rapuille on parempi tila avotilaan.
Flipperin ovi on mielestäni toimivampi.

Onko teillä kokemuksia näistä kahdesta??

7

2145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttäjästä

Bellassa kulku hyttiin tuolin sivuitse on kuvien perusteella aikamoista könyämistä mutta kannelle johtaa kunnon portaat.

Minä ottaisin Flipperin.

• ilkka44

Omaan kokemusta Flipper 630 DC mallista kahden kesän ajalta. Paatti on ihan ok muuten, mutta kovahko ja paukkuva ajettava. Mikäli siis ajo-ominaisuudet painavat vaakakupissa myös, niin suosittelen lämpimästi katsastamaan myös Yamarin 64 DC:n. Itse tein kaupat moisesta, koska ihastuin veneen ajo-ominaisuuksiin viime kesän koeajoilla.

• probleema

Joku muukin puhui tuosta hakkaamisesta. Taitaa vaan tuo Yamarin mennä jo asteen kalliimmaksi.

• hinta
        probleema kirjoitti:

Joku muukin puhui tuosta hakkaamisesta. Taitaa vaan tuo Yamarin mennä jo asteen kalliimmaksi.

Itse maksoin uudesta ko. Yamarinista Yamahan 200 HPDI koneella käteiskaupalla 35200,- Onhan se jonkin verran enemmän kuin Flipper tai Bella, mutta rahalle saa minusta ihan hyvää vastinettakin.

• Kysyjä.
        hinta kirjoitti:

Itse maksoin uudesta ko. Yamarinista Yamahan 200 HPDI koneella käteiskaupalla 35200,- Onhan se jonkin verran enemmän kuin Flipper tai Bella, mutta rahalle saa minusta ihan hyvää vastinettakin.

Tiedän että ihmiset toki ovat jotkut varakkaampia ja jotkut vähemmän varakkaita. Mutta ihan huvin ja urheilun vuoksi jos kysyn, että oliko sulla ihan rahaa hankkia noin kallis venepaketti vai otitko lainan veneen ostoon. Itse asunto-, mökki- ja autolainojen kanssa sinnitellessä haluaisin kovasti kunnon veneenkin, mutta eipä voi kuin unelmoida noin kalliista veneistä.

• ilkka
        Kysyjä. kirjoitti:

Tiedän että ihmiset toki ovat jotkut varakkaampia ja jotkut vähemmän varakkaita. Mutta ihan huvin ja urheilun vuoksi jos kysyn, että oliko sulla ihan rahaa hankkia noin kallis venepaketti vai otitko lainan veneen ostoon. Itse asunto-, mökki- ja autolainojen kanssa sinnitellessä haluaisin kovasti kunnon veneenkin, mutta eipä voi kuin unelmoida noin kalliista veneistä.

Saman tyyppinen tilanne on meilläkin. Ostimme avovaimon kanssa ensiasunnon tuossa talvella ja kaksi uudehkoa autoa löytyy pihasta. Veneen ostimme alunperin osaksi omilla rahoilla ja osaksi lainalla, mutta tätä uutta varten piti ottaa vielä muutama tonni lisää vippiä.

Onneksemme asumme varsinais-suomessa, jossa asuntojen hinnat ovat hieman esim. pääkaupunkiseutua kohtuullisemmat. Tämä mahdollistaa sen, että on varaa muuhunkin kuin asumiseen. Olemme molemmat ihan normaalituloisia, mutta haluamme nauttia elämästä...

• reppilf

Flipperistä viime kesän verran. Vertailin itsekin kovasti ko. veneitä, ja flipperiin päädyin lähinnä liukuoven ja tilavamman tuntuisen kajuutan vuoksi. Eihän tämän mallisessa veneessä suuria tiloja tietysti ole, mutta nämäkin vähät ovat käyttökeloiseksi osoittautuneet. Uskon, että mm. tavaroiden säilytys ja niiden käyttö onnistuu tuolla oviratkaisulla paremmin. Mielestäni läpikuljettavuuskaan ei liikaa ole kärsinyt. Kaiken kaikkiaan tyytyväinen olen ollut, vene on osoittautunut laadukkaaksi ja toimii erinomaisesti siinä tarkoituksessa johon se tuli hankittuakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe