osaisko joku kertoa mistä paikallistaa 460 volvon (-92) keskuslukkoa säätelevät releet ja ohjainyksikön. lukko on lakannut toimimasta joten vika varmaankin niissä. (sulake on ehjä) niin ja mitähän ne releet/ohjainyksikkö maksaa???
460 keskuslukko
3
725
Vastaukset
- Eikka
Täällä kuulee aina että kuljettajan oveen menevät johdot ovat sen haitarikumin sisällä poikki. Itselläni oli tämä vika, vasen kaiutin rätisi myös aika ajoin vahvasti, vika korjaantui liittämällä johdot liittimillä. Parasta olis tietennii uusia johdot kokonaan mutta itsellä ei ammattitaito eikä kiinnostus siihen asti riittäny.
- Eikka
Eli luultavasti samat suolet löytyy sieltäkin. Se keskuslukon katkaisija taisi olla kuljettajan ovessa noin puolivälin korkeudella, pakkasella jos ovimuovit/pahvit repii pois menee varmasti jotain pas2.
- reistaa
Eikka kirjoitti:
Eli luultavasti samat suolet löytyy sieltäkin. Se keskuslukon katkaisija taisi olla kuljettajan ovessa noin puolivälin korkeudella, pakkasella jos ovimuovit/pahvit repii pois menee varmasti jotain pas2.
palikat löytyivät ja yksi ennemmin korjattu jatkos oli irti/hapettunut poikki. nyt toimii taas hienosti. eipä olisi tullut mieleen alkaa repimään ovipahveja ilman vihjettä. luulisi löytyvän jostain helpommasta paikasta, vaati melkoisen purkamisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398