osaisko joku kertoa mistä paikallistaa 460 volvon (-92) keskuslukkoa säätelevät releet ja ohjainyksikön. lukko on lakannut toimimasta joten vika varmaankin niissä. (sulake on ehjä) niin ja mitähän ne releet/ohjainyksikkö maksaa???
460 keskuslukko
3
729
Vastaukset
- Eikka
Täällä kuulee aina että kuljettajan oveen menevät johdot ovat sen haitarikumin sisällä poikki. Itselläni oli tämä vika, vasen kaiutin rätisi myös aika ajoin vahvasti, vika korjaantui liittämällä johdot liittimillä. Parasta olis tietennii uusia johdot kokonaan mutta itsellä ei ammattitaito eikä kiinnostus siihen asti riittäny.
- Eikka
Eli luultavasti samat suolet löytyy sieltäkin. Se keskuslukon katkaisija taisi olla kuljettajan ovessa noin puolivälin korkeudella, pakkasella jos ovimuovit/pahvit repii pois menee varmasti jotain pas2.
- reistaa
Eikka kirjoitti:
Eli luultavasti samat suolet löytyy sieltäkin. Se keskuslukon katkaisija taisi olla kuljettajan ovessa noin puolivälin korkeudella, pakkasella jos ovimuovit/pahvit repii pois menee varmasti jotain pas2.
palikat löytyivät ja yksi ennemmin korjattu jatkos oli irti/hapettunut poikki. nyt toimii taas hienosti. eipä olisi tullut mieleen alkaa repimään ovipahveja ilman vihjettä. luulisi löytyvän jostain helpommasta paikasta, vaati melkoisen purkamisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797