Kenelläkään tietoa tai kokemusta, että miltä valmistajalta sais täydellistä jousi-iskarisettiä 2.5i-V6seen Masukkaan....? monella pelkkiä jousia tai sit rakennus-settejä jotka vaatis alkup. iskareiden hajottamista jne... en kehtais sellaiseen ryhtyä...
Mazda 626 GE alustasarjasta...
3
1392
Vastaukset
enemmänkin sitä matuus laittaa, ni rekisteröidy jäseneks, http://www.mazdago.net
- ukkosfani
Laitoin jo hakemuksen menemään mutta viikko menny eikä ole vielä kuulunu vastausta tai mitään sieltä suunnalta, liekö sit päättäneet hylätä hakemuksen, en kyl näe syytä...
ukkosfani kirjoitti:
Laitoin jo hakemuksen menemään mutta viikko menny eikä ole vielä kuulunu vastausta tai mitään sieltä suunnalta, liekö sit päättäneet hylätä hakemuksen, en kyl näe syytä...
hakemus on siel vetämässä, toimii harrastuspohjalta, ni ensin tehdään oleelliset työt, ja sitten perehdytään onko tullu uusii hakemuksii, sitte hoidetaan oma harrastus, oon meinaan ittekkin jäsen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2266092
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263864- 822637
- 412177
- 331952
- 461906
- 1081800
- 211676
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!371567- 271522