Kestävät polttimot

interesting

7

1083

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla kestäneet paljon kauemmin jo ties miten monta vuotta. Sekalaisia merkkejä, mitä nyt kaupan hyllyltä halvimmasta päästä löytyy.
      Lienee vain keksitty uusi myyntikikka hyväuskoisille...

• sama

Jos sulla kestää, niin tottakai kaikilla muillakin.
        Jos joskus vaivautuisit seuraamaan maailmaa omaa napaasi laajemmalla alueella, niin huomaisit, että H7 tyyppisiä polttimoita saa nykyautoissa olla jatkuvasti vaihtamassa.

• ...............
        sama kirjoitti:

Jos sulla kestää, niin tottakai kaikilla muillakin.
        Jos joskus vaivautuisit seuraamaan maailmaa omaa napaasi laajemmalla alueella, niin huomaisit, että H7 tyyppisiä polttimoita saa nykyautoissa olla jatkuvasti vaihtamassa.

Mulla on ainakin nuo H7 -polttimot kestäny aina ne vuoden ajot.. n. 50 tkm.
        Syksyllä tulee aina vaihdettua uusiin, tiedä sitten miten pitkään ne todellisuudessa kestäis.
        Auto on vm -02

• Jamppa1
        ............... kirjoitti:

Mulla on ainakin nuo H7 -polttimot kestäny aina ne vuoden ajot.. n. 50 tkm.
        Syksyllä tulee aina vaihdettua uusiin, tiedä sitten miten pitkään ne todellisuudessa kestäis.
        Auto on vm -02

no minä tiedän 15 vuotta vanhan auton jossa on alkuperäiset H4 polttimot. H7 on tuubaa.

• Kanssa-autoilija

Aikamoinen myyntikikka, takuu vain 20.000 km. Sama kun antaisi autolla takuun 1 vuosi/30.000 km.

Autossani on Osramin Coolbluet joista toisen vaihdoin vuosi sitten ja sen edeltäjän 3 vuotta sitten, viereisen umpion poltin on ollut paikallaan sen 3v, kai se pian vaihtoon tulee.
      Ja viisastelijoille tiedoksi että ajelen n. 20.000 km vuodessa.

• puoli autoa

joutuu purkamaan ja H7 poltttimot vielä niin silloin kyllä paikallaan tuommoinen

• edelleen sama

Hyvä jos joku on tämänhetkiseen tilanteeseensa niin tyytyväinen, että pitää oikein täällä julistaa.
        Meillä on perheessä kaksi autoa ja niihin pitää vaihtaa polttimoita 2-3 krt vuodessa, joten ko. palvelu olisi ihan tervetullut vaihtoehto.

Tosin seuraavaan autooni otan varusteeksi xenonit.
        Samalla saan paremmat valot, eikä tarvitse kokoajan olla polttimoita vaihtamassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2046
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1382
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1330
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      28
      1282
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      67
      1206
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1018
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      88
      941
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      53
      868
    9. 121
      777
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      766
    Aihe