Mitäs mieltä leffasta femakot?

Kyselijä

Nyt kun feministit valmistelevat innolla seksinostolakia, joka päästäisi heidät moralisoimaan ihmisten seksuaalisesta käyttäytymisestä, leffaensi-iltaan suomessa on tullut "Geishan muistelmat".

Mitäs mieltä femakot ovat tuosta leffasta? Näyttää itsestäni nurinkuriselta, että japanilaishutsuista kertova leffa tulee ensi-iltaan kun femakot kieltäisivät huoraamisen täällä Suomessa.

15

909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hertha

      Ja mitä ovat japanilaishutsut?

      • Kyselijä

        Anteeksi nyt kovasti? Japanilaishutsu tietenkin on geisha. Vastine länsimaalaiselle maailman vanhimman ammatin harjoittajalle.

        Ja femakko sanana on itse itsensä selittävä.


      • Hertha
        Kyselijä kirjoitti:

        Anteeksi nyt kovasti? Japanilaishutsu tietenkin on geisha. Vastine länsimaalaiselle maailman vanhimman ammatin harjoittajalle.

        Ja femakko sanana on itse itsensä selittävä.

        Ei pidä paikkaansa. Ei kumpikaan "selityksesi".


      • Kyselijä kirjoitti:

        Anteeksi nyt kovasti? Japanilaishutsu tietenkin on geisha. Vastine länsimaalaiselle maailman vanhimman ammatin harjoittajalle.

        Ja femakko sanana on itse itsensä selittävä.

        Raporttiaan työstäessään Anna Kontula kävi baareissa, joissa solmitaan prostituutiokontakteja.

        "[Y]ksin liikkuva nainen seksibaarissa on prostituoitu ja koska olin suomalainen, sain toistuvasti kuulla olevani päideriippuvainen prostituoitu eli kuten seksipalveluja etsivät miehet kansanomaisesti totesivat, narkkarihuora."

        Naisen oikeutta myydä seksiä puolustavat asiakkaat siis kunnioittavat naista muutenkin syvästi.


      • Macho'
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

        Raporttiaan työstäessään Anna Kontula kävi baareissa, joissa solmitaan prostituutiokontakteja.

        "[Y]ksin liikkuva nainen seksibaarissa on prostituoitu ja koska olin suomalainen, sain toistuvasti kuulla olevani päideriippuvainen prostituoitu eli kuten seksipalveluja etsivät miehet kansanomaisesti totesivat, narkkarihuora."

        Naisen oikeutta myydä seksiä puolustavat asiakkaat siis kunnioittavat naista muutenkin syvästi.

        "Naisen oikeutta myydä seksiä puolustavat asiakkaat siis kunnioittavat naista muutenkin syvästi"

        Ainakaan he eivät kuten femakot teeskentele olevansa naisen "ystäviä". Kontaktit menevät puhtaan kaupallisesti ja molemmat osapuolet saavat mitä haluavat. Mutta sellainenhan ei femakoille tule kyseeseen, kun iljettävä mies on toinen osapuoli diilissä.


      • Hertha
        Macho' kirjoitti:

        "Naisen oikeutta myydä seksiä puolustavat asiakkaat siis kunnioittavat naista muutenkin syvästi"

        Ainakaan he eivät kuten femakot teeskentele olevansa naisen "ystäviä". Kontaktit menevät puhtaan kaupallisesti ja molemmat osapuolet saavat mitä haluavat. Mutta sellainenhan ei femakoille tule kyseeseen, kun iljettävä mies on toinen osapuoli diilissä.

        Voi sitä toki sanoa moralisoinniksi. Ei sana asiaa pahenna.

        Itse olen aikamoinen moralisoija, enkä häpeä sitä yhtään.

        Hedonismin ja holtittoman individualismin kritiikkini on eittämättä useidenkin mielestä moralisointia. Sorttinsa moralisointia on myös hedonismin ja holtittoman individualismin kannattaminen. Ymmärrätkö?


      • Kyselijä
        Hertha kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Ei kumpikaan "selityksesi".

        Sinulla siis tuskin on mitään sitä ajatusta vastaan, että tänne Suomeenkin perustetaan geishakouluja.


      • Kirjamies
        Hertha kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Ei kumpikaan "selityksesi".

        Enpä tiedä tuosta leffasta itse, kun en sitä ole vielä nähnyt, mutta siinä Goldenin kirjassa nuo geishat kyllä olivat aika armottomia vamppeja.

        Aste-ero länsimaisiin nähden.


      • Kurre_Orava
        Kyselijä kirjoitti:

        Anteeksi nyt kovasti? Japanilaishutsu tietenkin on geisha. Vastine länsimaalaiselle maailman vanhimman ammatin harjoittajalle.

        Ja femakko sanana on itse itsensä selittävä.

        Pikkukorjaus orientin kulttuureita tuntamattmalle.

        Geishat eivät ole 'hutsuja'.

        Tässä hiukan infoa asiasta.

        http://hkkk.fi/~serita/opetus/kultosio/kulttuuri01/GEISHAT2.htm


      • Kyselijä
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

        Raporttiaan työstäessään Anna Kontula kävi baareissa, joissa solmitaan prostituutiokontakteja.

        "[Y]ksin liikkuva nainen seksibaarissa on prostituoitu ja koska olin suomalainen, sain toistuvasti kuulla olevani päideriippuvainen prostituoitu eli kuten seksipalveluja etsivät miehet kansanomaisesti totesivat, narkkarihuora."

        Naisen oikeutta myydä seksiä puolustavat asiakkaat siis kunnioittavat naista muutenkin syvästi.

        Kuka on Anna Kontula(Joku femakko?) ja mitä raporttia mahdat tarkoittaa?


    • Vanhassa katekimuksessa oli käsky: "älä tee huorin" numeroa en muista.

      Uudess laitoksessa sama käsyky kai muotoiltiin "älä tee aviorikosta"

      Tämä krininalisoti koskee vain meitä Ukkoherroja.
      Siis rikos, mikä rikos teologisesti.

      • Macho'

        Femministien mukaanhan miespuoliseksi syntyminen riittää tekemään ihmisestä rikollisen tai ainakin hyvin iljettävän.


    • paradoksiini

      Älyttömintä tässä tapauksessa on se, että miehet menevät tuota leffaa katsomaan vain tyttöystävän pakottamana. Ja sitten miehet saavat kuunnella seuraavat pari päivää, kun tyttöystävä hehkuttaa sitä, miten kaunista ja herkkää ja koskettavaa kaikki tuossa leffassa oli...

      Prostituutiokin muuttuu kiehtovaksi, kun se siirretään jonnekin kauas eksoottiseen kulttuuriin ja koristellaan Hollywood-kimalluksella. Sen sijaan Suomessa sama ilmiö on kauhistuttavaa naisten sortoa ja iljettävää hyväksikäyttöä.

      Olisitte naiset edes sen verran johdonmukaisia, että boikotoisitte tuota leffaa...

    • ex--lotta

      En ole tutustunut ko. elokuvaan, joten siitä en voi sanoa mitään. Yleensä ottaen geishat eivät kuitenkaan olleet mitään "hutsuja", vaikkakin muutoin melko epämiellyttävästä ja luontaantyöntävästä kulttuurista mielestäni onkin kyse.

    • nnainen

      En ole nähnyt eikä kiinnosta, eikä tullut mielen viereenikään mikään sovinistien salaliitto. Sulla taisi kuitenkin riemu revetä tuosta hassusta (?) sattumasta?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe