Missä halvimmat palvelumaksut?

Kohta 26v.

Vuosia tulee lisää ja sen mukana alkaa pankki veloittamaan palvelumaksuja...Missä pankissa on halvimmat palvelumaksut? Ajattelin kysäistä kansan kokemuksia ennen hintavertailun aloittamista. OP:ssa olen ikäni ollut.

13

8122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulla näin

se riippuu kai siitä esim. nordeassa oletko kanta- vai avainasiakas. itsellä menee 0,50 € kk
      siis mitä palveluja on onko lainaa, rahaa minkä verran...
      nyt kai ne vielä muuttuu piakkoin nordeassa että pitäs enemmän olla palveluita että tuo etu säilyis---multa uupuu yx juttu jota vois miettiä mikä se ois, ottasko visan tms. luottokortin, suoraveloitusta niin entinen tarjous jatkuisi...

• The Guru Almighty

Ainakin sellaisille joille kertyy bonuksia. Jos sinulle ei näitä kerry, ei sinulla ole rahaa, velkaa tai sijoituksia ja tällaisista asiakkaista pankit eivät luonnollisestikaan ole kiinnostuneita.

• we1.

bonusta kertyy kai 25 000 eurosta 0,01 % eli sadasosa,
        suurista kai kymmenysosakin.

Ainakaan se ei kannata jos tallettaa,
        useasta muusta pankista saa suorana korkeampana korkona moninkertaisesti enemmän.

Jos on velkaa, ehdot kannattaa lukea tarkkaan,
        ei se ilmaista ole,
        kuten ei Nordean avainasiakas edutkaan.

• tyytyväinen asuntovelallinen
        we1. kirjoitti:

bonusta kertyy kai 25 000 eurosta 0,01 % eli sadasosa,
        suurista kai kymmenysosakin.

Ainakaan se ei kannata jos tallettaa,
        useasta muusta pankista saa suorana korkeampana korkona moninkertaisesti enemmän.

Jos on velkaa, ehdot kannattaa lukea tarkkaan,
        ei se ilmaista ole,
        kuten ei Nordean avainasiakas edutkaan.

Osuuspankista kertyy bonusta 0,12% tasavertaisesti kaikille jäsenille, joilla on 5.ooo euroa tai enemmän lainaa, talletuksia tai esim. rahastoja. Meillä asuntovelallisina ei mikään maksa erikseen, palvelumaksut kuittaantuvat bonuksilla ja käteenkin saadaan vielä joka vuosi 100 euron verran. Käytössä kaksi Op-Visaa ja kaksi verkkopalvelua.

• meillä maksoi.
        tyytyväinen asuntovelallinen kirjoitti:

Osuuspankista kertyy bonusta 0,12% tasavertaisesti kaikille jäsenille, joilla on 5.ooo euroa tai enemmän lainaa, talletuksia tai esim. rahastoja. Meillä asuntovelallisina ei mikään maksa erikseen, palvelumaksut kuittaantuvat bonuksilla ja käteenkin saadaan vielä joka vuosi 100 euron verran. Käytössä kaksi Op-Visaa ja kaksi verkkopalvelua.

Saimme Sammosta asuntolainan 0.25 % pienemmällä korolla, vaikka molemmat olimme oleet yli 10 vuotta OP asiakkaita ja omaa rahaakin oli jo mukavasti.

mutta ehdot olivat ratkaisevasti parempia,

voi esim lopettaa eli maksaa lainan täysin kuluitta.
        ELI VOIMME AINA KATSELLA UUTTA EDULLISEMPAA LAINAA.
        ottaa sen ja maksaa vanhat pois.

• Master mies
        meillä maksoi. kirjoitti:

Saimme Sammosta asuntolainan 0.25 % pienemmällä korolla, vaikka molemmat olimme oleet yli 10 vuotta OP asiakkaita ja omaa rahaakin oli jo mukavasti.

mutta ehdot olivat ratkaisevasti parempia,

voi esim lopettaa eli maksaa lainan täysin kuluitta.
        ELI VOIMME AINA KATSELLA UUTTA EDULLISEMPAA LAINAA.
        ottaa sen ja maksaa vanhat pois.

Minä olen myös pitkäaikainen OP:n jäsenasiakas ja rahastosäästäjä. Bonuksia tulee tosiaan yli 5000e säästöstä, mutta vastaavasti esim. kortit ovat nyt jo maksullisia (minulla vielä vanhan sopimukseni mukainen ilmainen jäsenetu OP-pankkikortti).

Olen myös Säästöpankki, Sampo ja vielä POP paikallisosuuspankki asiakas kilpailutan näitä keskenään.

Mietoisten Säästöpankki maksaa normaalille käyttötilille korkoa 1,5%, ilmainen nettipankki ja pankkikortti. Nämä palveluhinnoittelut vaihtelevat eri säästöpankeissa.

Sammolla hyvä säästäjän peruspaketti jossa sisällä hyväkorkoinen tuottotili euribor 356pv 40%, eli yli 3,3% nyt ja lisäksi vapaa nosto-oikeus kaksi kertaa kuukaudessa.
        Sampo/Mandatum pankissa on myös hyvä rahastovalikoima ja säästötiliin (säästöpaketti) ilmainen nettipankki, sekä siihen saa myöskin automaattikortin veloituksetta. Miinuksena on normaali pankkikortti maksullinen Sammossa.

Keuruun POP paikallisosuuspankki yksilöllinen hyvä palvelu ilmainen nettipankki ja pankkikortti. Yllättävää myös kassalla maksaminen on ilmainen omissa konttoressa http://www.keuruunop.fi , mikä muilla pankeilla ollut maksullista jo vuosia.

Tämä eri pankkien kokonaisedullisuus tietysti riippuu mitä palveluita, mahdollisia lainoja tai säästöjä- ja sijoitusmuotoja käyttää. Vertailukaan ei ole helppoa on kaikenlaisia ns. piilokuluja.

Minä pyydän jokaisesta osasta yksilöidyn tarjouksen ja luovun maksullisista korteista esim. Tradekan YkkösBonus/MasterCard kortin saan ilmaiseksi, pankin(logo) vastaavat maksaa ja Sampo pankki tuonkin itseasiassa toimittaa.

• Master mies
        Master mies kirjoitti:

Minä olen myös pitkäaikainen OP:n jäsenasiakas ja rahastosäästäjä. Bonuksia tulee tosiaan yli 5000e säästöstä, mutta vastaavasti esim. kortit ovat nyt jo maksullisia (minulla vielä vanhan sopimukseni mukainen ilmainen jäsenetu OP-pankkikortti).

Olen myös Säästöpankki, Sampo ja vielä POP paikallisosuuspankki asiakas kilpailutan näitä keskenään.

Mietoisten Säästöpankki maksaa normaalille käyttötilille korkoa 1,5%, ilmainen nettipankki ja pankkikortti. Nämä palveluhinnoittelut vaihtelevat eri säästöpankeissa.

Sammolla hyvä säästäjän peruspaketti jossa sisällä hyväkorkoinen tuottotili euribor 356pv 40%, eli yli 3,3% nyt ja lisäksi vapaa nosto-oikeus kaksi kertaa kuukaudessa.
        Sampo/Mandatum pankissa on myös hyvä rahastovalikoima ja säästötiliin (säästöpaketti) ilmainen nettipankki, sekä siihen saa myöskin automaattikortin veloituksetta. Miinuksena on normaali pankkikortti maksullinen Sammossa.

Keuruun POP paikallisosuuspankki yksilöllinen hyvä palvelu ilmainen nettipankki ja pankkikortti. Yllättävää myös kassalla maksaminen on ilmainen omissa konttoressa http://www.keuruunop.fi , mikä muilla pankeilla ollut maksullista jo vuosia.

Tämä eri pankkien kokonaisedullisuus tietysti riippuu mitä palveluita, mahdollisia lainoja tai säästöjä- ja sijoitusmuotoja käyttää. Vertailukaan ei ole helppoa on kaikenlaisia ns. piilokuluja.

Minä pyydän jokaisesta osasta yksilöidyn tarjouksen ja luovun maksullisista korteista esim. Tradekan YkkösBonus/MasterCard kortin saan ilmaiseksi, pankin(logo) vastaavat maksaa ja Sampo pankki tuonkin itseasiassa toimittaa.

Sampo säästäjän peruspaketti:
        Tuohon yhdistelmätalletukseen sisältyvän tuottotilin korko on:
        Se osa saldoa, joka on enintään 1/3 säästämissopimuksen kokonaissaldosta
        12 kk euribor 365 0,40%
        Se osa saldoa, joka ylittää 1/3 säästämissopimuksen kokonaissaldosta
        12 kk euribor 365 -1,20 %
        Tarkat tiedot os.
        http://domino.sampo.fi/external/sbd/ha.nsf/frameset?readform〈=fi&url=products?readform〈=fi&category=Tilit

Kuten edellisessä viestissä kerroin on vertailu aikaavievää ja riippuu miten käyttää pankin eri palveluita.

• aasaaa.
        Master mies kirjoitti:

"Tradekan YkkösBonus/MasterCard kortin saan ilmaiseksi"

voidaan sanoa että olen saanut kaikki kortit ilmaiseksi, mutta kaikki luottokortit ovat jolain tavalla kuitenkinmaksaneet.
        ELI onko tuo ja myös käyttö täysin ilmaista.

JA SAMMON PERUSPAKETISTA,
        "Peruspaketin tuotteet ovat tili, rahasto ja sijoitusvakuutus, joihin varat sijoitetaan tasaosuuksin"
        Peruspaketti on monella lailla ehdollinen.
        Nuo rahasto-osuudet eivät ole varmimmasta päästä,
        eli melkoinen soppa.

Korko-odotus sivuilla ilmoitettu on

"Paketin tuotto-odotus on n. 4,7 %/v",

on todella vähän, nousevien korkojen aikana,
        kun nyt saa turvatustikin 3 %, ilman ehtoja.

• Master mies
        aasaaa. kirjoitti:

"Tradekan YkkösBonus/MasterCard kortin saan ilmaiseksi"

voidaan sanoa että olen saanut kaikki kortit ilmaiseksi, mutta kaikki luottokortit ovat jolain tavalla kuitenkinmaksaneet.
        ELI onko tuo ja myös käyttö täysin ilmaista.

JA SAMMON PERUSPAKETISTA,
        "Peruspaketin tuotteet ovat tili, rahasto ja sijoitusvakuutus, joihin varat sijoitetaan tasaosuuksin"
        eli melkoinen soppa.

Korko-odotus sivuilla ilmoitettu on

"Paketin tuotto-odotus on n. 4,7 %/v",

kun nyt saa turvatustikin 3 %, ilman ehtoja.

"ELI onko tuo ja myös käyttö täysin ilmaista."

Pointti oli siinä ettei kortti maksa jos ei käytä.
        Tokihan aina luottokortin käyttö jotain maksaa.

Edullisin käyttö taas on maksuaika käyttö, eli saa kahden kuukauden korottoman maksuajan mutta perivät kyllä tuon 3 eur. tilinhoitomaksun.
        Mikäli maksaa osissa ja pidemmällä aikataululla luottokorttikorko on aina suuri.

eli melkoinen soppa."

Ei soppa vaan monipuolinen säästöpaketti, toki tuon rahaston Sampo kompassi 50 voi vaihtaa vaikka lyhyen koron rahastoon jos riskiä pelkää lähtö vain määritetty tuohon.

Sijoitusvakuutus on pääomaturvattu sijoituskori Sampo Priima 2011b lähtönä ja voi ottaa lisäsijoituksia jos haluaa.

"Korko-odotus sivuilla ilmoitettu on
        (Paketin tuotto-odotus on n. 4,7 %/v),
        kun nyt saa turvatustikin 3 %, ilman ehtoja."

Tuo sivulla mainittu korko-odotus on laskettu aiemmilla alemmilla korkotasoilla ja tuotoilla nykyisin on paljon suurempi.
        Minä päädyin tähän juuri monipuolisuuden ja muunnentavuuden vuoksi. Eihän tämä ole kaikille sopiva vain yksi vaihtoehto harkittavaksi.

Aktia tarjosi yli 3%, mutta olisi jaettava 10000 eur. määräaikaisen talletuksen ja rahaston kesken.
        Ei vapaita nosto-oikeuksia vaan maksullinen nosto kerran säästöaikana.
        Tapiola pankki tarjosi 3% määräaikaistalletuksesta. Kaikissa muissa pankeissa oli tarjous 6000-10000 eur. summalle alle 3%.

Tilanne oli helmikuun alussa, olisikohan kohta uuden tarkistuskierroksen aika kun lyhytkorko tosiaan on noususuunnassa?

• hag

Handelsbankenissa on palvelu ja maksut hyvässä balanssissa: parempaa palvelua en ole löytänyt, enkä pienempiä maksuja.

• Myös kohta 26v.

Mulla on myös pian täynnä tuo maaginen ikä 26, joten siirryin Handelsbankenin asiakkaaksi. Siellä ovat ilmaisia kortit (ainakin pankkikortti, visa electron, automaattikortti) sekä nettipankki. Sammossa asiakkuus olisi maksanut yli 3 euroa/kk ja en halua maksaa sellaista summaa vain saadakseni käyttää pankkikorttia ja nettipankkia. Sampoa halvempi on Nordea. Muista pankeista en sitten osaa sanoa. Sammossa tosin on niin että vielä 26 vuotiaana saa palvelut lähes ilmaiseksi, mutta sielläkin joutuu tietysti maksamaan esim. kortista.

• sikaahne sika pankki

vaikka maksat ITE laskus NETISSÄ m,enee sulta silti maksuja, mulla 12 centtii per maskrettu lasku!!! mitä vitun pelleilyä ! oma tili ja omat laskut ! taidan ruveta pitään sukassa rahaa ja maksan käteisenllä k-o- henkilölle ilman välikäsiä tästälähin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      196
      4467
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      74
      4422
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      65
      2365
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      61
      2323
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2224
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      53
      1856
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      28
      1507
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1308
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      117
      1298
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      64
      1207
    Aihe