Mitäs kaikki Kaarinalaiset puuhaillee, kun sivut kokonaan hiljentynyt?
Onko Kaarina niin tylsä paikka, että kaskustelua ei saa mistään aikaiseksi??
Mutta kysyisin kumminkin teiltä, että onko monikin menossa lauantaina katsomaan popedaa texasiin?
Moi!!
6
453
Vastaukset
- mennään!
onpa todella hiljaista näillä sivuilla.
no jokatapauksessa me mennään lauantaina katsomaan popedaa old texasiin. - st. Karins
Kaarina on suht sieluton esikaupunki, jossa ihmiset ei tunne yhteenkuuluvuutta. Kaarina on täynä erilaisia lähiöitä ja ihmiset tuntevat huonosti toisiaan. Hovirinta sillä poikeuksella että siellä tiedetään vähän turhankin hyvin toisten asiat.
Se miksei kaarinassa riitä juttua, johtuu varmasti juuri siitä, ettei kaarinaa koeta omaksi, vaan se on aika rikkoinainen.
Raisio on selvästi ehjempi ja raisiolaisilla riittää keskenään juttua. Kaarina on myös kasvanut turhan nopeasti. - ...
.
- popeda
joo olen,pidän vanhoista autoista
- moi,moi
vuodelta 2006..............eikö satutati jaksa kirjoitella enää kun pitää vanhija viestejään nostella.
- vuosi 2014
Vanhat viestit vois poistaa kokonaan näiltä sivuilta, joka osastolta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882