Mitä mahtaa maksaa "avaimet käteen" periaatteella teetetty pihakivetys. Materiaali on Lemminkäisen 80mm:n vahva iso sauvakivi ja pihan malli selvä ja suoraviivainen. Neliöhintoja? Se on tiedossa että kaivaa ei tarvi enempää kuin mitä kiven vahvuus oikaisuhiekka. Määrä on vajaa 100 neliötä.
Pihakivetyksen hinta ?
4
9402
Vastaukset
- suunnitteluhortonomi
suoraan Lemminkäiseltä? Helpommin ja varmemman vastauksen saat suoraan sieltä.
- Hortoloogi
Materiaali maksaa n 10e/m2 rahti lavaveloitus. (Saa yleensä kertoa kivenhinnan 1,5x)
Pohjat sulla jo ilmeisesti onkin
Asennus maksaa noin 10-12e/m2 sis asennushiekan tasaamisen/tiivistämisen, kivenladonnan ja saumauksen. Reunatuennasta joudut varmasti jo tuohon hintaan neuvottelemaan. Jos sen tekee hyvin niin siinä vähän menee enemmän aikaa.
Onnea pintaan!- Akebono
Sellaista siis selvittelin että mikä on ollut teillä muilla lopullinen neliöhinta. Olen kyllä laskenut menekin kivimallien mukaan ja tiedän mitä on odotettavissa.
Tässä vaiheessa kokonaishinta-arvio (veroton hinta) on luokkaa 30 euroa neliöltä. Hinta sisältää kivet (myös reunakivet) rahteineen, työt, hiekat kaivuri kuorma-auto (kuskeineen). Eli kaikki valmiina. Onko hinta kohdallaan? Toki itse tekemällä saa halvemmalla mutta työn teettämiseen on omat syynsä. - 20 / m2?
Jos tuolla ~20/m2 joku tulee kiveämään meidän vastaavan pihan, niin heti saa tulla tekemään.
Viime kesänä tiedustelemani keskihinta kivineen ja asennuksineen oli aivan jotain muuta = >100 % enemmän. Ja piha on 100 m2 sorapiha, jossa tiivis kivituhkapinta, eli ihme pohjiakaan ei tarvitse tehdä. Lähinnä vaan pientä muotoilua ja sadevesien ohjausta.
Piha Vantaalla..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881577
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121460- 981390
- 691260
- 1041199
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69971
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37907