Mitä mahtaa maksaa "avaimet käteen" periaatteella teetetty pihakivetys. Materiaali on Lemminkäisen 80mm:n vahva iso sauvakivi ja pihan malli selvä ja suoraviivainen. Neliöhintoja? Se on tiedossa että kaivaa ei tarvi enempää kuin mitä kiven vahvuus oikaisuhiekka. Määrä on vajaa 100 neliötä.
Pihakivetyksen hinta ?
4
9405
Vastaukset
- suunnitteluhortonomi
suoraan Lemminkäiseltä? Helpommin ja varmemman vastauksen saat suoraan sieltä.
- Hortoloogi
Materiaali maksaa n 10e/m2 rahti lavaveloitus. (Saa yleensä kertoa kivenhinnan 1,5x)
Pohjat sulla jo ilmeisesti onkin
Asennus maksaa noin 10-12e/m2 sis asennushiekan tasaamisen/tiivistämisen, kivenladonnan ja saumauksen. Reunatuennasta joudut varmasti jo tuohon hintaan neuvottelemaan. Jos sen tekee hyvin niin siinä vähän menee enemmän aikaa.
Onnea pintaan!- Akebono
Sellaista siis selvittelin että mikä on ollut teillä muilla lopullinen neliöhinta. Olen kyllä laskenut menekin kivimallien mukaan ja tiedän mitä on odotettavissa.
Tässä vaiheessa kokonaishinta-arvio (veroton hinta) on luokkaa 30 euroa neliöltä. Hinta sisältää kivet (myös reunakivet) rahteineen, työt, hiekat kaivuri kuorma-auto (kuskeineen). Eli kaikki valmiina. Onko hinta kohdallaan? Toki itse tekemällä saa halvemmalla mutta työn teettämiseen on omat syynsä. - 20 / m2?
Jos tuolla ~20/m2 joku tulee kiveämään meidän vastaavan pihan, niin heti saa tulla tekemään.
Viime kesänä tiedustelemani keskihinta kivineen ja asennuksineen oli aivan jotain muuta = >100 % enemmän. Ja piha on 100 m2 sorapiha, jossa tiivis kivituhkapinta, eli ihme pohjiakaan ei tarvitse tehdä. Lähinnä vaan pientä muotoilua ja sadevesien ohjausta.
Piha Vantaalla..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968