Tarviiko amerikassa luottokortin kaikkeen? Kun yritän varata hotellia niin pyydetään luottokorttia. Miten voin varata hotellin Suomesta käsin kun en omista luottokorttia? Sama lentojen kanssa. Eikö niitäkään saa ilman luottokorttia?
Luottokortti
11
1751
Vastaukset
- Tepe
Luottokortiton henkilö on USA:ssa vähän epäilyttävä tapaus. Tuskinpa saat netistä suoraan varattua ainakaan lentoja ilman luottokortia, mutta suomalaisen matkatoimiston kautta kylläkin. Hotellivarauksesta sinulle voidaan kirjoittaa ns. voucher, jolla maksat hotellisi jo Suomessa matkatoimistossa ja esität voucherin hotellissa saavuttuasi sinne.
Kätevämpää saattaisi kylläkin olla hommata se kortti...mukaan luottokorttia ei tarvita edes keskitason hoteleissa.täällä moni kertoo että kortti tarvitaan sisään kirjautumisessa,mutta olin tammikuussa eikä yhdessäkään vaadittu luottokorttia.kysyttiin vain luotolla vai käteisellä?ilmeisesti käytte niin korkeatasoisissa paikoissa että vaaditaan kortti.hintataso oli niissä hotelleissa 40-70 taalaa kahden hengen huoneesta per yö.
- Dirk
arvo-poika kirjoitti:
mukaan luottokorttia ei tarvita edes keskitason hoteleissa.täällä moni kertoo että kortti tarvitaan sisään kirjautumisessa,mutta olin tammikuussa eikä yhdessäkään vaadittu luottokorttia.kysyttiin vain luotolla vai käteisellä?ilmeisesti käytte niin korkeatasoisissa paikoissa että vaaditaan kortti.hintataso oli niissä hotelleissa 40-70 taalaa kahden hengen huoneesta per yö.
Aika mielenkiintoinen keskitason käsitys sinulla jos keskitason hotellissa yö maksaa 40-70$... Sanoisin että tuo on kyllä aika pitkälti alinta tasoa!
- Keskitaso
Dirk kirjoitti:
Aika mielenkiintoinen keskitason käsitys sinulla jos keskitason hotellissa yö maksaa 40-70$... Sanoisin että tuo on kyllä aika pitkälti alinta tasoa!
Keskitaso alkaa jostain sieltä $70/yö tasosta ja jatkuu sitten jonkin verran yli $100/yö. Sitten siitä mennään vielä ylöspäin jonkin verran eri portaittain. $100-200/yö on sellaista normaalia hotellitasoa. Paremmat hotellit on sitten yleensä alkaen $300/yö.
- hotellit
Keskitaso kirjoitti:
Keskitaso alkaa jostain sieltä $70/yö tasosta ja jatkuu sitten jonkin verran yli $100/yö. Sitten siitä mennään vielä ylöspäin jonkin verran eri portaittain. $100-200/yö on sellaista normaalia hotellitasoa. Paremmat hotellit on sitten yleensä alkaen $300/yö.
on kuule hintahaitarissa 500$-3000$/yö. Kun tsekkailin majoitusta New Yorkista itselleni sattui silmään yksi hotsku, joka oli 10500$/5 yötä. Tämä on ns. parempi hotelli!
- Tepe
arvo-poika kirjoitti:
mukaan luottokorttia ei tarvita edes keskitason hoteleissa.täällä moni kertoo että kortti tarvitaan sisään kirjautumisessa,mutta olin tammikuussa eikä yhdessäkään vaadittu luottokorttia.kysyttiin vain luotolla vai käteisellä?ilmeisesti käytte niin korkeatasoisissa paikoissa että vaaditaan kortti.hintataso oli niissä hotelleissa 40-70 taalaa kahden hengen huoneesta per yö.
Kyselijä tiedustelee voiko hän Suomessa ollessaan varata hotellin USA:sta ilman luottokorttia, ei sitä voiko hän kyseisessä maassa maksaa hotellilaskunsa käteisellä vai ei.
- Sami L
Dirk kirjoitti:
Aika mielenkiintoinen keskitason käsitys sinulla jos keskitason hotellissa yö maksaa 40-70$... Sanoisin että tuo on kyllä aika pitkälti alinta tasoa!
Se, miten kukin arvoasteikkonsa määrittelee, riippuu paljonkin siitä, minkävärinen lusikka suussa on syntynyt. Minusta keskitason amerikkalaisen motellin huonehinta voi hyvinkin olla - ei 40-70$ - vaan $40-70. Löytyy sieltä alle neljänkympinkin hintaisia huoneita, joiden taso sitten laskee hinnan mukana.
- pelkkää harmia
100% varmaan se kopioidaan ja sitä käytetään väärin josta sitten kauheet selvittelyt. Ja sitäpaitsi suomalainen luottokortti ei kelpaa usas ilman että esität henkkarit eli passin
- tuya
Voi jessus mikä asiantuntija...
Onko se nyt niin kauheaa jos joutuu todistamaan henkilöllisyytensä Visalla maksaessa? Joutuuhan henkkareita täällä Suomessakin joskus kortilla maksaessaan näyttämään. - Dirk
tuya kirjoitti:
Voi jessus mikä asiantuntija...
Onko se nyt niin kauheaa jos joutuu todistamaan henkilöllisyytensä Visalla maksaessa? Joutuuhan henkkareita täällä Suomessakin joskus kortilla maksaessaan näyttämään.Oiskohan asia kuitenkin niin, että tuo aiempi kommentti oli kirjoitettu sarkastiseen sävyyn??
- enya
Kyllä minun suomalaispankin Visani on kelvannut USAssa niin ravintoloissa kuin kaupoissakin ilman henkkarin esittämistä. Toisaalta minulta on kysytty henkkarit ostaessani Suomessa samalla visalla jotain isompaa ostosta (lentolippu) - tämähän on kansainvälinen tapa, että jos ostos on arvoltaan suuri, on henkkarit kysyttävä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261580Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26482
- 47427
- 30416