Luottokortti

Kaikkeen?

Tarviiko amerikassa luottokortin kaikkeen? Kun yritän varata hotellia niin pyydetään luottokorttia. Miten voin varata hotellin Suomesta käsin kun en omista luottokorttia? Sama lentojen kanssa. Eikö niitäkään saa ilman luottokorttia?

11

1751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tepe

      Luottokortiton henkilö on USA:ssa vähän epäilyttävä tapaus. Tuskinpa saat netistä suoraan varattua ainakaan lentoja ilman luottokortia, mutta suomalaisen matkatoimiston kautta kylläkin. Hotellivarauksesta sinulle voidaan kirjoittaa ns. voucher, jolla maksat hotellisi jo Suomessa matkatoimistossa ja esität voucherin hotellissa saavuttuasi sinne.

      Kätevämpää saattaisi kylläkin olla hommata se kortti...

      • mukaan luottokorttia ei tarvita edes keskitason hoteleissa.täällä moni kertoo että kortti tarvitaan sisään kirjautumisessa,mutta olin tammikuussa eikä yhdessäkään vaadittu luottokorttia.kysyttiin vain luotolla vai käteisellä?ilmeisesti käytte niin korkeatasoisissa paikoissa että vaaditaan kortti.hintataso oli niissä hotelleissa 40-70 taalaa kahden hengen huoneesta per yö.


      • Dirk
        arvo-poika kirjoitti:

        mukaan luottokorttia ei tarvita edes keskitason hoteleissa.täällä moni kertoo että kortti tarvitaan sisään kirjautumisessa,mutta olin tammikuussa eikä yhdessäkään vaadittu luottokorttia.kysyttiin vain luotolla vai käteisellä?ilmeisesti käytte niin korkeatasoisissa paikoissa että vaaditaan kortti.hintataso oli niissä hotelleissa 40-70 taalaa kahden hengen huoneesta per yö.

        Aika mielenkiintoinen keskitason käsitys sinulla jos keskitason hotellissa yö maksaa 40-70$... Sanoisin että tuo on kyllä aika pitkälti alinta tasoa!


      • Keskitaso
        Dirk kirjoitti:

        Aika mielenkiintoinen keskitason käsitys sinulla jos keskitason hotellissa yö maksaa 40-70$... Sanoisin että tuo on kyllä aika pitkälti alinta tasoa!

        Keskitaso alkaa jostain sieltä $70/yö tasosta ja jatkuu sitten jonkin verran yli $100/yö. Sitten siitä mennään vielä ylöspäin jonkin verran eri portaittain. $100-200/yö on sellaista normaalia hotellitasoa. Paremmat hotellit on sitten yleensä alkaen $300/yö.


      • hotellit
        Keskitaso kirjoitti:

        Keskitaso alkaa jostain sieltä $70/yö tasosta ja jatkuu sitten jonkin verran yli $100/yö. Sitten siitä mennään vielä ylöspäin jonkin verran eri portaittain. $100-200/yö on sellaista normaalia hotellitasoa. Paremmat hotellit on sitten yleensä alkaen $300/yö.

        on kuule hintahaitarissa 500$-3000$/yö. Kun tsekkailin majoitusta New Yorkista itselleni sattui silmään yksi hotsku, joka oli 10500$/5 yötä. Tämä on ns. parempi hotelli!


      • Tepe
        arvo-poika kirjoitti:

        mukaan luottokorttia ei tarvita edes keskitason hoteleissa.täällä moni kertoo että kortti tarvitaan sisään kirjautumisessa,mutta olin tammikuussa eikä yhdessäkään vaadittu luottokorttia.kysyttiin vain luotolla vai käteisellä?ilmeisesti käytte niin korkeatasoisissa paikoissa että vaaditaan kortti.hintataso oli niissä hotelleissa 40-70 taalaa kahden hengen huoneesta per yö.

        Kyselijä tiedustelee voiko hän Suomessa ollessaan varata hotellin USA:sta ilman luottokorttia, ei sitä voiko hän kyseisessä maassa maksaa hotellilaskunsa käteisellä vai ei.


      • Sami L
        Dirk kirjoitti:

        Aika mielenkiintoinen keskitason käsitys sinulla jos keskitason hotellissa yö maksaa 40-70$... Sanoisin että tuo on kyllä aika pitkälti alinta tasoa!

        Se, miten kukin arvoasteikkonsa määrittelee, riippuu paljonkin siitä, minkävärinen lusikka suussa on syntynyt. Minusta keskitason amerikkalaisen motellin huonehinta voi hyvinkin olla - ei 40-70$ - vaan $40-70. Löytyy sieltä alle neljänkympinkin hintaisia huoneita, joiden taso sitten laskee hinnan mukana.


    • pelkkää harmia

      100% varmaan se kopioidaan ja sitä käytetään väärin josta sitten kauheet selvittelyt. Ja sitäpaitsi suomalainen luottokortti ei kelpaa usas ilman että esität henkkarit eli passin

      • tuya

        Voi jessus mikä asiantuntija...
        Onko se nyt niin kauheaa jos joutuu todistamaan henkilöllisyytensä Visalla maksaessa? Joutuuhan henkkareita täällä Suomessakin joskus kortilla maksaessaan näyttämään.


      • Dirk
        tuya kirjoitti:

        Voi jessus mikä asiantuntija...
        Onko se nyt niin kauheaa jos joutuu todistamaan henkilöllisyytensä Visalla maksaessa? Joutuuhan henkkareita täällä Suomessakin joskus kortilla maksaessaan näyttämään.

        Oiskohan asia kuitenkin niin, että tuo aiempi kommentti oli kirjoitettu sarkastiseen sävyyn??


      • enya

        Kyllä minun suomalaispankin Visani on kelvannut USAssa niin ravintoloissa kuin kaupoissakin ilman henkkarin esittämistä. Toisaalta minulta on kysytty henkkarit ostaessani Suomessa samalla visalla jotain isompaa ostosta (lentolippu) - tämähän on kansainvälinen tapa, että jos ostos on arvoltaan suuri, on henkkarit kysyttävä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe