Savis ja Ville!

Martti Ahtisaari

Hei minä olen Martti"neuvottelija"Ahtisaari ja olen tullut pelastamaan tämän sotien riivaaman palstan. Olin juuri Bosniassa sovittelemassa uusia housuja, kun puhelimeeni tuli viesti, että Savonlinnassa on piru irti(en saanut selvää kumpaa ne tarkoitti) ja nyt tarvitaan pikaisesti raudanlujaa ammattilaista! Olivat kyllä ensin kysyneet Temppeliherraa, mutta hän oli ojentamassa Bussin Yrjöä rapakon takana! Joten nyt kun olen saapunut paikalle, niin ihan aluksi haluaisin kysyä, että kumpi aloitti ja kuka jätti peräkammarin oven naulaamatta?

9

842

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ville

      Kuuntelin hetki sitten AlphaVILLEN kappaleen "Forever Young" ja se sai kyynelkanavani virtaamaan.

      On se niin kaunis, se sopii muuten meille gaypojille aivan yhtä hyvin kuin joku Freddie Mercuryn nahkalällätys.

      Silloin ymmärsin olevani syypää ja siksi vetäydyn nyt kaappiini kuukaudeksi. Moi!

      • Martti Ahtisaari

        Nyt meillä on tässä hyvä alku! Sinä olet ollut rohkea, koska olet käväissyt ulkona kaapista ja että olet huomannut olevasi syypää kaikkeen! Minä en tiedä kuka tämä Aphan Ville tai se perämoottorin niminen kaveri on, koska itse tykkään kuunnella Konsta Jylhän virtuoosimaista viulunkäsittelyä! Mutta nyt on homma saatu käyntiin ja on nälkä! Luulen että tämä kriisi vaatii enemmänkin asiantuntija apua, joten pirautan Rannan Hellulle, josko se tutkisi teidän nysähampaat!


    • Tarkka

      MAAKUNTAÄÄLIÖ SavoRULES jälleen feikkaa ja keskustelee itsensä kanssa.

      • Guru-ukko

        Antaa vaan keskustella vaikka itsensä kanssa, sillä ei tällä palstalla hauskempia juttuja esiinny. Yleinen tapa on nimittäin se, että esim. sinun kaltaiset "keskustelijat" tulevat vaan aukomaan päätään kun joku kirjoittaa hauskan tarinan tai muuten vaan heittää huulta. Jatka vaan SavoRules etc. eli mitä niitä kaikkia nimmareita nyt sitten onkaan hauskaa pakinointiasi ja kateelliset suunsoittajat painukoot kivenkoloihinsa itkemään häpeästä!


      • Väätämöinen
        Guru-ukko kirjoitti:

        Antaa vaan keskustella vaikka itsensä kanssa, sillä ei tällä palstalla hauskempia juttuja esiinny. Yleinen tapa on nimittäin se, että esim. sinun kaltaiset "keskustelijat" tulevat vaan aukomaan päätään kun joku kirjoittaa hauskan tarinan tai muuten vaan heittää huulta. Jatka vaan SavoRules etc. eli mitä niitä kaikkia nimmareita nyt sitten onkaan hauskaa pakinointiasi ja kateelliset suunsoittajat painukoot kivenkoloihinsa itkemään häpeästä!

        Vain idiootti keskustelee palstalla itsensä kanssa.


      • temppeliherra

        Ehkä sinä et kuitenkaan ole aivan niin tarkka, kuin luulet, mutta juuri niin tyhmä kuin annat ymmärtää:D Ei mennyt koulussa aasihattu väärään osoitteeseen:D


      • temppeliherra kirjoitti:

        Ehkä sinä et kuitenkaan ole aivan niin tarkka, kuin luulet, mutta juuri niin tyhmä kuin annat ymmärtää:D Ei mennyt koulussa aasihattu väärään osoitteeseen:D

        Mutta tuo kaveri on nähnyt harhoja jo pienestä pitäen.

        Kaikki alkoi siitä, kun julli söi kärpässieniä ja joutui tehohoitoon. Miehentekele ei toipunut siitä ikinä, päinvastoin.

        Nykyään pikku-ukot seikkailevat jullin päivätarinoissa alati ja seinillä liikkuvat varjot saavat tomppelin k##emaan sukkaansa.


      • Sukututkija
        temppeliherra kirjoitti:

        Ehkä sinä et kuitenkaan ole aivan niin tarkka, kuin luulet, mutta juuri niin tyhmä kuin annat ymmärtää:D Ei mennyt koulussa aasihattu väärään osoitteeseen:D

        äiti vai isä?


      • temppeliherra
        Sukututkija kirjoitti:

        äiti vai isä?

        sinä ameeba vai sen uloste? Kumpikohan on fiksumpi?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1596
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe