Hei minä olen Martti"neuvottelija"Ahtisaari ja olen tullut pelastamaan tämän sotien riivaaman palstan. Olin juuri Bosniassa sovittelemassa uusia housuja, kun puhelimeeni tuli viesti, että Savonlinnassa on piru irti(en saanut selvää kumpaa ne tarkoitti) ja nyt tarvitaan pikaisesti raudanlujaa ammattilaista! Olivat kyllä ensin kysyneet Temppeliherraa, mutta hän oli ojentamassa Bussin Yrjöä rapakon takana! Joten nyt kun olen saapunut paikalle, niin ihan aluksi haluaisin kysyä, että kumpi aloitti ja kuka jätti peräkammarin oven naulaamatta?
Savis ja Ville!
9
842
Vastaukset
- Ville
Kuuntelin hetki sitten AlphaVILLEN kappaleen "Forever Young" ja se sai kyynelkanavani virtaamaan.
On se niin kaunis, se sopii muuten meille gaypojille aivan yhtä hyvin kuin joku Freddie Mercuryn nahkalällätys.
Silloin ymmärsin olevani syypää ja siksi vetäydyn nyt kaappiini kuukaudeksi. Moi!- Martti Ahtisaari
Nyt meillä on tässä hyvä alku! Sinä olet ollut rohkea, koska olet käväissyt ulkona kaapista ja että olet huomannut olevasi syypää kaikkeen! Minä en tiedä kuka tämä Aphan Ville tai se perämoottorin niminen kaveri on, koska itse tykkään kuunnella Konsta Jylhän virtuoosimaista viulunkäsittelyä! Mutta nyt on homma saatu käyntiin ja on nälkä! Luulen että tämä kriisi vaatii enemmänkin asiantuntija apua, joten pirautan Rannan Hellulle, josko se tutkisi teidän nysähampaat!
- Tarkka
MAAKUNTAÄÄLIÖ SavoRULES jälleen feikkaa ja keskustelee itsensä kanssa.
- Guru-ukko
Antaa vaan keskustella vaikka itsensä kanssa, sillä ei tällä palstalla hauskempia juttuja esiinny. Yleinen tapa on nimittäin se, että esim. sinun kaltaiset "keskustelijat" tulevat vaan aukomaan päätään kun joku kirjoittaa hauskan tarinan tai muuten vaan heittää huulta. Jatka vaan SavoRules etc. eli mitä niitä kaikkia nimmareita nyt sitten onkaan hauskaa pakinointiasi ja kateelliset suunsoittajat painukoot kivenkoloihinsa itkemään häpeästä!
- Väätämöinen
Guru-ukko kirjoitti:
Antaa vaan keskustella vaikka itsensä kanssa, sillä ei tällä palstalla hauskempia juttuja esiinny. Yleinen tapa on nimittäin se, että esim. sinun kaltaiset "keskustelijat" tulevat vaan aukomaan päätään kun joku kirjoittaa hauskan tarinan tai muuten vaan heittää huulta. Jatka vaan SavoRules etc. eli mitä niitä kaikkia nimmareita nyt sitten onkaan hauskaa pakinointiasi ja kateelliset suunsoittajat painukoot kivenkoloihinsa itkemään häpeästä!
Vain idiootti keskustelee palstalla itsensä kanssa.
- temppeliherra
Ehkä sinä et kuitenkaan ole aivan niin tarkka, kuin luulet, mutta juuri niin tyhmä kuin annat ymmärtää:D Ei mennyt koulussa aasihattu väärään osoitteeseen:D
temppeliherra kirjoitti:
Ehkä sinä et kuitenkaan ole aivan niin tarkka, kuin luulet, mutta juuri niin tyhmä kuin annat ymmärtää:D Ei mennyt koulussa aasihattu väärään osoitteeseen:D
Mutta tuo kaveri on nähnyt harhoja jo pienestä pitäen.
Kaikki alkoi siitä, kun julli söi kärpässieniä ja joutui tehohoitoon. Miehentekele ei toipunut siitä ikinä, päinvastoin.
Nykyään pikku-ukot seikkailevat jullin päivätarinoissa alati ja seinillä liikkuvat varjot saavat tomppelin k##emaan sukkaansa.- Sukututkija
temppeliherra kirjoitti:
Ehkä sinä et kuitenkaan ole aivan niin tarkka, kuin luulet, mutta juuri niin tyhmä kuin annat ymmärtää:D Ei mennyt koulussa aasihattu väärään osoitteeseen:D
äiti vai isä?
- temppeliherra
Sukututkija kirjoitti:
äiti vai isä?
sinä ameeba vai sen uloste? Kumpikohan on fiksumpi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651596
- 104931
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419