Väännän vaimon firmalle osCommercea toimintaan. No tuossa PHP tekeleessä on tietty kaikennäköistä bugia ja feature mitä pitäisi muuttaa. Mutta osaisiko joku nevoa mistä löytyisi hyvä debuggeri PHP/HTML sivua varten? Koneista löytyy Fedora4 ja Win2000. Quantaa kokeilin omassa koneessa, mutta se prkl a) kaatuu koko ajan ja b) PHP debuggaus ei suostu toimimaan. Asentelin myös Eclipsen mutta senkin PHP tuki on kai plug-inien perässä ja siksi ei oikein suostu pelittämään.
Eli haluaisi softan millä voisin "surffata" muijan webkauppaa ja samalla näkisin että miten ne osCommercen miljoonat muuttujat heiluvat. nEditillä olen hommaa tehnyt mutta nyt ei jaksa enää kirjoitella ruutupaperille mitä mikin muuttuja tekee ja mihin se muuttuu kun mennään funtiosta toiseen ja filestä fileen. Eikä auta yhtään etten varsinaisesti osaa PHP:tä. Osaan hieman Perliä, VHDL:ää ja C:n perusteet ;) Mutta kuten sanottu, kun osaa yhtä kieltä niin ei ne muut sen kummallisempia ole.
Mutta nyt ongelmana on muuttujien arvot ja funktioiden palautukset. Oisko vihjettä?
PHP debuggeri
polpot
2
354
Vastaukset 2
- clod
Oma suosikki PHP debugger on Codelobster IDE: http://www.codelobsteride.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.822607Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt432210Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.391083- 35928
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,153809Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58670Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6588- 21535
Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78521- 33512