Haistakaa...

enkeli-80

HOME te, jotka ette tajua PMMP:n päälle...
Ihan vaan tiedoksi kaikille mussuttajille, että PMMP:n likat on harvoja jotka OSAA laulaa! Emma gaalakin sen jo todisti! Siellä ei kovin paljoa vire heittänyt! Mira ja Paula osaa vetää pisteet kotiin! Itse huudatin telkkua ja kyyneleitä pyyhin... niillä on niin pehmeet ja soivat äänet!
Kaikki PMMP:tä haukkuvat muijat taitaa olla itse vaan niin helvetin kateellisia menestyville nuorille naisille! Tai sitten teillä ei vaan yksinkertasesti ei ole vaan yhtään nuottikorvaa!
Minä ainakin saan PMMP:n biiseistä suunnatonta voimaa... :)

5

880

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jeusu

kyl PMMP on hyvä, mul on levykin ja osaan kaikki kappaleet ulkoa! Terkkuja muillekki faneile.

• isledudiable

Mäkin olen jo 31 vuotias ikäloppu ja PMMN:n Naiset osaa tehdä hyviä sanoituksia! jotkut ihmiset ei ymmärrä sitä etteikö voisi välillä olla hauskempi jos kamera kuvaaa koko ajan vierellä!

• edelleen

lisään kolme vuotta edelliseen. Joukkue on selvästi elinvoimaisinta mihin olen tietoisuuteni saanut suunatuksi pitkiin aikoihin. On erittäin hauska yllättyä myönteisesti. Juupaseipäs-kiistelyä en tietysti enää ymmärrä, kyllä se minulle sopii ettei osa pidä. Minä tulen soittelemaan noita vielä pitkään; sopii aivan hyvin Pärtin, Caccinin ja Bachin rinnalle. Ja tulen kehumaan heitä kaikille, aivan kuten muitakin innostuksiani.

• Professional1
        edelleen kirjoitti:

lisään kolme vuotta edelliseen. Joukkue on selvästi elinvoimaisinta mihin olen tietoisuuteni saanut suunatuksi pitkiin aikoihin. On erittäin hauska yllättyä myönteisesti. Juupaseipäs-kiistelyä en tietysti enää ymmärrä, kyllä se minulle sopii ettei osa pidä. Minä tulen soittelemaan noita vielä pitkään; sopii aivan hyvin Pärtin, Caccinin ja Bachin rinnalle. Ja tulen kehumaan heitä kaikille, aivan kuten muitakin innostuksiani.

"Miraaaaa pissatti taas..." on kuin ala-asteen laulukokeesta.

• hirmuista
        Professional1 kirjoitti:

"Miraaaaa pissatti taas..." on kuin ala-asteen laulukokeesta.

ihmistä saattaa pissattaa, jopa kolmatta kertaa. No se on vähän kuin tuon Doctor Pepperin kanssa, toiset tykkää - ja toiset ovat yksinkertaisia. Vitsivitsi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3878
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1859
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1314
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1256
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1115
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      981
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      901
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      868
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      851
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      841
    Aihe