Kirjottelen nyt, koska ihmettelen tätä aika paljon. Erään ystäväni miesystävä on...miten nyt sanoisin...aika ärhäkkää tyyppiä. Hän saa aikamoisia raivokohtuaksia, joista ystäväni on sitten kertonut minulle. Ystävälläni ja tämän miesystävällä on aika useinkin riitoja, ja mies on ehtinyt jo hajoittaa sohvan, pöydän, lipaston ja useita pieniä esineitä raivopäissään. Tämä mies ei muutenkin ole mikään rauhallinen tyyppi. Tiedän, että hän on pettänyt ystävääni, ja lapsuudessa hän ajautui jatkuvasti tappeluihin ja oli mukana kaikissa pienissä laittomuuksissa. Olen sanonut ystävälleni, että jättää miehen, mutta hän ei pysty, koska tuntuu rakastavan tätä silti. Mies on siis rapu, nousevaltakin merkiltään rapu ja kuu on kauriissa, jos nyt muistan oikein. Olen ihmetellyt hänen käytöstään kovin paljon, jos niitä vertaa hänen planeetta-asetelmiinsa. Eikö ravun ja kauriin pitäisi yleensä olla todella rauhallisia tyyppejä? Eikö tämä ole astrologinen mahdottomuus?!?
Raivo rapu?!?
21
1013
Vastaukset
- Sekundamuikku
Kauris-kuu voi tehdä ihmisestä kylmähkön, ja rapu voi olla todella aggressiivinen, sillä rapu on hyvin maskuliininen jos hän on mies. Tupla-rapu, huh huh... Rapu voi olla sisäänpäinkääntynyt, ja kyvyttömyys ilmaista itseään sitten aiheuttaa tuollaista aktiviteettia?
- Katriina
Olen aina pitänyt rapua enemmän feminiinisenä merkkinä. En tiennyt, että se saattaa käyttäytyä näin, jos kyseessä on mies. Ehkä rapu muuttaa laatuaan aika paljon sen mukaan, onko kyseessä mies vai nainen. Sillä tämä mies ei todellakaan ole rauhallinen, muista huolehtiva ja varovainen. Tarkoittaako tuo tuneiden kylmyys kauris kuussa sitä, että hänellä on kylmät tunteet muita kohtaan, vai että hän on yleisestikin viileä tyyppi, eli että hän ei kiihdy nopeasti? Hän ainakin kiihtyy nopasti, sen tiedän. Sisäänpäinkääntyneisyys..voi olla. Ehkä agressio on ainoa tapa hänelle purkkaa tunteitaan. Kyllä vieläkin ihmettelen vähäsen..kaikki astrologia sivustot antavat ravusta niin positiivisen ja rauhallisen kuvan.
- Sekunttimuikku
Katriina kirjoitti:
Olen aina pitänyt rapua enemmän feminiinisenä merkkinä. En tiennyt, että se saattaa käyttäytyä näin, jos kyseessä on mies. Ehkä rapu muuttaa laatuaan aika paljon sen mukaan, onko kyseessä mies vai nainen. Sillä tämä mies ei todellakaan ole rauhallinen, muista huolehtiva ja varovainen. Tarkoittaako tuo tuneiden kylmyys kauris kuussa sitä, että hänellä on kylmät tunteet muita kohtaan, vai että hän on yleisestikin viileä tyyppi, eli että hän ei kiihdy nopeasti? Hän ainakin kiihtyy nopasti, sen tiedän. Sisäänpäinkääntyneisyys..voi olla. Ehkä agressio on ainoa tapa hänelle purkkaa tunteitaan. Kyllä vieläkin ihmettelen vähäsen..kaikki astrologia sivustot antavat ravusta niin positiivisen ja rauhallisen kuvan.
Kyllä katsoisin että rapu ilmenee naisessa naisellisuutena/äidillisyytenä ja miehessä jäyhänä miehekkyytenä. Muistaakseni esim. Harrison Fordilla on aurinko ravussa.
Ehkä sanoin kauris-kuusta vähän jyrkästi, mutta minusta kauriit voivat olla vähän sellaisia kylmäkiskoisia ihmisiä välillä, ja kuuhan edustaa ihmisessä hänen tunne-elämäänsä. Tuollainen kuu kauriissa mies olisi sitten sellainen karusti sanottuna "tunteeton", välinpitämätön muiden tunteita kohtaan. No, tämä oli vieläkin jyrkemmin sanottu. Mutta mitäpä tässä sievistelemään. - Astrologiaa.
Huone 8 Kuu, Aurinko sekä Mars Skorpionissa - Raivoisia raivokohtauksia, salailua, suoranaista valehtelua.
Kaikki ei ole Ravusta kiinni. - Anonyymi
Astrologiaa. kirjoitti:
Huone 8 Kuu, Aurinko sekä Mars Skorpionissa - Raivoisia raivokohtauksia, salailua, suoranaista valehtelua.
Kaikki ei ole Ravusta kiinni.Ja tuosta ohjelmoinnista ei virkamiehet yms. välitä hittoakaan. Sitten valitetaan kun syntyy kilipäitä, aivan kuten raamatussakin jo varoitetaan:
He kantavat tuhoa ja synnyttävät turmiota, ja heidän kohtunsa valmistaa petosta...
Tuo hautoo turmiota, kantaa tuhoa kohdussaan, ja hän synnyttää pettymyksen...
He turvautuvat tyhjään ja puhuvat vilppiä, kantavat kohdussaan tuhoa ja synnyttävät turmion...
...edeltä tunnettua on ollut, mitä ihmisestä on tuleva....
- Riinu
Tällä miehellähän saattaa olla esim. Uranus tai Mars oppositiossa tai muussa haastavassa aspektissa Kuuhun tai Askendenttiin. Olen törmännyt monesti sellaisiin henkilöihin,joiden Kuu on yhtymässä tai oppositiossa Marsiin, jotka ovat tällaisia "ruudinkatkuisia" tyyppejä, jotka paukahtavat aivan mitättömästäkin syystä ja aivan yhtäkkiä ja odottamatta. Olepa siinä sitten ymmärtäväinen!
- Tellu
Minulla on Neptunus/Kuu/Mars -yhtymä, joista N ja K ovat tarkassa yhtymässä, Mars muutaman n. 6 - 7 astetta loitommalla ja toisessa merkissä (Jousimies). Olen vasta vanhempana parisuhteessani huomannut että napsahtaa se nalli minullakin, mutta onneksi ei sentään ihan milloin sattuu ja mistä sattuu. Tarvitsen sentään vähän ärsykettä ensin... Mahtaisiko Neptunus hieman hajottaa pahinta kiukkuenergiaa? Tai kohdistaa sitä johonkin universaalimpaan asiaan (kaikkinainen sorto maailmassa raivostuttaa...)
- Katriina
Kävin tässä luettuasia viestisi tsekkaamassa miehen planeetta-aspekteja astro.com:sta ja sieltä löytyi tällaista:
sun conjunct mars, mars conjunct ascendant, moon sextile mars, moon square uranus ja moon sextile ascendant
Tässä nyt ne, mistä löytyy kuuta, marsia ja uranusta samasta sopasta. Tottakai siellä on paljon muutakin, mutta nyt tsekkasin vain nämä koska mainitsit nimen omaan ton uranuksen, marsin ja kuun. - Kulkija
Katriina kirjoitti:
Kävin tässä luettuasia viestisi tsekkaamassa miehen planeetta-aspekteja astro.com:sta ja sieltä löytyi tällaista:
sun conjunct mars, mars conjunct ascendant, moon sextile mars, moon square uranus ja moon sextile ascendant
Tässä nyt ne, mistä löytyy kuuta, marsia ja uranusta samasta sopasta. Tottakai siellä on paljon muutakin, mutta nyt tsekkasin vain nämä koska mainitsit nimen omaan ton uranuksen, marsin ja kuun.Tässähän meillä on oikein malliesimerkki siitä, miten kaikkea ei todellakaan näe pelkästään aurinkomerkistä, vaan valaisevia juttuja paljastuu katsomalla syntymäkarttaa. :-)
Riinu arvasi aika lähelle, kun Mars on yhtymässä sekä aurinkoon (perus-minä) että askendenttiin (toimintatapa). Jos en ihan pieleen muista, niin sekstiili aspektina tulkitaan nimenomaan "toimivaksi", toimintaa lisääväksi - tässä kuun sekstiili Marsiin ja samalla neliö Uranukseen voisi olla se "clue", miksi tunteet (kuu) ovat äkkinäisiä ja radikaaleja (Uranus) ja näkyvät vieläpä ulospäinkin (Mars askendentilla). - Katriina
Kulkija kirjoitti:
Tässähän meillä on oikein malliesimerkki siitä, miten kaikkea ei todellakaan näe pelkästään aurinkomerkistä, vaan valaisevia juttuja paljastuu katsomalla syntymäkarttaa. :-)
Riinu arvasi aika lähelle, kun Mars on yhtymässä sekä aurinkoon (perus-minä) että askendenttiin (toimintatapa). Jos en ihan pieleen muista, niin sekstiili aspektina tulkitaan nimenomaan "toimivaksi", toimintaa lisääväksi - tässä kuun sekstiili Marsiin ja samalla neliö Uranukseen voisi olla se "clue", miksi tunteet (kuu) ovat äkkinäisiä ja radikaaleja (Uranus) ja näkyvät vieläpä ulospäinkin (Mars askendentilla).Kiitoksia tuosta valaistuksesta. Eikö rapu ole muutenkin vesimerkeistä se, joka kaikkein ahkerimmin niitä tunteitä purkaa ja näyttää..? Eikös se ollut johtava vesimerkki? Ehkä kaikella tuolla tunne-energialla hänen olisi pitänyt ryhtyä näyttelijäksi. :-) No niin, vitsit sivuun. Sanooko astrologia mitään siitä, miten tällaista pitäisi "hoitaa"?
- leena
Katriina kirjoitti:
Kiitoksia tuosta valaistuksesta. Eikö rapu ole muutenkin vesimerkeistä se, joka kaikkein ahkerimmin niitä tunteitä purkaa ja näyttää..? Eikös se ollut johtava vesimerkki? Ehkä kaikella tuolla tunne-energialla hänen olisi pitänyt ryhtyä näyttelijäksi. :-) No niin, vitsit sivuun. Sanooko astrologia mitään siitä, miten tällaista pitäisi "hoitaa"?
no ei sitä hoitoa kyllä astrologiasta saada!! itse veisin äijän terapiaan ennekö hän tekee jotain esim.läheisilleen!!
- Riinu
Tellu kirjoitti:
Minulla on Neptunus/Kuu/Mars -yhtymä, joista N ja K ovat tarkassa yhtymässä, Mars muutaman n. 6 - 7 astetta loitommalla ja toisessa merkissä (Jousimies). Olen vasta vanhempana parisuhteessani huomannut että napsahtaa se nalli minullakin, mutta onneksi ei sentään ihan milloin sattuu ja mistä sattuu. Tarvitsen sentään vähän ärsykettä ensin... Mahtaisiko Neptunus hieman hajottaa pahinta kiukkuenergiaa? Tai kohdistaa sitä johonkin universaalimpaan asiaan (kaikkinainen sorto maailmassa raivostuttaa...)
Mielenkiintoinen yhdistelmä tämä Neptunus/Kuu/Marsisi (jouskarissa).
Kuu-Mars tekee sinusta varmasti räjähdysalttiin, mutta luulisin että fyysisessä mielessä (Mars Jousimiehessä). Totta varmasti on että Neptunus hajottaa ja jopa tekee tästä energiasta hienovaraisempaa, ehkä kuten asian ilmaisit kohdistat sen uninversaaleihin asioihin. Olisi kiva tietää, missä merkissä Kuusi on ja missä huoneessa tämä kolmio-konjunktiosi sijaitsee? - Riinu
leena kirjoitti:
no ei sitä hoitoa kyllä astrologiasta saada!! itse veisin äijän terapiaan ennekö hän tekee jotain esim.läheisilleen!!
Eipä sitä tällaista ihmistä astrologialla ole tarkoitus hoitaakaan; hyvä vain läheistenkin tietää, mitkä asiat aiheuttavat ko. henkilölle rajuja purkautumiskausia. Täten voi opetella ymmärtämään ja käsittelemäänkin tällaista ihmistä. Moni asia on selkiytynyt itsellenikin omasta persoonastani astrologisen kartan avulla. Kas kun ihminen voi yrittä jalostaa itseään ja ominaisuuksiaan...
- Tellu
Riinu kirjoitti:
Mielenkiintoinen yhdistelmä tämä Neptunus/Kuu/Marsisi (jouskarissa).
Kuu-Mars tekee sinusta varmasti räjähdysalttiin, mutta luulisin että fyysisessä mielessä (Mars Jousimiehessä). Totta varmasti on että Neptunus hajottaa ja jopa tekee tästä energiasta hienovaraisempaa, ehkä kuten asian ilmaisit kohdistat sen uninversaaleihin asioihin. Olisi kiva tietää, missä merkissä Kuusi on ja missä huoneessa tämä kolmio-konjunktiosi sijaitsee?Kuu-Neptunus on n. 28 astetta Skorpionia, ja Mars n. 5 astetta Jousimiestä. Koko roska osuu 2. huoneen sisälle (muistaakseni sekä Placituksessa että muissa järjestelmissä).
- Riinu
Tellu kirjoitti:
Kuu-Neptunus on n. 28 astetta Skorpionia, ja Mars n. 5 astetta Jousimiestä. Koko roska osuu 2. huoneen sisälle (muistaakseni sekä Placituksessa että muissa järjestelmissä).
Todella mielenkiintoinen yhdistelmä; Kuu-Neptunus "yliherkkyys" "syvällisyys" Skorpioni-kvaliteettiin 2. huoneessa, perusturvallisuuden ja perittyjen ominaisuuksien sekä RAHAN huoneessa ympättynä vielä tulienergialla varustettuun Marsiin.... joo, taidat olla aikamoinen pakkaus! ;D
Voisi näin maallikko ajatella sinun tienaavan juustosi leivän päälle jossain neptunisessa, mielikuvitusta ja herkkyyttä vaativassa hommassa. Ja vieläpä tietyllä intensiivisyydellä, kun Mars on kuvioissa mukana. Marsin ansiosta et varmasti ole ihan niin herkkä kuin yleensä tuo Neptunus-Kuu ihmisestä tahtoo tehdä (onneksi!) Tiedän lähipiirissä ihmisen, jolla on Kuu-Neptunus yht.
Skorpionissa, ja sairastaa astamaa yliherkkyytensä takia. - Kulkija
Katriina kirjoitti:
Kiitoksia tuosta valaistuksesta. Eikö rapu ole muutenkin vesimerkeistä se, joka kaikkein ahkerimmin niitä tunteitä purkaa ja näyttää..? Eikös se ollut johtava vesimerkki? Ehkä kaikella tuolla tunne-energialla hänen olisi pitänyt ryhtyä näyttelijäksi. :-) No niin, vitsit sivuun. Sanooko astrologia mitään siitä, miten tällaista pitäisi "hoitaa"?
...on paras hoito. Tarkoitan siis, että ihmistähän ei voi muuttaa kukaan muu, kuin hän itse.
Rapu on tosiaan laadultaan johtava merkki, ja siihen yhdistetään tunteet sekä menneisyys, joista yhdistettynä myös tärkein hahmo elämämme alkuaikoina perusturvallisuutemme kannalta eli äiti. Ravun hallitsija on kuu, joka siis kartalla kuvaa noita samoja asioita, sekä tärkeitä naistyyppejä elämässämme muutenkin.
Ei tuo näyttelijä-heittosi ollut ollenkaan huono siinä mielessä, että sitä samaa energiaahan hän voisi käyttää myös hyödyllisemmin - vaikkapa sitten ryhtymällä näyttelijäksi, jos lahjoja on. Mitä ilmeisimmin hän ei vain pysty kanavoimaan kaikkea tunne-energiaansa oikein, ja se purkautuu sitten negatiivisena. Taustalla on varmasti omat syynsä, jotka hänen kannattaisi selvittää.
- naakkanainen
Nykäsen Mattikin on tupla-rapu, ja eikös se nyrkki heilahda aika helposti? Rapu on herkkä, ja heikko mies lyö, ei vahva ja maskuliininen!
- JK
VAI IIN
- rapu-rapu
Tupla rapu nainen, nouseva leijoona..
Olisi mukava tietää mitä sanotte tästä yhdistelmästä?? - scourge
No, mä oon aurinkorapu, kuuskorpioni, ja nousuvaaka, ja voin sanoo, et kyllä mäkin välillä räjädän jos oikein suutun, mutta emmä nyt sentää esineitä hajota :O
- 20+15
No tää vaan todistaa sitä et horoskoopit ei oo aina niinkää uskottavia. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002