Tietääkö kukaan jäivätkö pojat Suomeen keikan jälkeen vai lähtivätkö heti lentokoneella pois?
Entä oliko kenelläkään onnea tavata heitä?
Aaaaah.. keikka oli aivan ihana ja nyt oon täysin obsessoitunut!! Mä olin katsomossa 108, suurin osa tyypeistä istu, mutta me heiluttiin kuin teinit aikoinaan!! JEE!
DM ROCKS!
DM pojat Kämpissä?
pinkilili
3
757
Vastaukset
- olivat
olivat kämpissä, Martin lähti vasta torstaina
- pinkilili
Tapasitko niitä?
- (sisterofnight)
pinkilili kirjoitti:
Tapasitko niitä?
nähnyt ne Sports Academyssa keskiviikkona tai torstaina. Toivottavasti heillä oli mukava loma Suomessa ja saivat levättyä ja rentouduttua rauhassa ennen kiertueen jatkumista. Helsingin-keikka tais olla järjestyksessä 60. ja saman verran on vielä edessä ennen elokuuta :o Itelle tulis stressi, jos edessä olis vastaava urakka! Matkustaminen, vaikkakin luksustyyliin, on itsessään raskasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089