Tietääkö kukaan jäivätkö pojat Suomeen keikan jälkeen vai lähtivätkö heti lentokoneella pois?
Entä oliko kenelläkään onnea tavata heitä?
Aaaaah.. keikka oli aivan ihana ja nyt oon täysin obsessoitunut!! Mä olin katsomossa 108, suurin osa tyypeistä istu, mutta me heiluttiin kuin teinit aikoinaan!! JEE!
DM ROCKS!
DM pojat Kämpissä?
pinkilili
3
762
Vastaukset
- olivat
olivat kämpissä, Martin lähti vasta torstaina
- pinkilili
Tapasitko niitä?
- (sisterofnight)
pinkilili kirjoitti:
Tapasitko niitä?
nähnyt ne Sports Academyssa keskiviikkona tai torstaina. Toivottavasti heillä oli mukava loma Suomessa ja saivat levättyä ja rentouduttua rauhassa ennen kiertueen jatkumista. Helsingin-keikka tais olla järjestyksessä 60. ja saman verran on vielä edessä ennen elokuuta :o Itelle tulis stressi, jos edessä olis vastaava urakka! Matkustaminen, vaikkakin luksustyyliin, on itsessään raskasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132