AIVAN MAHTAVA UUTINEN! VIELÄ KERRAN KIITOS UPM-KYMMENE. EI ENÄÄ TARVITSE SIETÄÄ YLIPALKATTUJEN PAPERIMIESTEN ÖYKKÄRÖINTIÄ. NÄMÄ ÄÄLIÖT JOUTUVAT NYT TEKEMÄÄN OIKEITA TÖITÄ MINIMIPALKOILLA. IHANAA UPM IHANAA.
KIITOS UPM-KYMMENE
9
1458
Vastaukset
- Hyvä UPM
Aivan, hyvä UPM!! nyt loppu paperimiesten varoillaan kehuskelu.
- Kuusen kasvattaja
10 UPM..kantohintaa vois kyllä nyt hiukan kihauttaa ylöspäin..,ainakin kuusen..kymppi olis jo jotain!
- S. Freud
todellisten ääliöiden kirjoituksia joutuu vieläkin lukemaan. Mistä nämä kaikki psykoosipotilaat ilmestyvät nettiin? Paperimiesten öykkäröintiä kuulevat päidensä sisällä. En usko että äänten kuuleminen loppuu ilman lääkitystä.
- lääkärinhoitaja
Kyllä se loppuu syksyllä ihan ilman lääkitystä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ,,,,
valkealastahan se pöpilä siirrettiin kuusaanmäelle, ehkä nää lääkityksen tarpeessa olevat idiootit on kaikki samalta suljetulta osastolta
- nobody
Taas kerran puhuu kaikentietävä sosiaalitoimiston kasvatti.
kuusankosken 12.7% työttömään kuuluva varonmaksajien lypsäjä.
Huomioikaa että vaikutus on todella laaja!!
Vaikuttaa joka puolella jopa teidän "laiskojen"
Elämään.
Aikaa kuluu ja kiitoksesi UPM:ää kohtaan muuttuu vihaksi.
Tajuat muutaman vuoden päästä asian laadun kuhan kasvat pois potkuhousuista ja joudut itse tekemään elämäsi eikä sitä tee muut ihmiset maksamalla tukena lapsiesi ja itsesi ruuat juomat joululahjat ja koko elämän.
Paperimiehille sympatiat ja kumarrus vittuimaisen johdon teosta.
T:Duunari(ei paperimies!) - Tervetuloa Helvettiin = )
Olen aivan samaa mieltä eikä harmita yhtään vaikka lopettaisi koko UPM kaikki tuotannon Kuusankoskelta.
P.S Päin vastoin olen erittäin tyytyväinen tästä uutisesta.- Reeler
Niin vitusti harmittaakin kun UPM investoi kuusaalle 350M€, eli paperia tehdään vielä pitkään ja "öykkäröinti" jatkuu...
- Anonyymi
näin vuonna 2006
ja nyt 2025
olemme samaamieltä koko ketjun kirjoittajien kanssa sekä näemme ettei voikkaan tehtaan lopettaminen vaikuttanut millään tavalla pien yrittäjien työntekijöihin ei pienipalkkaisiin kaupungin valtion työntekijöihin
kun menin rakennukselle autokuskiksi huusi joku: tervetuloa täällä on kavereita vaikkei ole rahaa( asiat eivät ole kuin upm paperipa
skoilla)
saas nähä tulee jännät paikat kun kuusanniemen tehdas lopetetaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816