Queenin tuntematon levy väliltä works ja kind of magic?!

holiday85

olen kuullu etta Queenil on joskus tullu levy ajalta worksin ja kind of magicin välillä?? pitääkö paikkansa? Siinä kyseisellä levyllä pitäisi olla I go crazy.

5

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sammy who was low

En tiedä olisiko kysymyksessä Complette Works, epävirallinen kokoelma johon on koottu albumeilla julkaisemattomia sinkkujen b-puolia, jollainen I Go Crazykin on?

• Kimbe85

Kyseiseltä levyltä löytyvät nämä kappaleet, levyä en tosin ole kaupoissa ikinä nähnyt. Kai sen jostain mustamäentorilta saisi joltain tolvanalta. Kuin myös greatest hits 3:sen sai sieltä jo muutamaa vuotta ennen kuin se virallinen ilmestyi, ei tietystikään sisältänyt oikealta levyltä yhtäkään samaa biisiä.
        Tässä nyt holidaylle tietoa jotta voi lopettaa sen ainaisen ihmettelyn. :)

See What A Fool I've Been
        A Human Body
        Soul Brother
        I Go Crazy
        Thank God It's Christmas
        One Vision (Single Version)
        Blurred Vision

• Soul Brother
        Kimbe85 kirjoitti:

Kyseiseltä levyltä löytyvät nämä kappaleet, levyä en tosin ole kaupoissa ikinä nähnyt. Kai sen jostain mustamäentorilta saisi joltain tolvanalta. Kuin myös greatest hits 3:sen sai sieltä jo muutamaa vuotta ennen kuin se virallinen ilmestyi, ei tietystikään sisältänyt oikealta levyltä yhtäkään samaa biisiä.
        Tässä nyt holidaylle tietoa jotta voi lopettaa sen ainaisen ihmettelyn. :)

See What A Fool I've Been
        A Human Body
        Soul Brother
        I Go Crazy
        Thank God It's Christmas
        One Vision (Single Version)
        Blurred Vision

Kyllä tuo Complete Works on ihan virallinen julkaisu (vuodelta '85). Kuten tittelikin paljastaa, kyseessä on boxi, joka sisältää kaikki Queenin siihen mennessä julkaistut albumit sekä bonuslevyn nimeltä Complete Vision, jolle oli koottu harvinaiset sinkkujen b-puolet (kuten Kimben listastakin kävi ilmi).

• holiday85
        Soul Brother kirjoitti:

Kyllä tuo Complete Works on ihan virallinen julkaisu (vuodelta '85). Kuten tittelikin paljastaa, kyseessä on boxi, joka sisältää kaikki Queenin siihen mennessä julkaistut albumit sekä bonuslevyn nimeltä Complete Vision, jolle oli koottu harvinaiset sinkkujen b-puolet (kuten Kimben listastakin kävi ilmi).

nämä kyseiset biisit ladattua sitten jostain?? ilmatteeks?

• Soul Brother
        holiday85 kirjoitti:

nämä kyseiset biisit ladattua sitten jostain?? ilmatteeks?

I Want It All
        I Want It All
        I Want It All
        And I Want It FOR FREE!!!

...vai miten se biisi meni??

Usko pois, ne biisit kuulostaa PALJON paremmilta, kun niiden eteen näkee vähän vaivaa. Melkein kaikki noista biiseistä löytyy kyllä nykyään myös CD-levyiltä tai CD-sinkuilta bonusbiiseinä, joten niitä ei tarvitse laittomasti ladata netistä. Onnea etsinnälle!:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1766
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1252
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      901
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe