Eilen illalla, mut en viitti mainita missä.. Ja baaritiskilläkin näin ihan 30 cm etäisyydeltä. Olivat muuten molemmat Paula ja Mira yllättävän lyhyitä, jotain alle 165 centtisiä.
näinpäs tytöt livenä:)
7
1555
Vastaukset
- pieksämäki...
siellä ne oli mutta minä en ollu siellä. onneks. ei vois kiinnostaa..
- tidjah
Paula on 158cm ja Mira 162-164cm.. Sieviä siroja neitokaisia!!
- ...
Olisit nyt paikan maininnut.
- heterooo
Oliko lesbopaikka?
- ....
Yhtä hyvän näkösiä kuin telkkarissa?
Olin itsekin keikalla ja huomasin että ompas tutun näköinen nainen... Sitten huomasin että sehän on Pmmp:n Mira ja sitten huomasin myös Paulan. Mitäs siinä muuta kuin pyytämään nimmaria.
Mitä heidän lyhyyteen tulee niin tv:ssä mittasuhteita ei havaitse kovin hyvin ja sitten onkin yllätys kun näkee henkilön livenä. Suuren kuplan juontajan lyhyyden näkee tv:ssä kun hän seisoo 3. luokkalaisten vierellä.- peksin biitti
mä olen tanssinu vuonna 2004 paulan ja miran kans yhdessä baarissa ku ne tuli keikan jälkeen "kansan" sekaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694732
- 1053525
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj383296- 492773
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262708Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52159- 232051
- 1991970
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3981581Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91478