Mulla ittelläni ei oo parasta kaveria tai kavereita ollenkaan kenen kanssa vois tehdä kaikkee kivaa tyttöjen juttuja. mun poikaystävällä taas on kaveri, jota hän pitää niin makeena jne. kun heillä on molemmilla vähän samanlaisii kiinnostuksen kohteita ja sit ne tekee kaikkee hauskaa. Lisäksi tämä on täysi-ikäinen ja poikaystäväni pian. Itse olen 15-v. Välillä tuntuu pahalta kun poikaystäväni selittää jotain tosi siistii ja hauskaa juttua mitä ne tekee tai on tehny. Ittelläni tuntuu pahalta kun ei mulla oo ystävää kenen kans tehä kans jotai hauskaa. se ottaa päähän ja taidan olla kateellinen. mutta silloin tällön tuntuu vaan niin pahalta ja itkettää. tuntuu välil et oon kakkonen poikaystävälleni ja sen kaveri eusijalla. Kun välil se vaan puhuu siitä kuinka makeeta on se ja se. ittelläni on kurja olo. kai se on sitte kestettävä ettei ittellään oo kavereita ja sil on niin makeeta.
kurja olo
tyttö90
1
437
Vastaukset
- kakkossijalla!
Poikaystäväsi haluaa vain jakaa sinun kanssasi menneisyydessä koettuja hetkiä.
Mitä kavereihin tulee, mulla itselläni ei ollut 15-vuotiaana kuin pari, kolme kaveria. Tietenkin se on paljon verrattuna siihen, että jollakin on nolla, mutta mulla ei sitten vastaavasti ollut poikaystävää tuossa iässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003234662- 162236
- 1942089
- 1071476
- 791375
- 74982
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu57967IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2919Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.119834Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59756