kurja olo

tyttö90

Mulla ittelläni ei oo parasta kaveria tai kavereita ollenkaan kenen kanssa vois tehdä kaikkee kivaa tyttöjen juttuja. mun poikaystävällä taas on kaveri, jota hän pitää niin makeena jne. kun heillä on molemmilla vähän samanlaisii kiinnostuksen kohteita ja sit ne tekee kaikkee hauskaa. Lisäksi tämä on täysi-ikäinen ja poikaystäväni pian. Itse olen 15-v. Välillä tuntuu pahalta kun poikaystäväni selittää jotain tosi siistii ja hauskaa juttua mitä ne tekee tai on tehny. Ittelläni tuntuu pahalta kun ei mulla oo ystävää kenen kans tehä kans jotai hauskaa. se ottaa päähän ja taidan olla kateellinen. mutta silloin tällön tuntuu vaan niin pahalta ja itkettää. tuntuu välil et oon kakkonen poikaystävälleni ja sen kaveri eusijalla. Kun välil se vaan puhuu siitä kuinka makeeta on se ja se. ittelläni on kurja olo. kai se on sitte kestettävä ettei ittellään oo kavereita ja sil on niin makeeta.

1

490

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakkossijalla!

Poikaystäväsi haluaa vain jakaa sinun kanssasi menneisyydessä koettuja hetkiä.

Mitä kavereihin tulee, mulla itselläni ei ollut 15-vuotiaana kuin pari, kolme kaveria. Tietenkin se on paljon verrattuna siihen, että jollakin on nolla, mutta mulla ei sitten vastaavasti ollut poikaystävää tuossa iässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      72
      1116
    2. 65
      1070
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      61
      862
    4. 93
      827
    5. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      43
      687
    6. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      235
      686
    7. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      50
      608
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      68
      602
    9. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      40
      580
    10. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      21