Naapuri

Teuska savosta

Herranjumala, että naapurilla on hieno auto ja kaunis vaimo. On se julmettu vääryys! Minä joudun parta huurussa raapimaan aamuisin tuulilasia puhtaaksi ja tällä perskeleellä on kaukosäädetty lämmitys. Rouva nalkuttaa vieressä ja kakarat huutavat niin, että ikkunat hajoaa.

Olen ajatellut ilmiantaa naapurini verottajalle ja sosiaaliviranomaisille, kun ei se varmaan lapsistaan huolehdi. Naapuri ei varmasti ole maksanut verojaan, sillä ei muuten ole ihmisellä varaa tuollaisiin kotkotuksiin. Olisi edes elvistelemättä, mutta sen pitää joka aamu tehdä aina samat asiat näytiksi.

Onkos hyviä ajatuksia, miten tuollaisen saisi palautettua maanpinnalle?

2

870

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joista et tiedä!

Ja muista myös se, että naapurisi tunne-elämä saattaa olla ties kuinka köyhää tahansa, vaikka hänellä olisi upeat omaisuudet.

• -nainen täältä jostain-

10-käskyä joista joku alkoi jotenkin näin; Älä himoitse toisen omaa jne...
      ...ja älä kadehdi, älä kerskaa!!!

Itse olen huomannut vastaavia kadehtivia piirteitä joissakin naapureissa ja miettinyt itsekseni että kun ne tietäis sen kuinka noin 5 vuotta sitten elimme köyhyyskynnyksen alarajoilla ja sen myötä opittiin nuukailemaan ja säästämään mistä kaikesta hiemankin pystyimme. Nyt kun meillä on autoja kaksinkin kappalein ja asutaan vanhemmassa kerrostalo-osakkeessa, niin iäkkäämmät naapurit pitävät meitä varakkaina ja luulevat meitä ylimielisiksi ihmisiksi vaikka tosiasiassa raha menee lähes kädestä suuhun. Kaikki vain ja ainoastaan sen vuoksi että meillä on 2 autoa pihassa ja JOUDUIMME remontoimaan kotiamme muiden jäljiltä kun kaikki oli tehty erittäin huolimattomasti. Olemme siis rikkaita ja ylimielisiä paskoja jotka leveilevät rahoillaan vaikka tosiasiassa joudumme päivittäin kukkaronnyörejä kiristämään aika lailla.
      Niin ja kun kateus ottaa vallan naapurustossa niin niiden ylimielisten ja rikkaiden lapset ovat huonoilla jäljillä, heistä ei huolehdita eikä mitään verojakaan makseta ja niin pois päin.

Onko niin pirun vaikeaa olla iloinen toisten puolesta? Onko niin pirun vaikeaa käsittää että ei se sitä tarkoita että on rahaa vaikka kuinka jos pakosta 2 autoa on pihalla? Onko niin pirun vaikeaa hyväksyä se tosiasia että kateus on perseestä ja sen voi lakaista maton alle? Jos kaikki tähän kykenisivät, olisi naapurustoissa asiat paljon paljon mukavammin...SUVAITSEVAISUUTTA RAKKAAT NAAPURIT!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 147
      1916
    2. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      328
      1363
    3. Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.

Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      956
    4. Olen Aito Narsisti

Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.
      Sinkut
      272
      695
    5. 33
      611
    6. Outo liikkuja

Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut
      Ähtäri
      12
      611
    7. PÄIVÄN KYSYMYS

Haluatko SINÄ afkaani-muslimin ministeriksi?
      Kajaani
      257
      603
    8. Mara puhuu narsuista

Eikö toi ämmä itse ole suurin sellainen?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      191
      563
    9. Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä

Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen
      Puolanka
      20
      512
    10. Onko tämä meidän yhteys

Vähän liian vaikeaa? Joskus voimakkaatkaan tunteet ei riitä.
      Ikävä
      42
      502
    Aihe