??HYVIÄ VIRTUAALITALLEJA??

kertoisitteko jotain hyviä virtuaalitalleja? mieluiten jotain mitä olisi tehty Geocitiesiin : ) olisi kiire. tekee mieli päästä hoitamaan. Kiitos jo etu käteen kaikille jotka vastaa
10722
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 10

Vanhimmat

Moi!
Mee talli Red Roseen.
Se on tuolla jossaki sillee et vaa painaa.
Se on silleen vahvistettu.
Kato nii löyät siellä on vaa 3:me hoitajaa.
Siellä voi ostaa hoitsulle jotain!
Siellä on: Hevosia/poneja , kissoja & koiria.
Mee ihmeessä!
Se on tosi kiva paikka!!!

Äänestä

kannattaa mennä osoitteeseen www.hevostalli.net ja sieltä etsit virtuaalitalli-keskustelipalstan. sinne laitat viestin että tahtoisit hoitsun, niin kohta on hoidettavia pitkä liuta:)

Äänestä

Käys kattoon täällä http://freewebs.com/laurenia
Ei kylläkään oo tehty geocitiesiin, mutta toivottavasti ei haittaa.. (:

Äänestä

Moih. Mee kattoo sivuu: www.freewebs.com/talli-omppu
se ei oo ceoon toivottavasti ei haittaa. Mä en omista sitä, mut on se iha kiva paikka!

Äänestä

Hoitola palmu ei oo Gegossa mutta sieltä kyllä löytyy hoidettavia poneja/hevosia!!!ja jos sinulla on oma polle kiikarissa niin voit tuoda sen mun tallille...Oso on:http://www.freewebs.com/hoitola_palmu
sori ku toi ei oo linkkinä

Äänestä

Minä tiedän kaksi hyvää virtuaali tallia!!EKA ON;www.freewebs.com/talli_sevilla
Ja toinen on ;www.freewebs.com/kultajouhitalli1

Äänestä

Mulla on virtuaalitalli. No tämä ei ole tehty Geoon mutta toivottavasti kelpaisi :D

Täällä tapahtumana on viertuaaliset estekilpailut!

Äänestä

Tervetuloa!----> www.tallimuumi.suntuubi.com

Äänestä

Kommentoi aloitusta

EPA kirjoitti:

kertoisitteko jotain hyviä virtuaalitalleja? mieluiten jotain mitä olisi tehty Geocitiesiin : ) olisi kiire. tekee mieli päästä hoitamaan. Kiitos jo etu käteen kaikille jotka vastaa

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu