Onnea tarvitsen

yksitypy

Heippa ystävät. Voisitteko laittaa huomenna klo 16-17 välillä peukut typylle pystyyn. Miehet voi koittaaa pystyyn muutakin. Ei sekään pahaa tee :=)))
Ilmoitan huomenna illalla oliko teidän onnentovotuksista apua :=)))

27

1779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnekas

Katellaan ja ihmetellään...
      tsemii vaan sulle ja onnea mulle.

• yksitypy

sitä, enkä halua. Mutta sen verran kerron, että ilon kyynel varmaan silmiini nousee, jos onni suo :=))))

• jeffjeff
        yksitypy kirjoitti:

sitä, enkä halua. Mutta sen verran kerron, että ilon kyynel varmaan silmiini nousee, jos onni suo :=))))

arvaanko oikein?

• yksitypy
        jeffjeff kirjoitti:

arvaanko oikein?

jeffjeff. Ja mitäpä sitä arvailemaan. Vähän vaan pelottaa taas. Mutta elämäähän tämä vaan on ja elämässä pitää näköjään olla aina jotain äksönia :=))))

• yksitypy
        yksitypy kirjoitti:

jeffjeff. Ja mitäpä sitä arvailemaan. Vähän vaan pelottaa taas. Mutta elämäähän tämä vaan on ja elämässä pitää näköjään olla aina jotain äksönia :=))))

yksitypy tykkää aina :=))))))))))9

• jeffjeff
        yksitypy kirjoitti:

tämä elämä olisi liian yksitoikkoista:)

• jeffjeff

kaikki mahdolliset pystyyn:)))
      jos olen jo kotona silloin niin laitan
      kissankin selälleen makaamaan ja kaikki
      käpälät pystyyn ja vielä häntäkin onnea:)))))

• TheDragonLord

okei aloitan alkulämmittelyt jo nyt, pysyy paremmin vireessä kun sitä tarvitaan:))

Tämä ei sitten ole peukalo ettäs tiedät!
      Onnea!

• peukalon

kokoinen...

• TheDragonLord
        peukalon kirjoitti:

kokoinen...

hyvä mies ethän sitä voi yksinkertaisesti vilautella naisille... Näkiskö ne edes sitä ilman suurennoslasia?

• pidä edes naisetkaan
        TheDragonLord kirjoitti:

hyvä mies ethän sitä voi yksinkertaisesti vilautella naisille... Näkiskö ne edes sitä ilman suurennoslasia?

jos nyt edes olet haluut huomata sen.
        Et sinä paras ole.Ja ei kaikki usko sinun ihme kirjoituksiin.

• Vesa
        pidä edes naisetkaan kirjoitti:

jos nyt edes olet haluut huomata sen.
        Et sinä paras ole.Ja ei kaikki usko sinun ihme kirjoituksiin.

mahtas johtua että se sinua vaivaa, luulitko sinä tosisaan että luulisin niin?

• tietää
        Vesa kirjoitti:

mahtas johtua että se sinua vaivaa, luulitko sinä tosisaan että luulisin niin?

aika moni.
        Ei se vaivaa,mutta naurattaa sinun viisaat neuvot esimerkiksi.
        Luulet tietäväsi liikaa.Siinä se on.

• hyvinkin
        tietää kirjoitti:

aika moni.
        Ei se vaivaa,mutta naurattaa sinun viisaat neuvot esimerkiksi.
        Luulet tietäväsi liikaa.Siinä se on.

olla jos neuvo ei sinulle passaa:)) Mutta minulle se kyllä passaa, en tarvi sinua riittääkö? Hyvä neuvo:)) Toiseksi en minä kaikkia neuvo, vain harvat ja valitut saa oikeita neuvoja, juonitteliajat ja ne jotka luulevat saavansa minulta voittoa, saavat vain paskasen lopun...

• yksitypy

Ei tästä asiasta sen enempää.
      Nyt tutumaan. Huomenna saatan olla hyvin riettaalla päällä, tai sitten en. Mutta varautukaa pahimpaan :=))))))
      Hyvät yöt.

• jeffjeff

Onnea vielä ja hyvää yötä:)))

• peukut ja sit töyhtö kans nousee entistä korkeemmalle.

• hupsutin

pystyyn ja peukalovarpaatkin. :))

• dansku-29

laitan oikein muistutuksen :)))

• niin mieli

laittaa että en toivota, kun oon niin pirullinen, mutta sitte ku kaikki toivottaa.. niin mutta varoitan että en välttämättä toivota, mutta nyt ku laitan tän nii en oo viel toivottanu, varoitan vaan että en toivota...

• perskuti

Toivotan Sinulle hyvää huomenta ja iloista päivää.

Pidän peukalot pystyssä.
      Toteutukoon asiat toivomallasi tavalla:=))

• Kylli.Kyllä

Äit-vainaa sanoi aina, että kaikki on onneksi mitä tapahtuu ja se on totinen tosi.

• >Voisitteko laittaa huomenna klo 16-17 välillä peukut typylle pystyyn.<

- voin: tottakai, ehdottomasti ja ilman muuta *ei Sinun tarvitsekaan kertoa enempää*

Työn iloa alkaneelle viikolle ja auringonpaistetta hyvinkin monessa mielessä, t. MM.

• yksitypy

tanssii taas aamuisin, joka päivä samoin askelin.
      Hän on elämästä sekaisin (Kuustosta lainatakseni):=))))))))))))

Kiitos. Tiesin, että teihin voi luottaa. Jippii!! :=))))))))))))

• kippari

eilen laittaa sinulle viestin ja sanoa että olen varma et onni suosii sinuu tänään:=)No mulla vähän samoja juttuja tulossa jos oikein arvaan mistä kyse ja itsekin tässä miettinyt samaa asiaa,mutta ei ota murheita siitä koska se ei auta mitään;=)

• yksitypy
        kippari kirjoitti:

eilen laittaa sinulle viestin ja sanoa että olen varma et onni suosii sinuu tänään:=)No mulla vähän samoja juttuja tulossa jos oikein arvaan mistä kyse ja itsekin tässä miettinyt samaa asiaa,mutta ei ota murheita siitä koska se ei auta mitään;=)

Suosiikohan onni rohkeaa? Eli sinuakin se suosii. Toivon ja uskon ainakin niin.
        Näinhän se on että murehtiminen ei auta mitään.
        Elämä on korkeimman käsissä. Ja positiivisella elämänasenteella pääsee pitkälle :=))))

• kippari
        yksitypy kirjoitti:

Suosiikohan onni rohkeaa? Eli sinuakin se suosii. Toivon ja uskon ainakin niin.
        Näinhän se on että murehtiminen ei auta mitään.
        Elämä on korkeimman käsissä. Ja positiivisella elämänasenteella pääsee pitkälle :=))))

oikeessa ei pidä sellaisia pidä jäädä murehtimaan vaan pistää tossua toisen eteen ja ei anna periksi missään niin sillä voitamme pelin;=)

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      130
      7215
    2. Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?

Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam
      Maailman menoa
      94
      4970
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      73
      3801
    4. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      27
      3054
    5. Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?

Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni
      Maailman menoa
      46
      2617
    6. Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto

Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,
      Maailman menoa
      31
      2246
    7. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      28
      1999
    8. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      210
      1527
    9. Martinan prinsessahäät peruuntui

Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      1347
    10. Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella

Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/
      Ikävä
      167
      1143
    Aihe