Olen ylpeä omasta aurinkomerkistäni ja en haluaisi olla mikään muu kuin juuri leijona..:)
No joo, kuulostaa leijonan ylpeydeltä, mutta miten samalla voi olla lempeä, vilpitön ja antelias.
Eilenkin yksi nainen tuli sanomaan, että hänen mielestään mitä on horoskooppimerkeistä lukenut niin leijona on paras merkki. Mua vaan käy välillä itsessäni ärsyttää kun arvostelen ja olen opettamassa ihmisiä...Sekä se kehujen ja hyväksynnän jano. mutta jokaisessa timantissahan on hiottavaa...
PARAS!
3
665
Vastaukset
- emma
ajattelen samoin!! ihana olla omapäinen ja johtaja-ainesta... ainakaan päättäväisyyttä meilt ei puutu.
- jellonista
oma kehu - minä !!!
se onkin se ansa, joka teiltä jää huomioimatta, että onko muita näin fiksuja ollenkaan !
- se jellona
Mitäs jos opettaisit itseäsi kannustamaan ja kehumaan sekä opettamaan kanssaihmisiäsi sen arvostelun sijaan. Vie jonkin aikaa ja joudut tietoisesti asiaa ajattelemaan, mutta kun olet päässyt vauhtiin se tulee itsestään. Havaitset kenties positiivisia muutoksia ympäristössäsi ja suhtautumisessa itseäsi kohtaan. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764