Noloa

tolle

Kukahan on Triumphit muotoillut, sillä merkin pyörät ovat kautta aikojen olleet silmittömän rumia.

14

4424

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tolle=homo/vammanaama=)

Ei sun kannata pyöriä haukkua,
      ku itekki olet ton näkönen;o)

• on mitään vastata

Sama pelle, eikun tolle, on välkkynä vääntänyt riitaa tänään myös tuolla BMW- ja Ducati-palstoilla...

• tolle

Minulla on sentään tyylikkäästi muotoiltu oikea Moottoripyörä (Honda CBR), eikä mikään brittiromu.

• paskanjauhaja
        tolle kirjoitti:

Minulla on sentään tyylikkäästi muotoiltu oikea Moottoripyörä (Honda CBR), eikä mikään brittiromu.

Eipä ole tuolta idästä vielä mitään hyvää tullut.

• tolle
        paskanjauhaja kirjoitti:

Eipä ole tuolta idästä vielä mitään hyvää tullut.

Niin, moottoripyörähän ei ole hyvä silloin, kun se on tyylikäs, nopea, luotettava ja edullinen hinnaltaan. Jos haluatte kalliin, ruman, hitaan ja epäluotettavan pyörän (siis hyvän pyörän) hankkikaa Triumph! Tai BMW. Tai Ducati. Tai H-D.

• TBS
        tolle kirjoitti:

Niin, moottoripyörähän ei ole hyvä silloin, kun se on tyylikäs, nopea, luotettava ja edullinen hinnaltaan. Jos haluatte kalliin, ruman, hitaan ja epäluotettavan pyörän (siis hyvän pyörän) hankkikaa Triumph! Tai BMW. Tai Ducati. Tai H-D.

Viisaitapa? haastelet, mutta siinä sontassas samoin ku muissaki riiseissä on yks paha vika: Ei rokki soi...

• sc-44
        tolle kirjoitti:

Montako luettelemistasi merkeistä olet omistanut, vai onko isot pojat vain kertoneet.

• tolle
        sc-44 kirjoitti:

Montako luettelemistasi merkeistä olet omistanut, vai onko isot pojat vain kertoneet.

Minulla on sen verran ollut järkeä päässä ja rahalle parempaa käyttöä, että olen jättänyt nuo kalliit romuraudat tyhmempien huoleksi. Itse olen aina ajanut Moottoripyörillä. Ja Moottoripyöriä on valmistettu ainoastaan Japanissa.

• Mao Tse Tung
        tolle kirjoitti:

Minulla on sen verran ollut järkeä päässä ja rahalle parempaa käyttöä, että olen jättänyt nuo kalliit romuraudat tyhmempien huoleksi. Itse olen aina ajanut Moottoripyörillä. Ja Moottoripyöriä on valmistettu ainoastaan Japanissa.

;) Itsehän aloitit keskustelun. Kaveri osti Myllymäen Raudasta sellasen customin. Laatu oli loistava, japsit ovat jäämässä pahasti jälkeen.

• Mao vaan
        Mao Tse Tung kirjoitti:

;) Itsehän aloitit keskustelun. Kaveri osti Myllymäen Raudasta sellasen customin. Laatu oli loistava, japsit ovat jäämässä pahasti jälkeen.

...tai tunnustan...ostin sen itse...syytin kaveria. Hyi minua! Mutta ei se mitään, nyt minun ei tarvitse kadehtia kaveriani! Hyvä minä! Vai olenko hyvä? Olinko se minä...vai oliko se sittenkin kaverini...apua...olenko olemassa...miksi maailma on...miksi kanat eivät lennä...

• m..aasi

Toiset tekee sen tyylillä, lopuilla on riisipaahdin

• tolle

Toiset ajaa, toisilla on Triumph. Tai BMW. Tai Ducati. Tai H-D.

• tälle

Olet mielipiteesi kanssa yksin.

• Peke

Ei sillä mitään cebaria ole !

-korkeintaa äitinsä potkukelkka, mieli tekis mopoo, muttei pysty !
      Niin sano kettukin pihlajanmarjoja, "happamia" kun ei ylettyny :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      207
      2742
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      126
      2577
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1708
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      203
      1233
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      59
      1230
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1088
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1001
    8. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      813
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      813
    10. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107