onko heissä yltiöromanttisia piirteitä - toisaalta pientä epäkäytänöllisyyttä?
Kokemus on, että jm on salaperäinen, haluaa tuoda älynsä ja kirjallisen ja taiteellisen lahjakkuutensa esiin. Ei kovin kestä kumppaninsa lahjakkuutta välttämättä, mikäli tämä on vaarassa suistaa jm:n omat erinomaiset kyvyt varjoon. Jopa pelottava mustasukkaisuus. Lahjakkuudesta.
Ei sitomishalua, silti halu pitää "hyppysissä" -ristiriitaiset viesit - ristiriitainen mieli. Kontrollinhalu. Yritteliäisyys - menestys. "Tahattomat" loukkaukset, tahdittomuudet.. halu olla aina oikeassa. Naiviuteen asti toisinaan? Tulee usein jätetyksi, kun naiset kyllästyvät "pompotteluun" ja oikukkaaseen käytökseen. Älykkäitä. Paperilla intohimoisia - ja toisinaan muuallakin.
Banaalia trivialisointia?
Jousimiesmiehet
12
2723
Vastaukset
- jos
se lahjakkuus ei ole samalla alueella...niin sitten se ei välttämättä menekään pompotteluksi vaan toistensa kannustamiseksi ja tulemiseksi?!
- jos on...
mitä vastaat muihin kommentteihin?
- mörkö
aivan oikeaan.
- Jännitävä
kuulla.. vasta perehtymässä merkkien luonnemaailmaan, ihan vain käytännön elämässä koettua..
- inkkaritar
Hmmm.....
- vesimiesnainen
Tuntuu kuin tuntisit ex miesystäväni. Kaikki piti paikkansa . Hyppysissä pitäminen , pompottelu jne.
Intohimosta kyllä sanoisin, että sitä kylläkin riitti.- oman entisen
jousimiesmiehen...
ajattelin, onko raakoja yleistyksiä.. - J-mies
noh omasta kokemuksesta taas sanoisin että vesimiesnaisen ja JM:n yhdistäminen ei muutenkaan onnistu...
- Nimetön
J-mies kirjoitti:
noh omasta kokemuksesta taas sanoisin että vesimiesnaisen ja JM:n yhdistäminen ei muutenkaan onnistu...
onnistu. Tässä se jm:n ristiriitaisuus. Kaikki sujuu kuin tanssi, mutta yhtäkkiä loppu ja sillä siisti.
- Naimisissa jouskarin kanssa
Kuulostaa niin tutulta! Lahjakkuus voi tosin olla muutakin kuin kirjallista: meillä kotona erittäin käytännönläheinen jousimies.
- TuplaN
Jousimiehen mustasukkaisuus tuli ilmi siten, että hän kosti varoittamatta. Ei sanonut, jos tein jotain väärin (hänen mielestään) vaan antoi takaisin -korkojen kanssa. Ei voinut kuitenkaan myöntää olevansa mustasukkainen. Sehän antaisi hänestä haavoittuvaisen kuvan!!
Tämä Jousimies oli Pelimies henkeen ja vereen: leikkii toisten tunteilla mielensä mukaan. Pitää langan varassa ja kun toinen on varma tapaus, hän lähtee hakemaan uusia haasteita. Rasittavaa.- Jousimies
Hän kostivaroittamatta, kenen vika? Jos rupeisit ensin miettimään kuka oli se rehellinen?
Olet ilmeisesti se pelinainen! Rasittava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821309Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021098Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä631093Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1631013Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121009Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77735
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121734