Jumala seisoo sanojensa ja tekojensa takana

tuttan

Minun piti vain kertoa, että kun täällä on niitä jotka lukevat vanhaa testamenttia ja kyseinalaistavat ja parjaavat Jumalaa hänen sen aikaisista teoistaan. Minun piti vain kertoa, että Hän seisoo täysin omien menneitten tekojensa ja sanojensa takana tänäkinpäivänä ja nyt. Ja että kun haluaa arvostella ja parjata Isää Hänen vanhantestamentin aikaisista tapahtumista niitä voi tentata Isältä itseltään Hänen tekojaan ja sanojaan saa vapaasti testata. Hän on ollut Hän on ja tuleva Hän on.
Kaiken lihan on polvistuman Jumalan Kaikkivaltiaan edessä.

Isä armahda meitä...

9

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • H_H..

      Että raamattu ja muut uskonnolliset kirjat ovat vain ihmisten tekemiä...

      • .ne

        ovat ja nähtävä oman aikansa ajattelun valossa jos niitä ymmärtää haluaa.


      • .ne kirjoitti:

        ovat ja nähtävä oman aikansa ajattelun valossa jos niitä ymmärtää haluaa.

        myöskin tämä: "Jumala on sama eilen, tänään ja ikuisesti." "Minä, Herra, en muutu."


      • VT:n
        SofiaDaan kirjoitti:

        myöskin tämä: "Jumala on sama eilen, tänään ja ikuisesti." "Minä, Herra, en muutu."

        kohtia ei siis voi uustulkita. Selkään annettiin mutta piti varoa ettei sentään tappanut.Mikä sinulle tässä on se ongelma?


      • VT:n kirjoitti:

        kohtia ei siis voi uustulkita. Selkään annettiin mutta piti varoa ettei sentään tappanut.Mikä sinulle tässä on se ongelma?

        muodostuu se, jos Elävä Jumala tulkitaan Raamatusta ulos. Se ei olekaan enää Jumalan Sanaa, jonka Jumalan omat ovat Pyhän Hengen ohjauksessa puhuneet. Sen ymmärtämiseen ei enää pyydetä tätä Jumalan Henkeä neuvonantajaksi, jotta voisin oikein käsittää.


      • muukalainen 4
        SofiaDaan kirjoitti:

        muodostuu se, jos Elävä Jumala tulkitaan Raamatusta ulos. Se ei olekaan enää Jumalan Sanaa, jonka Jumalan omat ovat Pyhän Hengen ohjauksessa puhuneet. Sen ymmärtämiseen ei enää pyydetä tätä Jumalan Henkeä neuvonantajaksi, jotta voisin oikein käsittää.

        "jos Elävä Jumala tulkitaan Raamatusta ulos"
        silloin alkaa se ihmisoppien kirjo.

        Näinhän se luonnollinen ihminen itsessään tekee,
        koska ei Raamattua Jumalan Sanaa voi ihmisjärjellä
        ymmärtää.

        Ei vaikka kuinka yrittäisi opiskella, tutkia
        kirjoituksia, niin ei aukea ei.

        Yksin Jumalan Pyhä Henki avaa Raamattua sellaiselle joka on Jeesuksen yhteyteen
        saanut tulla.

        Ei Raamatussa turhaan sanota,"Pyhä Henki johdattaa
        kaikkeen totuuteen".


      • vuosia
        SofiaDaan kirjoitti:

        muodostuu se, jos Elävä Jumala tulkitaan Raamatusta ulos. Se ei olekaan enää Jumalan Sanaa, jonka Jumalan omat ovat Pyhän Hengen ohjauksessa puhuneet. Sen ymmärtämiseen ei enää pyydetä tätä Jumalan Henkeä neuvonantajaksi, jotta voisin oikein käsittää.

        sitten kirjoitettua ei voi tulkita nykykristityn ajatusten mukaan. Silloin tekee tekstille huutavaa vääryyttä.


      • muukalainen 4
        vuosia kirjoitti:

        sitten kirjoitettua ei voi tulkita nykykristityn ajatusten mukaan. Silloin tekee tekstille huutavaa vääryyttä.

        sama eilen tänään ja iankaikkisesti.

        Mikä on nykykristitty?

        Sellaista käsitettä ei löydy Raamatusta.


    • Trubaduuri

      Vanhantestamentin puolella mainitut teot ovat osin taikauskoisten ihmisten sepittämiä ja joiltakin osin vain ihmisten tekemiä pahoja tekoja, joista he yrittävät vastuun vierittää Kaikkivaltiaan päälle ja kannettavaksi. Mutta tuonkin, on jo taivaallinen Isä
      paljastanut meille ihmisille, Kristuksen sanomana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe