voitte olla todella hurmaavia ja ihania ihmisiä (onhan minulla yksi malliesimerkki asuintoverinani, lapseni). Nyt etsinkin sitten miestä (yli 31v. ja alle 40v.), joka olisi valmis kokeilemaan, kuinka käytännössä Vaaka ja Jousimies tulevat parisuhteessa toimeen.
Jousimies -miehet....
5
1438
Vastaukset
- inkkaritar
Jepp!!!!!!!
- Vaakanainen
tunnun menettäneeni sydämeni eräälle Jousimiehelle tai ainakin on jatkuvasti mielessäni. Ikävä kyllä hän vain on haihtunut savuna ilmaan tai kadonnut, kuin pieru saharaan tai... No, lopputulos kuitenkin sama kummallakin sanonnalla.
- jeepjeep
Vaakanainen kirjoitti:
tunnun menettäneeni sydämeni eräälle Jousimiehelle tai ainakin on jatkuvasti mielessäni. Ikävä kyllä hän vain on haihtunut savuna ilmaan tai kadonnut, kuin pieru saharaan tai... No, lopputulos kuitenkin sama kummallakin sanonnalla.
jepjep, mulla aivan sama juttu! :/
- löytyy
saattas täällä ollakkin, mistä päin suomea olis tämmöstä tarvetta...
- Minä
[email protected], kirjoita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1053808Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe543141- 793087
- 192975
- 282764
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans52645- 522482
- 192237
- 602148
- 592026