Tuleeko muille

yksitypy

koskaan sellaista tunnetta, et jokin asia, mitä olet tekemässä on tapahtunut ennenkin?
Minulle tulee usein sellainen tunne.
Esim. tänään kun tyhjensin tiskikoneen :=)))))

60

1835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Proxy_Error

:0=)))))))))#
      Ilmiö

Mulla oli kamala yöllä ku valvonu olin taas 36 tuntia!!!!

Kuolleet istu mun sängyn laidalla ja mä yhtäkkiä vaan hätkähdin että ne on kadonnu, samat uutiset jatku teeveestä joka oli päällä koko ajan, en voinu nukkua, entinen vaimoni huusi ja itki ja hällä paha olla. Mun on pantava poliisit perään kun se on ollu hukassa puoli vuotta ja siitä ei tiedä sen ystävätkään.

Näin setäni ja sen kaverin kuoleman 2 päivää ennen kuin ne tapahtui

• yksitypy

Onko mun päässä taas jotain vikaa, kun en tajunnu tuosta jutusta mitään? Älä jatka enää, tai mun täytyy lähteä tutkituttamaan tää päänuppi :=)))

Oliko tuo viimeinen juttu ihan totta?

• Proxy_Error
        yksitypy kirjoitti:

Onko mun päässä taas jotain vikaa, kun en tajunnu tuosta jutusta mitään? Älä jatka enää, tai mun täytyy lähteä tutkituttamaan tää päänuppi :=)))

Oliko tuo viimeinen juttu ihan totta?

Näin yöllä 1973 unta että että 2 vuotta sitten hukkumalla kuollut setani kävelee talomme ohi ja huusin että mikset poikkee taloon. Vastas ei ole nyt aikaa hän menee katsomaan kaveriaan. Se oli sen paras ryyppykaveri.
        Aamusella sitten tuli 2 miestä sanoon että Pertti on kuollu yöllä
        Se Pertti oli se mies jota mun setä sanoi mun unessa menevänsä katsomaan

• yksitypy
        Proxy_Error kirjoitti:

Näin yöllä 1973 unta että että 2 vuotta sitten hukkumalla kuollut setani kävelee talomme ohi ja huusin että mikset poikkee taloon. Vastas ei ole nyt aikaa hän menee katsomaan kaveriaan. Se oli sen paras ryyppykaveri.

1973 vuonna unta et 2 vuotta sitten hukkumalla kuollut..... Ei hitsi... :=)))))

• yksitypy
        Proxy_Error kirjoitti:

kävin profiilillas ja linkeissäsi. Huomasin yhden jutun, jota en sano ääneen.
        Hitto!! Sinnehän on tallennettu muutamia poistoja :=)))) On ollut minullakin joskus sana hallussa :=))))

• Proxy_Error
        yksitypy kirjoitti:

kävin profiilillas ja linkeissäsi. Huomasin yhden jutun, jota en sano ääneen.
        Hitto!! Sinnehän on tallennettu muutamia poistoja :=)))) On ollut minullakin joskus sana hallussa :=))))

Mun setä hukkui 1971 järveen
        Ja näin sen unessa 1973 ja olin iloinen kun näin ja moikkasin vaan kun se käveli ohi, niin huusin perään että mikset poikkee!! No jos se olis poikennu, olis isovanhemmistani jompikumpi kuollut!!

Sanoi ei ole aikaa vielä, menen katsomaan Perttiä!!

Pertti oli aamuyöllä kuollut kai niihin aikoihin kun unen näin.

Juu. Mä oonmää kiva kun profiloittet vaan!! :)

• Palikkapää

Tuo nyt on täysin mahdotonta.

• yksitypy

ja minä kun luulin, että minulla on harvinaisia kykyjä :=((((

• Palikkapää
        yksitypy kirjoitti:

ja minä kun luulin, että minulla on harvinaisia kykyjä :=((((

Että olet älykkäänä naisimmeisenä sälyttänyt noin helpon tehtävän jollekin miespuoliselle?
        En siis usko...

• yksitypy
        Palikkapää kirjoitti:

Että olet älykkäänä naisimmeisenä sälyttänyt noin helpon tehtävän jollekin miespuoliselle?
        En siis usko...

tänään meni vähän vikaan, kun itse sen jouduin tyhjentämään. Siksihän se tunne tulikin, kun en muista olenko sitä ennen tyhjentänyt :=)))))

• sinun....

kävi,kaikki tapit oli pystyssä...

• yksitypy

on tuolla alempana. Olen aina luottanut pystyssä oleviin tappeihin :=)))))

• dansku-29

aina tulee, kun joka päivä pitäis siivota ja se on aikas tylsää ja puuduttavaa, vaikka kuinka stereoita huudattaiskin :DD

• yksitypy

on kun meille naisille tulee tuo de-ja-vu aina juuri kotitöitä tehdessä :=))))

• dansku-29
        yksitypy kirjoitti:

kumma juttu muuten. Tarttee alkaa ihan pohtimaan tuota asiaa :DD

• Palikkapää
        yksitypy kirjoitti:

siivootte samat paikat?

(vai liian huonosti, jonnekin jää aina yks villakoira jemmaan ja sitä sit yrität kauhoa mopilla?) *nyt tulee piiskaa*

• hupsutin
        yksitypy kirjoitti:

Siin onkin miettimistä..nytkin mun pitäis mennä ottamaan pikkupöksyt pesukoneesta...ihan kuin olis pitäny joskus ennenkin tehdä se..:))))

• yksitypy
        Palikkapää kirjoitti:

siivootte samat paikat?

(vai liian huonosti, jonnekin jää aina yks villakoira jemmaan ja sitä sit yrität kauhoa mopilla?) *nyt tulee piiskaa*

enää juuri siivoile. Oon huomannut että meneehän se elämä eteenpäin, vaikka muutama villakoira nurkassa pyöriikin *katsoo pöydän alle ja potkaisee yhtä*
        Et vielä saa piiskaa Palikkapää :=))))))

• yksitypy
        hupsutin kirjoitti:

Siin onkin miettimistä..nytkin mun pitäis mennä ottamaan pikkupöksyt pesukoneesta...ihan kuin olis pitäny joskus ennenkin tehdä se..:))))

ne omat pöksyt vielä ottaa, mutta minulle tulee joskus tunne kuin olisin ottanut koneesta myös miesten pikkarit. Enkä varmaan ole sitä tehnyt :=))))

• hupsutin
        yksitypy kirjoitti:

ne omat pöksyt vielä ottaa, mutta minulle tulee joskus tunne kuin olisin ottanut koneesta myös miesten pikkarit. Enkä varmaan ole sitä tehnyt :=))))

ripustamassa ne narulle ja toden totta, omieni joukossa oli peräti kahdet miesten boxerit.. ;)))
        Siellä ne oli iloisesti yhdessä pyörineet...

• yksitypy
        hupsutin kirjoitti:

ripustamassa ne narulle ja toden totta, omieni joukossa oli peräti kahdet miesten boxerit.. ;)))
        Siellä ne oli iloisesti yhdessä pyörineet...

oliko sinullakin niitä? Mistähän sinulla ne sinne joutuneet? Minulla on kyllä jonkinlainen tuntuma, miten minuun koneeseeni sellaiset on joutuneet, mutta en ole vielä ihan varma.
        Ja kyllähän sen tietää kun miesten ja naisten pikkarit yhdessä laitetaan koneeseen, niin niillä keskenään iloa riittää. Oon joskus katsonut sitä touhua siitä pesukoneen "ikkunasta". Ei se ihme jos joku usko kieltää ikkunalliset pesukoneet :=)))))

• hupsutin
        yksitypy kirjoitti:

oliko sinullakin niitä? Mistähän sinulla ne sinne joutuneet? Minulla on kyllä jonkinlainen tuntuma, miten minuun koneeseeni sellaiset on joutuneet, mutta en ole vielä ihan varma.
        Ja kyllähän sen tietää kun miesten ja naisten pikkarit yhdessä laitetaan koneeseen, niin niillä keskenään iloa riittää. Oon joskus katsonut sitä touhua siitä pesukoneen "ikkunasta". Ei se ihme jos joku usko kieltää ikkunalliset pesukoneet :=)))))

Ihan totta, sielläkin ne rietastelee..hehee. Mä tiän kyllä, miten ne sinne joutuu.. meillä asuu yks mies, joka joskus heittelee kalsareitansa pyykkikoppaan.
        ;)))

• yksitypy
        hupsutin kirjoitti:

Ihan totta, sielläkin ne rietastelee..hehee. Mä tiän kyllä, miten ne sinne joutuu.. meillä asuu yks mies, joka joskus heittelee kalsareitansa pyykkikoppaan.
        ;)))

kun mun pyykkikoneessa pyörii joskus useamman miehen kalsarit. Tai ainakin luulen niin. Kun katsoo kalsreiden koot. Yhdet on kokoa 52, yhdet 50 ja yhdet 48. Siis kolmen miehen. Ainoastaan yhdet naisten pikkarit.
        Arvaa vaan onko koneessa kimppakivaa :=)))))

• hupsutin
        yksitypy kirjoitti:

kun mun pyykkikoneessa pyörii joskus useamman miehen kalsarit. Tai ainakin luulen niin. Kun katsoo kalsreiden koot. Yhdet on kokoa 52, yhdet 50 ja yhdet 48. Siis kolmen miehen. Ainoastaan yhdet naisten pikkarit.
        Arvaa vaan onko koneessa kimppakivaa :=)))))

Nyt menin sanattomaks...

• Tästäkin

Ihan kuin olisimme käyneet tämän keskustelun aikaisemminkin?

• yksitypy

just ajattelin samaa. Niin minustakin tuntuu. Mutta oliko se aihekin sama? Siitä en ole vielä saanut tuntumaa :=))))

• bag_gie
      • yksitypy

tutustunut tuohon ilmiöön ja kokenut sen, kuten niin moni muukin.

Tuo jälkimmäinen on ihan helppo juttu.
        Mulla tuli kesällä sellainen tunne, kun kävin Valamon luostarissa, etten ikinä ennen ollut siellä käynyt :=))))))

• bag_gie
        yksitypy kirjoitti:

tutustunut tuohon ilmiöön ja kokenut sen, kuten niin moni muukin.

Tuo jälkimmäinen on ihan helppo juttu.
        Mulla tuli kesällä sellainen tunne, kun kävin Valamon luostarissa, etten ikinä ennen ollut siellä käynyt :=))))))

siellä nauretaan mutta entäs jos tuntuu että joku asia on ihan uutta vaikka muut väittää että just sitä sie ihe sen perunavellin keitit...

Ei vais ihan nuin paha muistinmenetys ei ole vielä iskenyt mutta aatteles kuitenkin :)

• Fakki-Idiootti

Esim.pissillä käydessä.

• yksitypy

Minulla ei siitä suorituksesta koskaan tule ihan dejavua.
        Mutta joskus tuntuu että pissi tulee eikä tulekaan sitten millään, vaikka kuinka yrittää :=))))

• Fakki-Idiootti
        yksitypy kirjoitti:

Mutta joskus tuntuu että pissi tulee eikä tulekaan sitten millään, vaikka kuinka yrittää :=))))

....oikeesti tule,,pissillä käymisestä.Mutta vois tulla sillälailla,että tuntuis,että on pissiny täällä ennenkin,tai siis jossain,esim.oudossa paikassa.

• Otso
        yksitypy kirjoitti:

se pissi olekin jo tullut? Oletko tarkistanut housut tuollaisessa tilanteessa?

• yksitypy
        Otso kirjoitti:

se pissi olekin jo tullut? Oletko tarkistanut housut tuollaisessa tilanteessa?

Apua!!! Nyt Otso panit pahan. Kuolen nauruua. älä tapa mua :=))))

• yksitypy
        Fakki-Idiootti kirjoitti:

....oikeesti tule,,pissillä käymisestä.Mutta vois tulla sillälailla,että tuntuis,että on pissiny täällä ennenkin,tai siis jossain,esim.oudossa paikassa.

Voi kamala! Nyt meni jutut ihan pissimiseksi :=)))
        Ootko Fakki-idiootti tosiaan pissinyt täällä huuhaallakin?

• Otso
        yksitypy kirjoitti:

Apua!!! Nyt Otso panit pahan. Kuolen nauruua. älä tapa mua :=))))

pissit oli ehtinyt housuun? Varo ettei käy niin taas ku naurat liikaaaaaaaaaaaaa!

• yksitypy
        Otso kirjoitti:

pissit oli ehtinyt housuun? Varo ettei käy niin taas ku naurat liikaaaaaaaaaaaaa!

mutta pieni liraus tuli just. Ja se on sun syytä :=)))

• Fakki-Idiootti
        yksitypy kirjoitti:

Voi kamala! Nyt meni jutut ihan pissimiseksi :=)))
        Ootko Fakki-idiootti tosiaan pissinyt täällä huuhaallakin?

...en mä täällä oo pissiny vaikka siinä nii lukikin.Tarkotin että.......joo no kyllä sä tajusit.Meen kattomaan elokuvaa,,,,heiii....

• yksitypy
        Fakki-Idiootti kirjoitti:

...en mä täällä oo pissiny vaikka siinä nii lukikin.Tarkotin että.......joo no kyllä sä tajusit.Meen kattomaan elokuvaa,,,,heiii....

mä en katso sitä kun musta tuntuu että olen nähnyt sen ennenkin :=))))

• Otso
        yksitypy kirjoitti:

mutta pieni liraus tuli just. Ja se on sun syytä :=)))

kaikkihan on aina mun syytä! Anteeeeeeeeeeeeeks nyt kauheesti.

• Otso

tulee sellainen tunne, et tätäpäs en ole ennen tehnytkään..Pieniä vivahde eroja vaan tekemisessä joskus..

• yksitypy

sitä nyt mellevää. Vai ei tule juuri mieleen asioita joita et ole ikinä tehnytkään :=)))))

• Otso
        yksitypy kirjoitti:

sitä nyt mellevää. Vai ei tule juuri mieleen asioita joita et ole ikinä tehnytkään :=)))))

niitä tietty mieleen, mut se on eri asia tehdä niitä ihka uusia asioita.

• kipparinoma

joka aamu,kun töihin väännyn.....Taitaa olla aika vaihtaa duunia....vai??

• Otso

ajatukset duunin vaihdon suhteen juuri tänään..Mitähän alkas tekeen? Pannaan duunit kiertoon?

• kipparinoma
        Otso kirjoitti:

ajatukset duunin vaihdon suhteen juuri tänään..Mitähän alkas tekeen? Pannaan duunit kiertoon?

haluutsä tän mun duunin...?? Mä voisin haluta sen sun....Tai sit jos sirkukseen.....;o)

• yksitypy

aika paha :=(( Laita heti uus työpaikkahakemus :=))

• kipparinoma
        yksitypy kirjoitti:

aika paha :=(( Laita heti uus työpaikkahakemus :=))

töitä saatavilla missä vain.....Eihän sitä tidä mistä itsensä löytää....jokupäivä;o)))))))

• yksitypy
        kipparinoma kirjoitti:

töitä saatavilla missä vain.....Eihän sitä tidä mistä itsensä löytää....jokupäivä;o)))))))

vaihtoon ennen ikä alkaa painaa. Minusta taas tuntuu, että olen eläkevirassa. Toivottavasti siihen saakka saan paikan pitää. Mitäs sitä hyvää työpaikkaa vaihtamaan. Taas tämä mun usein käyttämä lausahdus, joka pätee monessa asiassa.
        Mitä sitä vaihtamaan. Usein käy niin jotta jos sutta lähtee pakoon, voi tulla karhu vastaan :=))))

• kipparinoma
        yksitypy kirjoitti:

vaihtoon ennen ikä alkaa painaa. Minusta taas tuntuu, että olen eläkevirassa. Toivottavasti siihen saakka saan paikan pitää. Mitäs sitä hyvää työpaikkaa vaihtamaan. Taas tämä mun usein käyttämä lausahdus, joka pätee monessa asiassa.
        Mitä sitä vaihtamaan. Usein käy niin jotta jos sutta lähtee pakoon, voi tulla karhu vastaan :=))))

mutta ei päde minuun.....Rohkelikko olen....Ja se ei pelaa,joka pelkää....Harvoin todella teen mitään hetken mielijohteesta..
        Hyvää ei kannatakkaan vaihtaa....;o)

• yksitypy
        kipparinoma kirjoitti:

mutta ei päde minuun.....Rohkelikko olen....Ja se ei pelaa,joka pelkää....Harvoin todella teen mitään hetken mielijohteesta..
        Hyvää ei kannatakkaan vaihtaa....;o)

niinkin, ettei se pelaa joka pelkää. Minä olen aika rohkea monessa asiassa, mutta on joitain asioita missä pelkään tehdä päätöskiä.
        En tarkoittanut edellisellä sanomisella mitenkään sinua.
        Tuli vaan tässä mieleen, kun täällä palstoilla jutustelee, niin saattaa loukata jotain ihan huomaamatta tai tietämättä toisen elämäntilannetta.

Hyvää ei kannata vaihtaa, mutta kun ei tiedä onko hyvä, kun ei ole ollut kehen verrata :=))))

Mutta nyt tutumaan, että jaksaa sinne duuniin huomenna.
        Hyvää yötä :=))))))

• kipparinoma
        yksitypy kirjoitti:

niinkin, ettei se pelaa joka pelkää. Minä olen aika rohkea monessa asiassa, mutta on joitain asioita missä pelkään tehdä päätöskiä.
        En tarkoittanut edellisellä sanomisella mitenkään sinua.
        Tuli vaan tässä mieleen, kun täällä palstoilla jutustelee, niin saattaa loukata jotain ihan huomaamatta tai tietämättä toisen elämäntilannetta.

Hyvää ei kannata vaihtaa, mutta kun ei tiedä onko hyvä, kun ei ole ollut kehen verrata :=))))

Mutta nyt tutumaan, että jaksaa sinne duuniin huomenna.
        Hyvää yötä :=))))))

Et sä loukannut...Ammattini ainakin on sen opettanut etten ota asioita lian henkilökohtaisesti....Heh...enhän muutenkaan ole "nättinokkaonen"......Mä vietän huomenna viel vapaata:o))))))))

• Otso
        kipparinoma kirjoitti:

haluutsä tän mun duunin...?? Mä voisin haluta sen sun....Tai sit jos sirkukseen.....;o)

mutta en halua.Ajattelin, että jos joku avaruuslentäjä...tai kansanedustaja tai eläkeläinen haluais vaihtaa mun ka?

• kipparinoma
        Otso kirjoitti:

mutta en halua.Ajattelin, että jos joku avaruuslentäjä...tai kansanedustaja tai eläkeläinen haluais vaihtaa mun ka?

paljoa vaadikkaan....Suosittelen eläkeläistä....Ajatteles...Tai äläs ajattelekkaan..Nykyaikaiset eläkeläiset on hurjan kiireisiä...:o/

• Otso
        kipparinoma kirjoitti:

paljoa vaadikkaan....Suosittelen eläkeläistä....Ajatteles...Tai äläs ajattelekkaan..Nykyaikaiset eläkeläiset on hurjan kiireisiä...:o/

siis mennä huomenna kiltisti töihin ja olla tyyyyyyyyyyyyyyyydyväinen? Oletko varma siitä, ettet ole avaruuslentäjä...tai edes tavallinen lentäjä.........perämies........stuertti...niin voitais vaihtaaaaaaaaa. Siis eikö?

• kipparinoma
        Otso kirjoitti:

siis mennä huomenna kiltisti töihin ja olla tyyyyyyyyyyyyyyyydyväinen? Oletko varma siitä, ettet ole avaruuslentäjä...tai edes tavallinen lentäjä.........perämies........stuertti...niin voitais vaihtaaaaaaaaa. Siis eikö?

varma etten ole mikään noista....Olen vain alipalkattu hoito....Ai ei kiinnosta vai....Mun työni on parhaimmillaan aikas hulvatonta.....Mua kutsutaan Meeri-Orvokki Makkoseksi..tai Saniksi..Milloin miksikin....Ai eikö vielkään kiinnosta...Mul on kylmä toimisto..Veemäinen esimiesnainen...ai ei..No ei väkisin...;o)

• Otso
        kipparinoma kirjoitti:

varma etten ole mikään noista....Olen vain alipalkattu hoito....Ai ei kiinnosta vai....Mun työni on parhaimmillaan aikas hulvatonta.....Mua kutsutaan Meeri-Orvokki Makkoseksi..tai Saniksi..Milloin miksikin....Ai eikö vielkään kiinnosta...Mul on kylmä toimisto..Veemäinen esimiesnainen...ai ei..No ei väkisin...;o)

Sun hommas liian vaativaa mulle. En pärjäis siinä päivääkään

• kipparinoma:o)))))))
        Otso kirjoitti:

Sun hommas liian vaativaa mulle. En pärjäis siinä päivääkään

Kyllä sä pärjäisit....sen päivän ainakin...Tytöt pitäis (työkaverit) susta niin kovasti;o)))))
        Sekllasta se on naisvaltaisessa työssä.....

• on sellainen tunne, että tämän olen tehnyt ennenkin........*muulloinkin toki*

Terveisin, MM.

P.S. Iloinen uutisesi meni jo toiselle sivulle, mutta eipä haittaa........!

• dejavu

kylläkainiitätuleekaikillejoskus!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      209
      5188
    2. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      46
      4930
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      202
      2769
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      135
      2368
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      65
      1992
    6. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      112
      1871
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      67
      1804
    8. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      208
      1694
    9. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      184
      1333
    10. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      1087
    Aihe