Cosmetica Norris Espanjassa?

Malla

Hei! Olisiko täällä kenelläkään tietoja tuosta suomalaisesta meikkikoulusta Espanjassa? Millaista on koulutuksen laatu? Onko maksun väärti? Onko löytynyt töitä? Mitä taitoja vaaditaan jne jne..kiitos jo etukäteen!

10

4837

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mita tehda?

      moikka

      mun kaveri kavi sen koulun ja valitteli, etta sitten kun koulu loppuu ja pitais tulla takas suomeen niin on aika yksin koko homman kanssa, etta loytais toita. Olen itse myos maskeeraaja ja voin suositella, etta MAKE UP 4 EVER on aivan ehdoton. itse en edes sita koulua kaynyt, mutta nyt kaduttaa. se on iso kansainvalinen firma, joten sulla voisi olla mahdollisuuksia jopa paasta ulkomaille missa maksetaan kykyjen mukaan eika vain mita veroviraston palkkataulukoiden mukaan sanotaan. ja jos meinaat ulkomaille niin annan yhden neuvon: erikoistu yhteen alaan. siella ei kauheasti moniosaajia arvosteta, koska siella ajatellaan ettei voi osata montaa asiaa hyvin. jos meinaat erikoistua efekteihin ja vastaavaan ni ulkomaille sita opiskelemaan. Norris ei taidakkaan tehda erikoisefekteja, mutta tuli sekin kerrottua.
      toinen juttu on kanssa suomessa se, etta taalla ei riita toita kaikille maskeeraajille. sun opettajat saattaisivat sanoa muuta, mutta ne opiskeli silloin kun maskeeraajia oli harvassa ja toita oli enemman kuin tarpeeksi. ne rakensivat itsellensa nimen silloin kun kilpailua oli vahan. eika kukaan kayta kuin tunnettuja nimia. Sanon vain, etta mieti tarkkaan mita teet elamallasi. Maskeeraus avasi mulle oven siihen mita teen tanaan ja olen kiitollinen siita, mutta kallis tapa saada sekin selville.
      jos todellakin haluat olla maskeeraaja ni siita vain. jos haluat jutella jonkun kanssa niin aina voit menna juttelemaan stockan kauneusosastolle. sinne ne kaikki maskeeraajat paatyy, jotka ei saa tyota elokuvista, mainoksista jne.ne rakastaa puhua...
      toivottavasti auttoi jotain ja nyt susta varmasti tuntuu, etta ma en tieda mista ma puhun ja oot pettynyt mun sanoihin, mutta ma en yrita vaikuttaa sun paatokseen vaikka aika silta tuntuu. jos mun teksti ei saanu sua pyortamaan sun paata ni ehka sa ootkin oikeaan suuntaan menossa. mita tahansa teetkin niin onnea ja voimia..... xxx

      • koulun käyneenä.

        Minusta koulu oli ihan hyvä, kyllä siellä oppii jos itse haluaa.
        Myöskin ulkomailla olo 3 kk. on hyvin avartavaa.
        Meidän kurssista kyllä kaikki sijoittuivat työelämään harjoittelemaan ja tiedossani on kyllä, että koulu järjestää jokaiselle koulutuksen saaneelle harjoittelu paikan , jos itse sitä haluaa ja kouluun voi olla aina yhteyksissä ainakin niin kaun kuin harjoittelujakso kestää. Kaikkihan on vain itsestä kiinni. Satu Ahonen koulun omistaja on tosi
        mahtava tyyppi.


      • jarjestyi?
        koulun käyneenä. kirjoitti:

        Minusta koulu oli ihan hyvä, kyllä siellä oppii jos itse haluaa.
        Myöskin ulkomailla olo 3 kk. on hyvin avartavaa.
        Meidän kurssista kyllä kaikki sijoittuivat työelämään harjoittelemaan ja tiedossani on kyllä, että koulu järjestää jokaiselle koulutuksen saaneelle harjoittelu paikan , jos itse sitä haluaa ja kouluun voi olla aina yhteyksissä ainakin niin kaun kuin harjoittelujakso kestää. Kaikkihan on vain itsestä kiinni. Satu Ahonen koulun omistaja on tosi
        mahtava tyyppi.

        Muutakin infoa kaipaan. Itse seurustelen ja talla hetkella en edes suomessa asu. Talla hetkella rahatilanne jne on miten on joten en ainakaan taman vuoden aikana sinne hae mutta kiinnostaa kovasti...ens vuoden puolella sitten!


      • 13+8
        jarjestyi? kirjoitti:

        Muutakin infoa kaipaan. Itse seurustelen ja talla hetkella en edes suomessa asu. Talla hetkella rahatilanne jne on miten on joten en ainakaan taman vuoden aikana sinne hae mutta kiinnostaa kovasti...ens vuoden puolella sitten!

        Hei,

        saako siihen opintotukea?


    • :(

      Ei saa opintotukea :( Ei ole valtion piirissä yms.

    • Puuteri-Peppi

      Tietääkö joku että kuuluuko tämä koulu samaan Cosmetica Norriksen kanssa ja onko lukukausimaksu sama?

      www.arcosmeticsacademy.com

      • paikalla ollut

        Hei,
        Tämä koulu ei kuulu Norriksen kanssa samaan. Kurssimaksu on 3950€. Opettajina on mm. maskeerauksen Suomen mestari vuodelta 2012 Emma Räsänen, suomalainen, mutta paikallisen kosmetologi ja aiemmin paikallisessa kosmetologikoulussa opettajana toiminut Tuulikki Hopponen, lukiotason espanjan kielen opettaja, ammattivalokuvaaja Roy Roos sekä yli 30 vuotta parturi-kampaajana toiminut Fuengirolassa omaa yritystä pyörittävä Päivi Pipinen.
        Kannattaa käydä tutustumassa koulun kotisivuihin ja seurata jatkuvasti päivitettävää facebook sivustoa! Uusi kurssi alkaa 5.8.2013.


      • minä
        paikalla ollut kirjoitti:

        Hei,
        Tämä koulu ei kuulu Norriksen kanssa samaan. Kurssimaksu on 3950€. Opettajina on mm. maskeerauksen Suomen mestari vuodelta 2012 Emma Räsänen, suomalainen, mutta paikallisen kosmetologi ja aiemmin paikallisessa kosmetologikoulussa opettajana toiminut Tuulikki Hopponen, lukiotason espanjan kielen opettaja, ammattivalokuvaaja Roy Roos sekä yli 30 vuotta parturi-kampaajana toiminut Fuengirolassa omaa yritystä pyörittävä Päivi Pipinen.
        Kannattaa käydä tutustumassa koulun kotisivuihin ja seurata jatkuvasti päivitettävää facebook sivustoa! Uusi kurssi alkaa 5.8.2013.

        Voit ottaa yhteyttä tuohon kouluun sähköpostilla [email protected]
        koulun sivut on www.arcosmeticsacademy.com
        p. 34 634 313 944
        Emma Räsäsen löydät osoitteesta www.emmarasanen.com.


    • kakaravielä

      Hei, onko henk.koht kokemuksia tuosta norriksen reissusta?? Olisin tosi kiinnostunut lähtemään nyt 20.9 alkavalle kurssille, ainoastaan raha ja maksaminen on esteenä.. entäs asuminen ja se vuokra? kuinka paljon ylipäätään tulisin tarvitsemaan rahaa 3kk elämiseen, asumiseen yms.. kertokaa kokemuksia ja sanokaa rehellisesti kannattaako näinkin "ujon" ja kokemattoman ihmisen edes haaveilla moisesta .. KIITOS jo etukäteen!

      • ex kurssilainen

        Jos et ole vielä mennyt kursille tai muuten edennyt asiassa niin..
        Soita tai lähetä sähköpostilla kysymyksesi koululle, Satu kertoo varmaan mielellään asioista. Itse kävin Norriksen ko.koulutusen. Vaikka olen muussa ammatissa oleva, niin tuo Espanjan aika oli kyllä kokemisen arvoinen ja muistelen sitä lämmöllä. Koululta saat kyllä tietoa asumisesta ja rahoituksesta, joten kannattaa ottaa rohkeasti yhteyttä. Itse soittelin Satu Ahoselle parinakin vuotena ja kyselin asoita ennen kuin sitten lopulta menin kurssille.
        Paikassa on mukava, kannustava ja ymmärtäväinen ilmapiiri, kannattaa kertoa rehellisesti fiiliksistään ja omasta tilanteesta, niin saat parhaan mahdollisen tuen.
        Jos kerran haaveilet kurssista, niin soita koululle, selvittele ja hauduttele asiaa mielessäsi ja säästä rahaa. Vaikka paikka on mukava, niin ilman käyttörahaa on kurja olla, itse kurssin ja asumisen rahoitus ei riitä.
        Jos koululta suoraan kyselet asioista, ei sinun silti tarvitse kurssille mennä, mutta saat oikeaa ja parasta tietoa. Onko seuraava vai sitä seuraava kurssi sinulle mahdollinen, kuurssithan ovat tarjolla tulevinakin vuosina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      159
      6620
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3948
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2015
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1979
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1819
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1563
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1515
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe