Vesim.nainen Rapumies.?

aguerius

Mitäpäs sanoo joku tietävä tälläisestä yhdistelmästä

13

2718

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viola

Luulin, että meidän välillä olisi ollut jopa rakkautta. Rapumies ei ollutkaan niin vakavissaan minun kanssa, kuin kuvittelin. Nyt emme ole edes puheväleissä, koska en tahdo. Rapumies ei osaa päästää irti ja haluaa vain satuttaa minua lisää. En todellakaan tiedä miten tästä tilanteesta pääsisi eteenpäin.

No, mutta onnea yritykselle silti :)

• Agverius

Olittekos kauan yhdessä?miten tuo kolahtikin minuun tuo EI OSAA päästää irti,ihan on tässä samat,minä yritän aina sinnikkäästi päättää että tästä ei tule mitään,siis tästä mikä ei edes ole kunnon seurustelua,sanoisin jos kehtaisin mitä koen sen olevan mutta kummasti aina palaan ja uskon että rakkautta on,siis palaamisella tarkoitan näihin kummallisiin nopeisiin ja lyhyisiin yhdessä oloihin koska hän on niin kiireinen,asuu omillaan ja minä omillani.Moni sanois ja on sanonutkin että miksi annat vuodet mennä kun ei ole kunnon seurustelua mutta tyhymänä uskon että vielä tulis pysyvämpää.Nyt kyllä alkaa jo olla varmuutta siitä ettei tästä mitään tuu,ei nyt eikä koskaan,olen vaan niin ripustautunut ajatukseen jos ja jos.Yhteenvetona vois lopuks todeta että hölmöä taidetaan pyörittää kympillä.Enkä muuten edes kerro kuinka kauan näin on ollut ja kuinka monesti kaikki aina on loppunut.Mitäs tuumaat?Pitäiskös tässä vaihtaa peräti toiselle paikkakunnalle hemmetti,niin se ainainen uudelleen aloitus ei onnistus.Joskus mietin NYKYÄÄN että voi kun en olis koskaan häntä tavannutkaan.ELÄMÄ ON sanoisin minä?

• vesimies

Saanko kysyä: milloin olet syntynyt entä tämä rapumies?

• aguerius

No en kyllä halua kertoa sitä koska saattaa joutua tiedot vaikka minne?Ymmärrät kai sen,mutta miksi kysyt?Jos olet viola niin kysyin kysymyksen ,et siihen vastannut.Olen kyllä entistäkin varmempi siitä että ei tämä rapu herra p......aan minusta rakkaudella ajattele kyllä se on nyt tullut ihan tässä selväksi erinäisten asioiden yhteydessä selväksi,kaveri EHKÄ on jos nyt itseasiassa sitäkään,tunne onhyöty ja hallitseminen ja kaikki siihen liittyvä tässä on koko ajan vain ollut,mutta kyllä paljosta olen kiitollinenkin tässä tuttavuudessa,on vain niin hiton vaikeaa uskoa että ei tästä mitään tule ja irti on vaan päästävä,minä en voi ystävänä atkaa siksi koska minä tunnen niin suurta rakkautta että antaisin pyöritellä ja siitä tahdon päästä pois kertakaikkiaan.Toisinsanoen haluan vielä vilpittömän,rehellisen ihmisen jonka kanssa voin olla vain ihan oma itseni ja titoisena siitä että hän todella tuntee ihan samoin.Että ei nyt syntymäaikoja tässä yhteydessä

• viola
        aguerius kirjoitti:

No en kyllä halua kertoa sitä koska saattaa joutua tiedot vaikka minne?Ymmärrät kai sen,mutta miksi kysyt?Jos olet viola niin kysyin kysymyksen ,et siihen vastannut.Olen kyllä entistäkin varmempi siitä että ei tämä rapu herra p......aan minusta rakkaudella ajattele kyllä se on nyt tullut ihan tässä selväksi erinäisten asioiden yhteydessä selväksi,kaveri EHKÄ on jos nyt itseasiassa sitäkään,tunne onhyöty ja hallitseminen ja kaikki siihen liittyvä tässä on koko ajan vain ollut,mutta kyllä paljosta olen kiitollinenkin tässä tuttavuudessa,on vain niin hiton vaikeaa uskoa että ei tästä mitään tule ja irti on vaan päästävä,minä en voi ystävänä atkaa siksi koska minä tunnen niin suurta rakkautta että antaisin pyöritellä ja siitä tahdon päästä pois kertakaikkiaan.Toisinsanoen haluan vielä vilpittömän,rehellisen ihmisen jonka kanssa voin olla vain ihan oma itseni ja titoisena siitä että hän todella tuntee ihan samoin.Että ei nyt syntymäaikoja tässä yhteydessä

En kysynyt tuota kysymystä syntymäajoistanne ja en minäkään niitä kertoisi noin yleisesti täällä. Kolahti muuten tuo sinun juttusi myös minuun :) Miten voi ollakin noin paljon yhdenlaisuutta. Asiaan, emme olleet ravun kanssa varsinaisesti yhdessä koskaan mutta sellaista pientä juttua oli ensimmäisestä hetkestä saakka välillämme. Tutustuimme noin kaksi vuotta sitten varsin epätavallisten tapahtumien seurauksena ja se oli molemminpuolista ihastusta. Ikävä kyllä kun olisi pitänyt ratkaista seurustelemmeko niin rapumies alkoi vältellä minua. Minä ajattelin, että se tarvitsee vain aikaa ja sitähän minä annoin melkein kaksi vuotta. Sinä aikana en halunnut ketään muuta, vaikka mukavia ja rehellisiä miehiä olisi ollut tarjolla. Nyt kun jälkeenpäin ajattelen, niin rapumies saattoi tietoisesti pitää minua pilkkanaan antamalla silloin tällöin kiinnostuksen merkkejä armopaloiksi, jotta tuntisin vain häntä kohtaan rakkautta. Se oli etevä siinä. Samaten luulin että kyllä tästä vielä joskus tulisi ihan seurustelusuhde. Huh! Tunnen itseni niin huijatuksi. Kaksi vuotta elämästäni meni hukkaan mutta toisaalta rapu opetti minulle paljon itsestäni ja tunteistani. En osaa vieläkään olla hänelle vihainen ja siksi olen laittanut välit poikki häneen, jotta itse selviäisin tästä. Rapumies ei halunnut laittaa välejä kokonaan poikki ja on nytkin monesti yrittänyt ottaa yhteyttä. En tajua miksi se jaksaa, kun en merkitse sille mitään sen suurempaa. Sain sitäpaitsi vähän aikaa sitten tietää, että se pitää tuollaista samaa peliä muutaman muun naisen kanssa.

En tiedä mitä sinunn pitäisi tehdä sen ravun kanssa. Itsekkin välillä mietin, jos kohtalo ois ollut toinen eikä koskaan oltais tavattu. Minulle se teki hyvää että hylkäsin uppoavan laivan ennenkuin olisin kokonaan hukkunut. Nyt menee jo vähän paremmin :) En silti koskaan tuu unohtamaan häntä. Jotenkin vielä tuntuu että tämä ei silti jää tähän ja se jaksaa edelleen ilmoitella itsestään. En ole tarpeeksi vahva vielä. Mitä ajattelet tästä kaikesta?

• aguerius
        viola kirjoitti:

En kysynyt tuota kysymystä syntymäajoistanne ja en minäkään niitä kertoisi noin yleisesti täällä. Kolahti muuten tuo sinun juttusi myös minuun :) Miten voi ollakin noin paljon yhdenlaisuutta. Asiaan, emme olleet ravun kanssa varsinaisesti yhdessä koskaan mutta sellaista pientä juttua oli ensimmäisestä hetkestä saakka välillämme. Tutustuimme noin kaksi vuotta sitten varsin epätavallisten tapahtumien seurauksena ja se oli molemminpuolista ihastusta. Ikävä kyllä kun olisi pitänyt ratkaista seurustelemmeko niin rapumies alkoi vältellä minua. Minä ajattelin, että se tarvitsee vain aikaa ja sitähän minä annoin melkein kaksi vuotta. Sinä aikana en halunnut ketään muuta, vaikka mukavia ja rehellisiä miehiä olisi ollut tarjolla. Nyt kun jälkeenpäin ajattelen, niin rapumies saattoi tietoisesti pitää minua pilkkanaan antamalla silloin tällöin kiinnostuksen merkkejä armopaloiksi, jotta tuntisin vain häntä kohtaan rakkautta. Se oli etevä siinä. Samaten luulin että kyllä tästä vielä joskus tulisi ihan seurustelusuhde. Huh! Tunnen itseni niin huijatuksi. Kaksi vuotta elämästäni meni hukkaan mutta toisaalta rapu opetti minulle paljon itsestäni ja tunteistani. En osaa vieläkään olla hänelle vihainen ja siksi olen laittanut välit poikki häneen, jotta itse selviäisin tästä. Rapumies ei halunnut laittaa välejä kokonaan poikki ja on nytkin monesti yrittänyt ottaa yhteyttä. En tajua miksi se jaksaa, kun en merkitse sille mitään sen suurempaa. Sain sitäpaitsi vähän aikaa sitten tietää, että se pitää tuollaista samaa peliä muutaman muun naisen kanssa.

En tiedä mitä sinunn pitäisi tehdä sen ravun kanssa. Itsekkin välillä mietin, jos kohtalo ois ollut toinen eikä koskaan oltais tavattu. Minulle se teki hyvää että hylkäsin uppoavan laivan ennenkuin olisin kokonaan hukkunut. Nyt menee jo vähän paremmin :) En silti koskaan tuu unohtamaan häntä. Jotenkin vielä tuntuu että tämä ei silti jää tähän ja se jaksaa edelleen ilmoitella itsestään. En ole tarpeeksi vahva vielä. Mitä ajattelet tästä kaikesta?

Nyt tuntuu siltä kuin puhuisimme samasta ihmisestäkin.Näin juuri täälläkin päässä ja kuten sanoin aikaisemmin että tunne siitä että hölmöä vedätetään kympillä tuntuu aina vaan vahvemmalta.Olen tässä yrittänyt miettiä että jos nyt pidän kertakaikkiaan vaan viileät välit ja katselen taasko tämä alkaa osoittamaan huomiotaan niinkuin aina on käynyt mutta siinä vaiheessa vaan jatkan tilanteen seuraamista ja josko alkaisi ihmetellä ja peräti kysellä sitten voisi kertoa että näin on asian laita,tästä ei tämän valmiimpaa ole seurannut eikä seuraa,alan oikeesti liikkumaan ja harrastamaan omia juttuja enkä odota ja ole VALMIUDESSA koska tämä kyseinen kerkiää käväsemään,eli käännän hommat nyt toisin päin,olen oikeesti kotona viihtyvä ja rakastan kodin laittamista mutta myös sosiaalinen ja sporttinenkin,rakastan luonnossa liikkumista ja jopa yksin,istuskelen ja KASAAN ajatuksia ja nyt vaan on ollut tämä rapu herra vienyt kaiken ajan tämän venkoilunsa kanssa ja siihen ajattelin nyt kyllä sitten pistää pisteen,että hyppy tulevaisuuteen nyt ja varsinkin elämään ihan itseni kanssa eikä mutkankautta tämän toisen mukaan.Kauniita sanoja eikö vain?samaa mieltä että oppinut olen paljon siitä myös kiitollinen,ainakin sen että ei toista vedätystä ja tässähän to.fi huomaa olevansa sitten elämänsä jo elänyt ja hups mitä sait ja mitä jäi käteen,eikä sitten tarvitse olla elämälleen katkera jos vielä todella sen ihan oikean ihmisen lähelleen löytää ja löytää kyllä mutta eihän se tällätavalla ole tietenkään mahdollista,olen todella uskollinen ja en pidä peliä muiden kanssa silloin kun joku on siinä oikeesti tai vaikka leikisti-oikeesti,yksi sydämmessä kerrallaan.kiitos muuten kun vastasit,tuntuu kuin kirjoittelisi todellakin saman kokeeneen kanssa tosin edelleenkin sanon vain sen että sinulla vain kaksi vuotta ,minulla paljon enemmän takana tätä eipäs juupas leikkiä.Katsetta tulevaisuuteen,vai mitä?

• Vesimies
        aguerius kirjoitti:

Miettikääpäs Herra Matti Nykästä esimerkiksi! Siinä meillä on oikein iso esimerkki millaisia rapumiehet ovat!

1. juoppo
        2. hakkaa akkoja
        3. ei tee mtn järkevää elämässään
        4. käyttää hyväksi sitä Merviä!
        5. Manipuloi ihmisiä.

Muuten mikäköhän tämä Mervi on horoskoopiltaan?

• N62

vesimies n ja rapu m passaa hyvin yhteen niitä ei erota MIKÄÄN kokemusta on

• tuskaa

Omalla kohdalla yritystä oli 3v aluksi meni hyvin mutta loppu oli tuskaa jota en haluaisi kenenkään joutuvan kokemaan..

• Lola

Minullakin kävi tavalla, että ensin oltiin niin onnellista ja rakastunutta mutta sitten yksi päivä tämä rapumies vain ilmoittaa sen olevan loppu.
      Noh, ei se sitten osannutkaan päättää että onko loppu vai ei ja jatkettiin vielä, mutta taas hänellä tunteet meni vuoristorataa ja ero sitten tuli lopullisesti. Sen jälkeen oltiin ihan kaveripohjalla kunnes tämä alkoi taas vihjailemaan suhteen aloittamista ja sen jälkeen otin sitten etäisyyttä ja nyt ollaankin riidoissa sitten...

• Povarieukko

minun suhteeni rapumieheen oli pitkäaikainen pätkäsuhde.pistin välit poikki ainakin 10 kertaa, 7 vuoden aikana.mies ei antanut periksi ja sai minusta henkisen yliotteen.olen käynyt helvetin läpi tämän suhteen aikana.Onneksi pääsin eroon miehestä viimein virkavallan avulla.Miehellä oli jokin pakkomielle minusta tai meidän suhteesta, mutta kehoituksista huolimatta ei ymmärrä hakea itselleen apua.JOs vain jaksaisin kirjoittaa kertoisin, tämän tarinan kokonaisuudessaan kaikille opetukseksi.EI TOIMI !

• sussukka27

suhde.sanon mä.usko pois.

• Vesinainen78

3 vuotta yhdessä, kihloissa --> Ero.

Ei toiminut, hyvä niin. Voin sanoa näin melkein 4 vuotta eron jälkeen. Mies ihana, mut yhteiselo ei vaan sujunut.

Meressä on paljon parempia kaloja vesimiesnaiselle :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe