Bolly joo... mutta mitäpä olis elämä ilman Dollywoodia :)
http://www.dollywood.com/
Bollywood?
7
740
Vastaukset
- Rani
Kiitos että halusit tulla näille sivuille pilkkaamaan Bollywoodia. Oikein sydäntä lämmittää kun luen sinun viestiäsi. Toivottavasti tunnet itsesi nyt nokkelaksi.
Ehkä äitisi ei ole opettanut sinua hyväkäytöksiseksi, mutta kerronpahan vain, että pilkkaaminen on rumaa ja se satuttaa toisia ihmisiä. Viestisi satutti minua, koska olen löytänyt Bollywoodista sen, jota olen etsinyt koko elämäni.- juupajuu
pikkasen huumoria peliin jooko. Itselläni ei ole hajuakaan mikä on Bollywood? Ihme nimi kylläkin kuin pilkkanimi Hollywoodista!?!?!?
- Rani
juupajuu kirjoitti:
pikkasen huumoria peliin jooko. Itselläni ei ole hajuakaan mikä on Bollywood? Ihme nimi kylläkin kuin pilkkanimi Hollywoodista!?!?!?
Vai että pilkkaviesteihin pitäisi suhtautua huumorilla? Tuskinpa.. Jos et tiedä mikä bollywood on, niin voisit ottaa selville etkä alkaa pilkata sitä heti "hassun nimen" takia.
Bollywood on nimitys hindinkieliselle elokuvalle. Näitä elokuvia tehdään Intian Mumbaissa (ent. Bombay) n. 200 vuodessa. Musikaaligenre, joiden keskimääräinen pituus on 3h. Miljoonien ihmisten rakastama elokuvamuoto.
Lisätietoa wikipediasta:
http://en.wikipedia.org/wiki/Bollywood Rani kirjoitti:
Vai että pilkkaviesteihin pitäisi suhtautua huumorilla? Tuskinpa.. Jos et tiedä mikä bollywood on, niin voisit ottaa selville etkä alkaa pilkata sitä heti "hassun nimen" takia.
Bollywood on nimitys hindinkieliselle elokuvalle. Näitä elokuvia tehdään Intian Mumbaissa (ent. Bombay) n. 200 vuodessa. Musikaaligenre, joiden keskimääräinen pituus on 3h. Miljoonien ihmisten rakastama elokuvamuoto.
Lisätietoa wikipediasta:
http://en.wikipedia.org/wiki/BollywoodBollywood on maailman kauneinta satua aikuisille!
Romantiikkaa, kauhua, draamaa, jännitystä,
kauniita ja seksikkään upeita naisia ja miehiä!
[kauneimpia maailmassa muuten!]
Jos et usko, katso itse osoitteesta:
www.moviegupshup.net
---> Maailman upeimmat ihmiset from INDIA!- juupajuu
Rani kirjoitti:
Lisätietoa wikipediasta:
http://en.wikipedia.org/wiki/BollywoodOnko kaikki Bollywoodia dikkaavat noin huumorintajuttomia ja tosikkoja? Olisit voinut aloitukseen vastata huumorintajuisesti vitsaillen mikä Bollywood on koska tietoa ei kerran ole?
Tehdäänkös Bollywoodissa komedioita? juupajuu kirjoitti:
Onko kaikki Bollywoodia dikkaavat noin huumorintajuttomia ja tosikkoja? Olisit voinut aloitukseen vastata huumorintajuisesti vitsaillen mikä Bollywood on koska tietoa ei kerran ole?
Tehdäänkös Bollywoodissa komedioita?BOLLYWOODISSA tehdään myös huumoria, mutta
harvoin se naurattaa, (ainakaan minua)
Johnny Lever (näyttelijä) on aikamoinen kuuluisuus "hassuna" hahmona sielläpäin!
Joskus huumori on jopa hyvääkin, mutta aika harvoin!
KYSY LISÄÄ! VASTAAN MIELELLÄNI! :O)
- AROSUSI-09
Collywood,Follywood,Lollywood,noin ensalkuun.Onhan näitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1323013- 71467
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201326Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441151
- 371021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381012Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877