Parasta/Huonointa Palvelua

barometri

Kommentoikaa kokemuksianne saamastanne palvelusta/asiantuntemuksesta porvoolaisista yrityksistä.

Otsikko voisi olla tyyliin esim. k-rauta jos hyvää kerrottavaa tai vaihtoehtoisesti - k-rauta risujen ollessa kysymyksessä.

Sitten jonkin sortin perustelu olis myös kiva, koska ei ole kovin rakentavaa vain todeta tyyliin "ihan paska paikka ja palvelu".

Lueskelin tuossa aiemmin erään pikaruokapaikann ympärillä käytyä keskustelua ja olikin pitkä ketju syntynyt. Päästäisikö yhtä pitkään ketjuun.

Ennen kaikkea saataisiin vähän selville yleistä mielipidettä porvoolaisten yritysten palvelu alttiudesta.

Ja eikun mielipiteet esiin.

;)

83

12516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkapa

      :lla: Huolto-Seppo, jossa omistajanvaihdoksen jälkeen palvelu muuttui ystävälliseksi, Dressmanissa palvelu on hyvää, vaikka vaatteet onkin vähän riepuja, sitten monet ja taas monet yrittäjävetoiset pienyritykset: LVI-Auhtola, SMS-testing, Flexopower...

      sitten -:ia: K-rauta ja Radiotähti on ehkä ylimielisen "palvelun" huippuja, McDonalds taas hitauden, Näsin Essolla enempi kimppakivaa kuin asiakaspalvelua

    • reseptiläinen

      - Vanha apteekki. Iäkkäät proviisorit keskustelivat vilkkaasti keskenään, eivätkä huomanneet meikäläistä...

      Uusi Apteekki. Sain heti palvelua nuorekkaan henkilökunnan taholta! Olenkin sitten asioinut aina siellä.

      • hinkkaa

        pilkkuja, mutta väittäisin, ettei kummassakaan apteekissa ole juurikaan iäkkäitä proviisoreja. Päinvastoin proviisorit ovat olleet sieltä nuoremmasta päästä henkilökuntaa.


      • toinen?
        hinkkaa kirjoitti:

        pilkkuja, mutta väittäisin, ettei kummassakaan apteekissa ole juurikaan iäkkäitä proviisoreja. Päinvastoin proviisorit ovat olleet sieltä nuoremmasta päästä henkilökuntaa.

        Kertomani tapaus sattui 2-3 vuotta sitten. Ehkä provisoreissa on tapahtunut sukupolvenvaihdos? Silloin näyttivä iäkkäiltä, verrattuna siihen toiseen.


      • täyttyy
        toinen? kirjoitti:

        Kertomani tapaus sattui 2-3 vuotta sitten. Ehkä provisoreissa on tapahtunut sukupolvenvaihdos? Silloin näyttivä iäkkäiltä, verrattuna siihen toiseen.

        muistaa, että apteekeissa on töissä työntekijöitä ainakin viidellä eri ammattinimikkeellä.


      • zara
        hinkkaa kirjoitti:

        pilkkuja, mutta väittäisin, ettei kummassakaan apteekissa ole juurikaan iäkkäitä proviisoreja. Päinvastoin proviisorit ovat olleet sieltä nuoremmasta päästä henkilökuntaa.

        riittää kun 2 kertaa käy vanhassa apteekissa niin vanhat akat juoruu vilkaasti,sitten kun kysyn jotain tiettyä vitamiineja niin:ei ole ,meillä ei ikinä ollutkaa.
        ei mennyt kun viikko nuori palvelija tuli ja heti löytyy mitä olen etsinyt.kysyin huviksi onko niillä ollut toi vitamiini pitkäänkin myynnissä hän sanoi että se on monta vuotta ainakin ollut..


    • Tiedenainen'

      Borealikselta saa aina hyvää palvelua, kun muovia käyn sieltä ostamasta.

      Nesteelle miinusta, eivät suostuneet bitumia myymään.

      • saa tietenkin

        porvoon mikrokulma


      • Barometri
        saa tietenkin kirjoitti:

        porvoon mikrokulma

        Mikrokulma plussaa saa? Liiketila lähinnä kaaoottinen tavaraa enemmän kuin sopisi.

        Niitä perustelujakin voisi valottaa.

        Muuten tämä ketju on alkanut lupaavasti kommentteja on jo useammastakin yrityksestä.

        Jatketaan samaan malliin.


      • on mielestäni
        Barometri kirjoitti:

        Mikrokulma plussaa saa? Liiketila lähinnä kaaoottinen tavaraa enemmän kuin sopisi.

        Niitä perustelujakin voisi valottaa.

        Muuten tämä ketju on alkanut lupaavasti kommentteja on jo useammastakin yrityksestä.

        Jatketaan samaan malliin.

        positiivinen yrittämisen meininki, mutta mihinkään muuhun kauppaa en ole joutunut palauttamaan niin paljon epäkelpoa tavaraa kuin sinne. Nimenomaan elektroniikkaa.


    • rakentajarane

      Ystävällinen ja asiansa osaava firma. Palvelu täysi kymppi.

      • odottajavan aika on...

        osataan juu. Mutta palvelu... En ole mikään ammatti rane joka päivittäin siellä joutuisi asioimaan. Keittiöremontin yhteydessä jouduin asioimaan siellä useamman kerran ja AINA hirmu odotus kun "johtaja" tietää hinnat ja sovi sen kanssa kuka tulee laittaa putkia ym. "Johtaja" kiireisenä miehenä mielummin roikkuu puhelimessa kuin hoitaisi asian odottavan asiakkaan kanssa. Pahimmillaan kävellyt liikkeestä ulos ja lähtenyt muille asioille. Sovitut hommat pitää soittaa ja muistuttaa vielä edeltävänä päivänä kun "johtaja" on niin kiireinen eikä muistanut buukata ketään tekijää. Palvelu kylläkin on ystävällistä, sitten kun sitä saa..


      • kuluttaja2000

        Meille asensivat n. neljä vuotta sitten pistokkeen vesiputken lämmityskaapelia varten. Luultiin että toimii kun laittaa töpselin pistokkeeseen, mutta tänä kesänä sit selvis mulle että pistokkeessa ei ole virtaa. Ihan sattumalta sain selville kun olin laittanut kellariin tuulettimen puhaltamaan kylmää ilmaa talon sisälle. Tuuletin toimi silloin kun lamput paloi kellarissa, mutta heti kun sammutin valot, niin sammui myös tuuletin. Elikkä asentaja oli ottanut sähköä lamppujen kytkimestä lämmityskaapelin pistoketta varten, eikä meille ollut kerrottu sitä, kiva. Neljä talvea ollaan sit ollu siinä uskossa että veden tulo olis turvattu.
        Soitin sitten omistajalle ja halusin että tulisivat korjaamaan erehdyksensä, mutta sieltä tuli vain tylyä tekstiä. Että muka oli käyty keskustelua siitä että olisi tullut liian kalliiks laittaa sillee että pistokkeessa olisi koko ajan virtaa. Sellaiset ohjeet tuli vain että talven tullen kun pitää lämmityskaapelia käyttää joko jättää lamput palamaan kellariin tai jos ei halua kuluttaa sähköä niin ruuvaa lamput irti, tosi kätsää:DD voi vee:P Mun pitäis siis kiivetä joka kerta tikkapuilla ylös katonrajaan ruuvaamaan lamppuja irti ja kiinni kun tarviin valoja nähdäkseni kun käyn siellä pimeässä kellarissani hakemassa pottuja sun muita juureksia:DD Onneksi vesiputki ei ole jäätynyt suotuisien talvien vuoksi ja kiitos hyvän eristyksen. Tätä vois kyllä kutsua hyvin Aku Ankka toiminnaksi:DD


    • pitkä miinus

      LVI-Auhtola pitkä miinus. Siitä firmasta en löydä mitään positiivista sanottavaa.

    • +++++++

      Nelitassussa asiantuntevaa ja ystävällistä palvelua. Niillä ei ole varmaan koskaan huonoja päiviä, ku jaksaa olla aina hymyssäsuin ja palvella ihmisiä..

      • Barometri

        Itsellä ei kyseisestä firmasta minkäälaisia kokemuksia, mutta oliskohan henkilöt jotka siellä palvelevat samalla myös omistajia?

        Voisin kuvitella yrittäjien itse tiskin takana ollessaan yrittävän viimeisen päälle palvelua ja jopa hymyssä suin.

        Isoissa myymälöissä kuvittelisin helpommin löytäväni "hapanta naamaa" asenteella, ei ole senttiäkään kiinni tässä lafkassa.


    • Barometri

      Oletteko muut huomanneet, että samassa puljussa voi olla järkytävän isoja eroja palvelun tasossa/miellyttävyydessä riippuen siitä minkä myyjän kanssa joutuu/pääsee asioimaan?

      Itse huomaan ainakin vältteleväni tiettyjä myyjiä jos jotakin asioitavaa taikka vaihtoehtoisesti hakeudun jonkin tietyn myyjän juttusille jos vaikuttaa jotenkin miellyttävämmälle.

      Ottakaa kantaa omista kokemuksistanne ja onko sillä jotakin merkitystä, kuka palvelee.

      • merkitystä

        Pitäähän ihmisten kemiat sopia yhteen. Siksi esimerkiksi ruokakaupassa valitsen yleensä sen kassan, jossa on parhaimman näköinen myyjä. Ne yleensä hymyilee, heittää läppää ja ovat kaiken lisäksi nopeita. Tässä kyllä vähän yleistän, mutta olen huomannut, että enemmistö on tälläisiä. Ehkä eivät ole ehtineet leipiintyä työhönsä, en tiedä.


      • edelliseen
        merkitystä kirjoitti:

        Pitäähän ihmisten kemiat sopia yhteen. Siksi esimerkiksi ruokakaupassa valitsen yleensä sen kassan, jossa on parhaimman näköinen myyjä. Ne yleensä hymyilee, heittää läppää ja ovat kaiken lisäksi nopeita. Tässä kyllä vähän yleistän, mutta olen huomannut, että enemmistö on tälläisiä. Ehkä eivät ole ehtineet leipiintyä työhönsä, en tiedä.

        Ainahan ei toki ole näin. Esimerkiksi Aleksanterinkadun Siwassa, jossa käyn monta kertaa viikossa, on yksi semmoinen vanhempi täti, joka ei ole leipiintynyt hommiinsa. Aina iloinen ja pirteä ja heittää usein läppää. Ei sillä, etteikö sielläkin nuoret olisi kauniita ja mukavia, mutta harvinaista nähdä kaupan kassalla tämän ikäistä, joka osaa nauttia työstään. Tai jos ei nauti, niin ainakin osaa näyttää siltä.


      • on varmasti

        on parhaimpia esimerkkejä tästä.


    • NESTEESSÄ

      Porvoossa varsinkin Sipoonlahden neste alittaa kyllä riman reilusti palvelussa, silti varmaan se tuottaa aika saatanasti. Kuuluuko Sipoo muuten Porvooseen?

      • ...............

        kuulu


      • nimetön21
        ............... kirjoitti:

        kuulu

        sipoo ei kuulu porvooseen ääliöt..


    • Barometri

      No niin. Keskustelu onkin käynyt vilkkaana ja kommentointia on tullut jo lähialueidenkin palveluista.

      Siltikkin näyttää siltä, ettei suomalaisista irtoa kovin hevillä palautetta ei negatiivistä kuin positiivistäkään.

      Lukijoita kuitenkin ollut laskurin mukaan jo yli 2000:a eli aihe kuitennii kiinnostaa ja varmastikkin jokaisella lukijalla on omakohtaisia kokemuksia aiheesta, nyt vain kommentteja näpyttelemään.

      Viikonlopun jatkeita kaikille.

    • nainen 75

      siellä todella epäystävällistä palvelua..seisoin kassalla ja odotin että voin antaa tilaukseni niin myyjä käveli ohitseni minua noteeraamatta ja meni palvelemaan jonon hännillä olleita asiakkaita..lopulta sain myyjän huomion ja pyysin kahvin ja muffinssin..kahvi oli loppunu ja myyjän selän takana oli pannu tuoretta kahvia niin myyjä alkoi ensin laittamaan uutta kahvia valumaan ennen kun ojensi täyden pannun minulle.hinta töksäytettiin tylysti ja muffinssi lyötiin kouraani enenmmän kun tylysti...ei tee mieli mennä sinne enään toista kertaa...

      plussia saa dod&cat siellä aina hymyillään ja ollaan piretitä ja ilosia ja jaksetaan neuvoa ja ohjata tämmöstä blondiakin ;)

    • kerrostalokyylä

      Tiedoksi kaikille jotka viette koneitanne sinne pakolaiselle korjattavaksi, kannattaa tarkistaa mitä paskaa sieltä koneesta löytyy...omaan pesukoneeseen vaihettiin moottori, "uusi" moottori oli otettu jostain vanhasta paskasta ja lasku oli uuden moottorin mukainen.....lisäksi se jätkä vetää ohi kassan rahaa minkä pystyy...eli kannattaa pyytää sitä kuittia, tai jos halvalla haluaa niin kannattaa nimen omaan pyytää ilman kuittia..

      • Barometri

        Siis, että oli vaihdetu vanha tilalle?

        Ohi kassan, niinhän nuo näyttävät kaikissa kebab paikoissakin tekevän?


    • Lars B.

      Näin meille kävi:

      OP Porvoo

      ASP laina oli hyväksytty, kk erä sovittu (korko tuolloin vuonna 1990 yli 18%.)
      Lainaa lyhennettiin sovitun mukaisesti kunnes...
      (Sopimus lyhyesti: Jos maksat x euroa/kk niin laina on maksettu 15 vuodessa.
      x=vakio summa.)

      Myöhemmin: Korot laski
      Pankki vaatii: kk erät ei riitä, pitää maksaa enemmän/kk.
      Nostettiin kk maksua (x) ja me lyhennettiin ajallaan taas kaikki.

      Myöhemmin taas sama.Korot laskenneet yli 10% alkuperäisestä.
      Pankki: kk erät ei riitä pitää maksaa enemmän/kk
      Me taas maksettiin..

      Lyhyesti: korko laski lainan aikana 18%:ista n.6% mutta sovitut kk erät eivät riittäneet
      koskaan.

      Samainen pankki irtisanoi sopimuksen joka vaati irtisanojan allekirjoituksen. Pyydettiin
      pankkia näyttämään allekirjoitettua paperia mutta sitä ei ollut. Pyydettin uudestaan=ei tullut.

      Vaihdettiin Pankkia

      Että sellainen Osuuspankki.

      • Akti a

        Muuten hyvä tarina, mutta ASP-lainan korko ei ollut lähelläkään 18%:a vuonna 1990. Vuonna 1990 se oli 9,5% ja (peruskorkosidonnaisen) historiansa korkeimmalla 10,5% vuonna 1992. Lisäksi kuukausittaisen maksuerän muuttuminen tai muuttumattomuus riippuu sovitusta lyhennystavasta (annuiteetti, tasaerä, tasalyhennys)


    • +++

      Todella isot Porvoon torinkulman R-kioskille, siellä saa kauppiaalta todella hyvää palvelua, voittihan hän suomen paras r-kioski kauppias tittelinkin!!

      • asenne kohdallaan

        Minulla ei ole kuin postiivisia kokemuksia Mustasta Pörssistä. Asiantuntevaa palvelua ja opastusta laitteiden käyttöön.


    • Metsä vastaa

      Kuninkaanportin Expertissä kyllä kaikinainen palveluhalu loistaa poissaolollaan. Myyjiä on kuin markkinatorilla, mutta pitää kai varata aika etukäteen näiltä ylimielisiltä jupeilta. Mustassa Pörssissä olemme aina saaneet loistavaa ja asiantuntevaa palvelua.

    • + kangaskauppa

      Alestalon kangaskaupalle!
      Olin kulkemassa kaupunginpuistostapäin kaivokatua pitkin ja löysin vahingossa kivan kangasputiikin ja poikkesin käymään. Myyjän palvelualttius yllätti todella positiivisesti ja oikeastaan sen ansiosta teinkin heräteostoksena metallisen virkkuukoukun ja ihanaa limen väristä ja luonnonvalkoista matonkudetta ja nyt sitten illat ovatkin menneet uuden harrastuksen parissa...!

    • Kalle22

      Stendahl Porvoo, huijari putkiliike . Ylihintaista, maksa käteisellä niin saat käsinkirjoitetun kuitin yms..ei ikinä enää kyseistä firmaa.

      • Anonyymi

        1.


      • Anonyymi

        Stendahl tekee huolimatonta työtä. Virheitä joudutaan korjailemaan jälkeenpäin.


    • heraheraherrra

      En tykännyt yhtään Porvoolaisista yrittäjistä tai yrityksistä. Nyt kannan muualle ja muualla. On kyllä kivempaa ja helpompaa. Muuttaminen on tärkeimpiä Porvoolaisten kykyjä. Mars muualle siitä! Ne on herrat tilanneet jo uudet kansalaisetkin teidän tilalle.

      • Anonyymi

        Tuossa osuit RKP.n ytimeen ! täällä vaan Folkhsetaan ja tehtiin oikein joenrantaan Folkhelssaus pytinki !


    • Anonyymi

      Öljynvaihto-nimisessä autokorjaamossa jokunen vuosi sitten vaihdatin auton iskarit, ja asensivat vialliset kappaleet, jotka hajosivat ajossa välittömästi. Kun vein auton takuukorjaukseen, vaihtoivat tilalle samasta erästä otetut vialliset maanantaikappaleet, jotka nekin hajosivat heti. Kolmannella kerralla sitten sain tilalle erimerkkiset iskarit, jotka kestivät jonkin aikaa. Ekalla käynnillä olin myös vaihdattanut jarrulevyt, ja takuuajan jo umpeuduttua kävi ilmi, että ne oli asennettu väärin ja olivat siksi vääntyneet ja piti uusia. Että silleen.

      • Anonyymi

        Oike juntien valitus palsta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oike juntien valitus palsta..

        Vaan minäpäs kehun😀 Tyhmyyttäni sain aikaiseksi naarmuja autoni oikeaan etukulmaan. Ölstenissä toimiva kuorma-automaalaamo Pasi Söderström korjasi naarmut, ja työn laatu todella moitteetonta. Suosittelen 👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan minäpäs kehun😀 Tyhmyyttäni sain aikaiseksi naarmuja autoni oikeaan etukulmaan. Ölstenissä toimiva kuorma-automaalaamo Pasi Söderström korjasi naarmut, ja työn laatu todella moitteetonta. Suosittelen 👍👍👍

        Ja lisää kehuja minä olen olut pieni asiakas Stendahlisa 35-40 vuotta ja yllätys aina kohdeltu hyvin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisää kehuja minä olen olut pieni asiakas Stendahlisa 35-40 vuotta ja yllätys aina kohdeltu hyvin...

        Ja Öljynvaihto - nimisessä Liikessä noin 23 vuotta asiakana.. Ei moititeva.. Ihme ja kumma että joku persreijän näärästykset pitää lukee suomi 24.. Ps. Jos pahoinvointia ei oike paikka purkaa.. B. Sairaala on oikea paikka


    • Anonyymi

      Kuivannutta ja mautonta ruokaa myydään lounasruokana. Halvalla yritetty tehdä ja se näkyy ja maistuu. Kierrän jatkossa kaukaa.

      • Anonyymi

        Kierrä vaan parempi näin ei me juntille myydäkään..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kierrä vaan parempi näin ei me juntille myydäkään..

        Mamma sa jatkossa kin laittaa Evät mukaan Aikamies Pojalle.. Kerma possu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kierrä vaan parempi näin ei me juntille myydäkään..

        Hei kuule. Asiakas on aina oikeassa. Väärällä alalla jos aletaan maksaville asiakkaille kiukutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei kuule. Asiakas on aina oikeassa. Väärällä alalla jos aletaan maksaville asiakkaille kiukutella.

        ASIAKAS AINA OIKEASSA...... VOI VOI SÄÄLITTÄVÄ JUNTI....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mamma sa jatkossa kin laittaa Evät mukaan Aikamies Pojalle.. Kerma possu

        Kuuluisaa muumio possua. Piilotettu kermantapaiseen liemeen. Kavereiden kanssa naurettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluisaa muumio possua. Piilotettu kermantapaiseen liemeen. Kavereiden kanssa naurettu.

        Mamma tarjoilee. Tietäisi vaan kenen äiti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mamma tarjoilee. Tietäisi vaan kenen äiti

        Niin tämä joka puhuu itsestään kolmannessa persoonassa. Huvittavaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mamma sa jatkossa kin laittaa Evät mukaan Aikamies Pojalle.. Kerma possu

        Vaimoltani saan parempaa, ei kiinnosta mamman tarjoilemiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimoltani saan parempaa, ei kiinnosta mamman tarjoilemiset.

        Onko jossain kiinostusta meitä aikamiespoiki kohtaan?


    • Anonyymi

      Kun yrittäjät yrittävät saada entiset asiakkaansa takaisin, kannattaa ainakin ihan pikkasen kuunnella asiakkaiden mielipiteitä. Kun on kuukauden tai pari osannut olla heitä ilman, menee helposti loputkin ajat. "Elinvoimainen yritys" ---on voinut joskus olla, mutta onko enää? Se on asiakkaiden "uus jako". Kuppiloitsijat saavat itse kiikuttaa likaiset tiskinsä tästä lähtien, jos niitä edes tulee.

      • Anonyymi

        Loppuu asiakkaiden kyykytys. En enää koske yhteenkään buffet ottimeen tai vie astioitani mihinkään. Ei ole oikein että veronmaksajien rahoja käytetään ylläpitoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppuu asiakkaiden kyykytys. En enää koske yhteenkään buffet ottimeen tai vie astioitani mihinkään. Ei ole oikein että veronmaksajien rahoja käytetään ylläpitoon.

        Ei ylläpitoon, ainoastaan työttömyysavustus kuten muillakin työttömillä. Ja mitä tulee tuohon buffettiin, niin koko konsepti on loppu. Ei tule menestymään jatkossa, vaan se on konkurssi tai sitten jotain muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ylläpitoon, ainoastaan työttömyysavustus kuten muillakin työttömillä. Ja mitä tulee tuohon buffettiin, niin koko konsepti on loppu. Ei tule menestymään jatkossa, vaan se on konkurssi tai sitten jotain muuta.

        Samaa mieltä. Epähygieenistä ruoan myyntiä. Korona ei unohdu ihmisten mielistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ylläpitoon, ainoastaan työttömyysavustus kuten muillakin työttömillä. Ja mitä tulee tuohon buffettiin, niin koko konsepti on loppu. Ei tule menestymään jatkossa, vaan se on konkurssi tai sitten jotain muuta.

        Se on ainakin varmaa että protestilistoilla jatkuvasti olevia yrityksiä ei tulisi valtion tukea euroakaan saada. Perustuu silloin muiden ihmisten tai yhteiskunnan hyväksikäytölle toiminta. Ihmiset eivät ole tyhmiä, asiasta puhutaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on ainakin varmaa että protestilistoilla jatkuvasti olevia yrityksiä ei tulisi valtion tukea euroakaan saada. Perustuu silloin muiden ihmisten tai yhteiskunnan hyväksikäytölle toiminta. Ihmiset eivät ole tyhmiä, asiasta puhutaan.

        On paljon ravintolayrityksiä, joiden liiketoiminta ei kestä lähempää tarkastelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On paljon ravintolayrityksiä, joiden liiketoiminta ei kestä lähempää tarkastelua.

        On on tiedossa nämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ylläpitoon, ainoastaan työttömyysavustus kuten muillakin työttömillä. Ja mitä tulee tuohon buffettiin, niin koko konsepti on loppu. Ei tule menestymään jatkossa, vaan se on konkurssi tai sitten jotain muuta.

        Onko avatuissa paikoissa tarpeeksi henkilökuntaa huolehtimassa ruuan valmistuksesta hygieenisesti, rahastamisesta ja pöytien sekä pintojen jatkuvaan siivoamiseen siivoojia?? Ruuan valmistajalla pitäisi olla maski ja kertakäyttöhanskat kädessä ja maskia vaihdettava vähintään tunnin välein jos halutaan oikeasti turvata asiakkaat. Eikä samalla rätillä hierota kaikkia pöytiä. Kertakäyttöpuhdistusliinat joka pöydälle erikseen ja sitten liina roskiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Epähygieenistä ruoan myyntiä. Korona ei unohdu ihmisten mielistä.

        Hyi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä. Epähygieenistä ruoan myyntiä. Korona ei unohdu ihmisten mielistä.

        Niinkuin navettapiian karjan ruokintaa. Ei ole eroa. Sama periaate. Ihmiset ajetaan kuin karja hakemaan ruokansa syöttökaukalosta. Ei ole enää nykyaikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On paljon ravintolayrityksiä, joiden liiketoiminta ei kestä lähempää tarkastelua.

        Löysämoraalisia tällaiset yritykset jotka jättää verot ja eläkemaksut rästiin vuodesta toiseen. Toiset yritykset toimivat oikein ja rehellisesti ja sitten on joukossa näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkuin navettapiian karjan ruokintaa. Ei ole eroa. Sama periaate. Ihmiset ajetaan kuin karja hakemaan ruokansa syöttökaukalosta. Ei ole enää nykyaikaa.

        Huono ilma ja ummehtunut tuoksahdus oli yhdessä paikassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono ilma ja ummehtunut tuoksahdus oli yhdessä paikassa.

        Mummolan tuoksu


    • Anonyymi

      Todella maistuvat ja hyvät ruuat uudella yrittäjällä. Lehdessäkin oli juttua. Erinomaista että tulee uusia nuoria yrittäjiä ja ammattitaitoakin löytyy paljon sekä uusia ideoita. Niitä tarvitaan.

      • Anonyymi

        Puskaradio tiesi kertoa tästä heti suraavana päivänä, kun se sinne ilmestyi. ..Niin se menee!


    • Anonyymi

      Yrin lukea paikallislehti Uusimaata netistä mutta eiväthän ne saiturit päästä edes ensimmäiseen juttuun. Tekstin päälle tulee iso laatikko jossa puhutaan jostain evästeistä, Eikä aikasemminkaan juruista julkaistu kuin pari riviä alusta. Iltasanomista antavat lukea maksutta useita juttuja joka päivä. Mutta Uusimaa onkin jonkun kepulaisen media mafian näpeissä.

      • Anonyymi

        Hommahan hoituu loistavasti. Ei tarvitse kuin tilata lehti. Kaupassakin pitää yleensä maksaa tuotteista.


    • Anonyymi

      Piha-Center Mustonen Porvoo Järkyttävän huonoa asiakaspalvelua paikan omistajalta. Suosittelen kiertämään kyseisen pajan kaukaa.
      Vien jatkossa rahani muualle.

      • Anonyymi

        Jo kierä kaukaa vaan.. Parempi niin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo kierä kaukaa vaan.. Parempi niin...

        Taitaa olla sellanen asiakas että parempi kuin antaa porttikiellon heti..


      • Anonyymi

        Minulla on myös vastaava kokemus pihacenterillä asioinnista.
        Tarkistin ostosten laskun jälkeenpäin, niin siinä oli veloitettu ylimääräistä. Suhtautuivat asiaan töykeästi. Sai vääntää kättä, jotta sai rahat takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on myös vastaava kokemus pihacenterillä asioinnista.
        Tarkistin ostosten laskun jälkeenpäin, niin siinä oli veloitettu ylimääräistä. Suhtautuivat asiaan töykeästi. Sai vääntää kättä, jotta sai rahat takaisin.

        Mlten niin vastaava lue uudestaan... Junti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mlten niin vastaava lue uudestaan... Junti

        Minulla vastaava.. Alkosta ostin rahalla myyjä laski vaihto rahat ok. Mutta pullo tyhjä kuin otin kolmatta huikka. Eiks oo vittun huono myyjä.. Kiertäkää Näsin Alkoa.


    • Anonyymi

      Kiertäkää kaukaa asianajotoimisto Jyrki Isosaari,epärehellinen.

      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä. Älkää oikeasti erehtykö hänen asiakkaakseen.


      • Anonyymi

        Nyt tuli asiaa.Todellakin ihmetellä täytyy miten tuollaiset saavat ammattia harjoittaa - Saman sukunimen omistava nainen istuu Porvoon ns. oikeusavun palkkalistoilla .Tyyli sama- Ei mitään pätevyyttä


    • Anonyymi

      Valivalivali....

    • Anonyymi

      Porvoolainen kodinkonekauppias myi esittelykoneen uutena ja yritti valehdella niin että korvat heilui. Jäi kuitenkin kiinni ja tunnusti lopuksi valehdelleensa.

      • Anonyymi

        Mitenkäs vaatekaupoissa..😂


    • Anonyymi

      Tonnin laite vs 30€ riepu vähän eriasia.

    Ketjusta on poistettu 111 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe